Θεατρο - Οπερα

Ο Γρηγόρης Γαϊτανάρος στην παράσταση «Καιομένη»

Έρωτας, δισταγμοί και βεβαιότητες στο σανίδι

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
77755-156790.jpg

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα η «Καιομένη» του κορυφαίου Νορβηγού δραματουργού Γιον Φόσσε παρουσιάζεται στο Θέατρο Σημείο. Το έργο βασίζεται στο θεατρικό κείμενο του Φόσσε «Μια μέρα του καλοκαιριού» και στο διήγημά του «Η Αλίκη στις φλόγες» (2004) και δεν πραγματεύεται τίποτα άλλο από.. την αγάπη. Αναπολώντας μια ζωή που πέρασε, μια γυναίκα στέκεται μπροστά στη θάλασσα, στην άκρη του κόσμου. «Ζει» και «πυρπολείται» από την επιστροφή του αγαπημένου της. Εκείνος, ο Ασλε, χάθηκε μια νύχτα του Νοέμβρη στο φιόρδ και εκείνη, η Σίγκνα, είκοσι χρόνια τώρα συνομιλεί μαζί του σα να βρίσκεται εκεί δίπλα της, όπως πάντα. Μια αφήγηση ζωής, απλή και σπάνια. Μια γυναίκα κλείνει τα μάτια και θυμάται. Αρχίζει να μας μιλά για τον εαυτό της και για εκείνον , τον άλλον , τον σύντροφό της και για την δική τους ζωή. Αναζητά την αλήθεια της σχέσης τους μέσα από εκδοχές λόγων , πράξεων , κινήσεων ,βεβαιοτήτων και δισταγμών. Η ιστορία τους παρουσιάζεται με τρόπο διαυγή, ευφυή, αισθαντικό και γοητευτικό. Μια σχέση που είναι ζωντανή στη μνήμη και αντιστέκεται στο φευγαλέο του χρόνου και στη λησμονιά… Μπεκετικό, μινιμαλιστικό, μια ελλειπτική ονειρική σπείρα ουσιαστικά μία μεγάλη πρόταση όπου με προσθαφαιρέσεις λέξεων δημιουργούνται διαρκή τρεμάμενα close-up, μας αποκαλύπτει πολλαπλές εκδοχές σχέσης και ζωής.

image

Ο Γρηγόρης Γαϊτανάρος ασχολείται με τον χορό, το θέατρο και την performance και αυτά κάνει την τελευταία πενταετία που βρίσκεται στην Αθήνα. Έχει συμμετάσχει σε πολλά φεστιβάλ και έχει δημιουργήσει την ομάδα παραστατικών τεχνών Face the Fact. Πιστεύει ότι οι Παραστατικές Τέχνες πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ένα ενιαίο αδιαίρετο σύνολο και όχι ως ξεχωριστές κατευθύνσεις, πεποίθηση που τον οδήγησε στην έρευνα του για τη συνολική εκπαίδευση των Παραστατικών Τεχνών, η οποία έχει τον τίτλο «Επεκτείνοντας τον Ρυθμό». Όπως ο ίδιος λέει χαρακτηριστικά: «Η τέχνη που μπορεί να ενώσει τις παραστατικές τέχνες και να αποτελέσει τη βάση για την αδιαίρετη εκπαίδευση και πρακτική τους είναι η τέχνη της Κίνησης. Αυτή η τέχνη ενυπάρχει σε κάθε είδους παραστατική τέχνη, στη μουσική, το χορό, το θέατρο και την performance, με τη μορφή του ρυθμού. Αν το κάθε ξεχωριστό είδος επεκτείνει τον ρυθμό του, τότε μπορούν να συμβούν μαγικά πράγματα».

INFO: Από 10/10, Παρ., Σάβ.: 21.30, Κυρ.: 19.30. Θέατρο Σημείο, 2109229579. €12, 8, δωρεάν (ενιαίο, φοιτητικό, ανέργων)

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ναντίν Σιέρρα: «Η φωνή μου είναι η περιουσία μου, χάρη σ’ αυτήν κάνω αυτό που αγαπώ»
Ναντίν Σιέρρα: «Η φωνή μου είναι η περιουσία μου, χάρη σ’ αυτήν κάνω αυτό που αγαπώ»

Μιλήσαμε με την Αμερικανίδα σούπερ σταρ της όπερας λίγο πριν έρθει στο Ηρώδειο για την Τραβιάτα της ΕΛΣ, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρήγου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.

Αιμίλιος Χειλάκης: «Δεν είμαστε κατά φαντασίαν ασθενείς, είμαστε κοινωνικά ασθενείς»
Αιμίλιος Χειλάκης: «Δεν είμαστε κατά φαντασίαν ασθενείς, είμαστε κοινωνικά ασθενείς»

Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.