- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
10 προτάσεις για θέατρο στην Αθήνα
Τι θα δούμε στα θέατρα Ιλίσσια-Βολανάκης, Θησείον, Φιλίπ, Αλεξάνδρεια, Νέο Θέατρο Κατερίνας Βασιλάκου, Σταθμός, Νέος Ακάδημος
Δέκα θεατρικές παραστάσεις που θα δούμε στα θέατρα Ιλίσσια-Βολανάκης, Θησείον, Φιλίπ, Αλεξάνδρεια, Νέο Θέατρο Κατερίνας Βασιλάκου, Σταθμός, Νέος Ακάδημος
Νέο Θέατρο Κατερίνας Βασιλάκου
Η μηχανή του Τούρινγκ
Ο Ορφέας Αυγουστίδης θα είναι και φέτος ο Άλαν Τούρινγκ
Ήταν ο άνθρωπος που έσπασε τον κωδικό των ναζί και άλλαξε την πορεία του 2ου Παγκοσμίου πολέμου, συμβάλλοντας καθοριστικά στη λήξη του το 1945. Οι ιστορικοί υπολογίζουν πως η συνεισφορά του Άλαν Τούρινγκ βοήθησε να αποτραπούν εκατομμύρια θάνατοι. Ο ρόλος του στην Ιστορία αλλά και η συμβολή του στην επιστήμη των υπολογιστών και της τεχνητής νοημοσύνης έμεινε κρυφός λόγω της ομοφυλοφιλίας του, της διαπόμπευσης και της αυτοκτονίας του μέχρι το 2013 οπότε η βασίλισσα Ελισάβετ αναγνώρισε επίσημα τις υπηρεσίες του. Πάνω από όλα όμως ο Τούρινγκ είναι ο υπερασπιστής της ανθρώπινης φαντασίας και μοναδικότητας. Το έργο του Benoit Soles, σε μια από τις δυσκολότερες θεατρικές περιόδους λόγω πανδημίας, εντυπωσίασε κοινό και κριτικούς «γράφοντας» πέρυσι 116 παραστάσεις, οι περισσότερες εκ των οποίων ήταν sold out. Και ήδη πρωταγωνιστεί και στη φετινή θεατρική περίοδο. Τη σκηνοθεσία και τη διασκευή έχει επιμεληθεί ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, ενώ τον ομώνυμο ρόλο κρατά ο Ορφέας Αυγουστίδης.
ℹ Τετάρτη στις 20.00, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21.00, Κυριακή στις 20.00, Νέο Θέατρο Κατερίνας Βασιλάκου, Προφήτου Δανιήλ 3 & Πλαταιών, Κεραμεικός, 2110132002, Προπώληση στο viva.gr
Θησείον, ένα θέατρο για τις τέχνες
The Weather In Europe
Μια υπαρξιακή κωμωδία για το μέλλον
Ο… κακός μας ο καιρός και οι ανασφάλειες που πυροδοτεί η εποχή μας μέσα από τη χιουμοριστική σκηνοθετική ματιά του Γιώργου Βαλαή. Μια αίθουσα αναμονής στην πύλη ενός αεροδρομίου, όπως όλες σε όσες έχουμε βρεθεί, με τα γνώριμα μεταλλικά καθίσματα, τα αναμενόμενα γι’ αυτούς τους χώρους φυτά. Κι εντός της έξι άνθρωποι, από διαφορετικό υπόβαθρο, εικοσάρηδες έως και πενηντάρηδες, αποκλεισμένοι λόγω κλιματικής κρίσης. Η ανακοίνωση ότι η πτήση τους θα καθυστερήσει δύο ώρες προκαλεί διάφορες αντιδράσεις. Ακινητοποιημένοι στον χώρο αλλά και σ’ ένα «μεσοδιάστημα» που μάλλον δεν «περνά», χάνουν κάθε δυνατότητα ελέγχου πάνω στον χρόνο. Συζητούν, διαφωνούν, θυμούνται, ονειρεύονται, ζώντας σε μια συνθήκη όπου κάτι έχει ολοκληρωθεί χωρίς το καινούργιο να έχει ξεκινήσει. Ο φόβος τους για τον καιρό μοιάζει να είναι ο φόβος τους για το μέλλον και η συνάντησή τους αποκαλύπτει ταυτόχρονα μια έξαρση ανασφάλειας που επικρατεί σε όλη την Ευρώπη, για το κλίμα, το ενεργειακό, τη γεωπολιτική, για ζητήματα προσωπικά. Σε μια τέτοια συλλογική και υπαρξιακή κατάσταση που μοιάζει με εφιάλτη βυθίζονται οι ήρωες στο νέο έργο του Γιώργου Βαλαή. Τα ακραία μετεωρολογικά φαινόμενα που κατά διαστήματα ακούμε να σαρώνουν την Ευρώπη είναι μόνο η αφορμή. Στην ελληνική γλώσσα η λέξη καιρός παραπέμπει και στον χρόνο κι έτσι ήθελε ο ίδιος να περιγράψει αυτό που συμβαίνει στην ανθρώπινη κατάσταση στον δυτικό κόσμο με αφορμή αυτό που ονομάζουμε κλιματική κρίση.
Παίζουν: Μάνος Βαβαδάκης, Ρωμανός Καλοκύρης, Μάγδα Καυκούλα, Άλκηστη Πολυχρόνη, Θοδωρής Πεντίδης, Χριστιάνα Τόκα.
ℹ Από 26/10 για 20 παραστάσεις, Τετάρτη έως και Κυριακή στις 21:00, Θησείον, ένα θέατρο για τις τέχνες, Τουρναβίτου 7, Θησείο, 2103255444
Η άκρα ταπείνωση
Ο Παντελής Φλατσούσης σκηνοθετεί το μυθιστόρημα της Ρέας Γαλανάκη
Μια διακεκριμένη και αγαπητή συγγραφέας, η Ρέα Γαλανάκη, που με αυτό της το έργο απέσπασε το Βalkanika Literary Award 2019. Ένας σκηνοθέτης της νέας γενιάς, ο Παντελής Φλατσούσης, που φέρει στις αποσκευές του το φετινό Βραβείο σε Νέο Καλλιτέχνη του Θεάτρου από την Ένωση Ελλήνων Θεατρικών & Μουσικών Κριτικών. Μια ξεχωριστή ομάδα ηθοποιών: Δήμητρα Βλαγκοπούλου (βραβείο Μελίνα Μερκούρη 2020), Βαγγέλης Αμπατζής, Λάμπρος Γραμματικός, Μαριάμ Ρουχάτζε. Και στο επίκεντρο ένα μυθιστόρημα, «Η άκρα ταπείνωση», το οποίο εστιάζει στα γεγονότα της νύχτας της 12ης Φεβρουαρίου 2012, που μετέτρεψαν την Αθήνα σε πεδίο μάχης και άφησαν ανεξίτηλα τα ίχνη τους στην εικόνα της πόλης. Ποια είναι σήμερα η σχέση μας με τα χρόνια της κρίσης; Με ποιους τρόπους άλλαξαν οι ζωές μας έπειτα από αυτή την κομβική στιγμή; Με ποιες απρόσμενες διαδρομές διαπλέκονται τα ατομικά με τα συλλογικά βιώματα και πώς μια κοινωνία μπορεί να βρει τρόπους να τα αφηγηθεί; Παρακολουθώντας την καθημερινότητα ανώνυμων ανθρώπων, διαφορετικών ηλικιών, καταβολών και ιδεολογιών και συνομιλώντας με τις αρχαίες τραγωδίες, η συγγραφέας εξετάζει την ιδιαίτερα κρίσιμη αυτή στιγμή της Ελλάδας της κρίσης. Στο μεταίχμιο μεταξύ μυθοπλασίας και πραγματικότητας, η παράσταση θα επιχειρήσει να αναψηλαφήσει τη μνήμη των πρώτων ετών της περασμένης δεκαετίας, αλλά και συνολικότερα την ελληνική κοινωνία κατά τα μεταπολιτευτικά χρόνια, με αφετηρία το σήμερα και κατεύθυνση προς το παρελθόν, στην προσπάθεια να βρει, μαζί με το κοινό, απαντήσεις για το μέλλον.
ℹ Πρεμιέρα: 1/2/2023, Θησείον, ένα θέατρο για τις τέχνες, Τουρναβίτου 7, Ψυρρή, 2103255444
Θέατρο ΦΙΛΙΠ
(R)EVOLUTION
Ένας οδηγός επιβίωσης για τον 21ο αιώνα
Εμπνευσμένο από τα «21 μαθήματα για τον 21ο αιώνα», το έργο των Yael Ronen και Dimitrij Schaad κάνει πρεμιέρα στο νέο θέατρο της Κυψέλης. Ένα ζευγάρι θέλει να αποκτήσει ένα γενετικά τροποποιημένο παιδί και επισκέπτεται ένα Ινστιτούτο Ευγονικής. Ένας επιστήμονας αντιμετωπίζει προβλήματα με τον σύντροφό του. Μια γυναίκα βιώνει την απόλυτη μοναξιά σε έναν κόσμο που αλλάζει. Ενορχηστρωτές στις ζωές όλων: οι υπολογιστές, η τεχνολογία, η ψηφιακή πραγματικότητα.
Μπορεί ο θνητός να αγγίξει το θείο; Ο άνθρωπος να γίνει Θεός; Αναμένουμε την εμφάνιση του επερχόμενου διάδοχού μας, του Homo Deus; Ο Yuval Noah Harari, ένας από τους πλέον αναγνωρίσιμους ιστορικούς και φιλοσόφους της εποχής μας, στο βιβλίο «21 μαθήματα για τον 21ο αιώνα» στοχάζεται για την πορεία της ανθρωπότητας. Αυτές οι σκέψεις του έδωσαν τροφή για το έργο «(R)Evolution» των Yael Ronen και Dimitrij Schaad. Τα επόμενα 20 χρόνια ο κόσμος θα αλλάξει περισσότερο από ό,τι τα προηγούμενα 500, έχει πει ο Ισραηλινός στοχαστής. Σε μια εποχή που η ψηφιακή επανάσταση κάνει την καθημερινότητά μας ευκολότερη αλλά ταυτόχρονα προβάλλει η δυστοπία του ελέγχου της ζωής μας από τους αλγορίθμους, οι δύο πολυτάλαντοι συγγραφείς καταθέτουν ένα έργο σχετικά με το τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά για την «ελεύθερη βούληση». Έχοντας διαγράψει μια αξιοπρόσεκτη πορεία σε θεατρικές σκηνές της Γερμανίας, το «(R)Evolution» υπήρξε η πρώτη δουλειά τους με το Thalia Theatre. Στην Αθήνα ανεβαίνει στο ΦΙΛΙΠ, τον κινηματογράφο της Κυψέλης που θα λειτουργεί πλέον ως θέατρο από την Olympia Culture. Ο Γιάννης Παναγόπουλος θα καθοδηγήσει σκηνοθετικά μια δυναμική ομάδα νέων ερμηνευτών, τους Νατάσσα Εξηνταβελώνη, Κώστα Νικούλι, Σπύρο Σταμούλη, Χρήστο Σταθούση και Λυδία Τζανουδάκη.
ℹ Από 25/11, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 20.30, Κυριακή στις 19.30, Θέατρο ΦΙΛΙΠ, Θάσου 11, Κυψέλη, 2103627201
Θέατρο Αλεξάνδρεια
Το ψέμα
Αλήθειες και ψεύδη στις σχέσεις των σύγχρονων ζευγαριών
Δύο ζευγάρια φίλων συναντιούνται για δείπνο και ανταλλάσσουν κοινότοπες αβρότητες και τετριμμένες συμβουλές. Ένα μυστικό, όμως, που είναι έτοιμο να αποκαλυφθεί, απειλεί να διαταράξει τις σχέσεις τους και να αλλάξει τις ζωές τους. Ποιοι είναι οι άνθρωποι που επιλέγουμε να αγαπήσουμε; Πόσο καλά γνωρίζουμε τον εαυτό μας και ποια η σχέση μας με τους άλλους; Μετά τη μεγάλη επιτυχία σε πολλές ευρωπαϊκές σκηνές και τις sold out παραστάσεις την περασμένη σεζόν και στα μέρη μας, η κωμωδία του πολυβραβευμένου Γάλλου συγγραφέα Φλοριάν Ζελέρ επιστρέφει στο θεατρικό μας καλαντάρι. Όπως αναφέρει η σκηνοθέτις της παράστασης Κερασία Σαμαρά: «Στο “Ψέμα” βιώνουμε μία ευτυχή στιγμή όπου ο σύγχρονος θεατρικός λόγος, μέσα από τη φαινομενική απλότητά του, αγγίζει ακραιφνώς την αγωνία του σύγχρονου ανθρώπου και ανιχνεύει τη μοναχική του περιπλάνηση μέσα στο σύμπαν της νέας πραγματικότητας, αυτής που ενθαρρύνει το ψέμα ως μέσον επιβίωσης, διαβίωσης και επικοινωνίας. Δεν πρόκειται για κάποιο καινούριο φαινόμενο. Αν κοιτάξουμε προσεκτικά, έχουμε συναντήσει τέτοια θέματα ακόμη και στον αγαπημένο παλιό ελληνικό κινηματογράφο. Πρόκειται όμως για έναν πιο σύγχρονο, ειλικρινή και απενοχοποιημένο τρόπο να αποδεχθούμε αυτό τα φαινόμενο, με πολύτιμο αρωγό μας τον θησαυρό που μας παρέδωσε ο νους και υιοθετήθηκε από το ένστικτο, το γέλιο».
Παίζουν: Βασίλης Βλάχος, Κάτια Σπερελάκη, Αλίκη Αβδελοπούλου, Κώστας Τσάχρας.
ℹ Παραστάσεις: Από 5/11έως 8/1/2023, Σάββατο στις 20.30, Κυριακή στις 19.30, Θέατρο Αλεξάνδρεια, Σπάρτης 14, Πλατεία Αμερικής, 2121007079, 6944898482
Θέατρο Σταθμός
Ημέρα Κυρίου
Τα πάθη μιας κοινωνίας στην αυλή ενός αστικού σπιτιού
Μια περιτοιχισμένη αστική κατοικία με την πισίνα της. Ο κύριος και η κυρία του σπιτιού, μια οικιακή βοηθός κι ένας ιδιωτικός φύλακας. Μια μικρή ταξική κοινωνία, που με αφορμή ένα σχεδόν ασήμαντο γεγονός, διακατέχεται από συναισθήματα φόβου, καχυποψίας, προκαταλήψεων, οργής, πόνου και αγάπης.
Στην «Ημέρα κυρίου», του βραβευμένου με Έπαινο Κάρολος Κουν 2022 Γιάννη Τσίρου (γνωστός και από τα πετυχημένα του κείμενα «Άγριος σπόρος» και «Αξύριστα πηγούνια»), όλα συμβαίνουν στη διάρκεια μιας Κυριακής. Μιας αργίας κατά την οποία, όμως, δεν αργούν όλοι. Και όπως συμβαίνει και στη ζωή, κανένα από τα πρόσωπα του έργου δεν δικαιώνεται και δεν κερδίζει τίποτα πέρα από ένα μικρό μερίδιο επίγνωσης, σημαντικής πάντως για όσα βιώνουμε και γι’ αυτά που έπονται. Μέσα από το γεμάτο χιούμορ, σασπένς και ποιητικές αιχμές ρεαλιστικό κοινωνικό δράμα του συγγραφέα, ζωντανεύουν χαρακτήρες οικείοι που ξυπνούν στον καθένα μας υπαρξιακές αγωνίες, αδυναμίες και δυνατότητες, συμβιβασμούς και αντιστάσεις. Όπως αναφέρει ο σκηνοθέτης, Μάνος Καρατζογιάννης: «“Υπάρχει καμιά κοινωνία; Πού είναι να τη δω;” αναρωτιέται η Λούλα Αναγνωστάκη στο μονόπρακτό της “Ο ουρανός κατακόκκινος” (1998). Αυτήν την κοινωνία αναζητά, με αγωνία, το τελευταίο έργο του Γιάννη Τσίρου που ανεβαίνει για πρώτη φορά στη θεατρική σκηνή με κύρια πρόσωπα ένα ζευγάρι καλοβαλμένων ανθρώπων και το υπηρετικό τους προσωπικό. Μια Κυριακή κάποια από τα πρόσωπα του έργου θα παλέψουν για το δίκιο τους και κάποια θα τους “δικάσουν”. Όλοι θα έχουν δίκιο. Και όλοι έχουν άδικο. Όπως είθισται άλλωστε στη σύγχρονη κοινωνία. Σε κάθε κοινωνία που χάνει τον προσανατολισμό της».
Ερμηνεύουν: Μάξιμος Μουμούρης, Φαίη Ξυλά, Βασίλης Αθανασόπουλος, Αναστασία Παντούση.
ℹ Θέατρο Σταθμός, Βίκτωρος Ουγκώ 55, Αθήνα, 2105230267, Παρασκευή & Σάββατο στις 21.00, Κυριακή στις 18.00
Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης
Τα μάτια τέσσερα
Μια σπουδή στο απύθμενο χάος των αρχών και του νόμου
Είναι ο κοινωνικά αδύναμος καταδικασμένος στη μοίρα του; Σε μια κοινωνία που αγγίζει τα όρια του παραλογισμού, το έργο του Γιάννη Τσίρου «Τα μάτια τέσσερα» είναι μια σπουδή στην αδυναμία και το απύθμενο χάος των αρχών και του νόμου. Ο Γιώργος Πυρπασόπουλος καταθέτει τη δική του σκηνοθετική πρόταση στο θεατρικό που τιμήθηκε με το βραβείο Δραματουργίας Κάρολος Κουν το 2010. «Ο νόμος είναι ίσος για όλους. Οι άνθρωποι, όμως, δεν είναι ίσοι. Οι κοινωνικά αδύναμοι παραβάτες είναι πιο ένοχοι» σχολιάζει ο συγγραφέας, που με την ιστορία της Άννας, μιας νέας κοπέλας που συλλαμβάνεται για μια μικροκλοπή, επιδιώκει να αναδείξει την κινητοποίηση ολόκληρου του κρατικού μηχανισμού για να τιμωρήσει αυτήν της την πράξη. «Ειδικά αν κάποιος βαρύνεται και με την κατηγορία για αντίσταση κατά της Αρχής, ο νόμος εξαντλεί επάνω του και το τελευταίο του γράμμα. Το μυρμήγκι δικάζεται σαν ελέφαντας. Και τιμωρείται παραδειγματικά. Οι αδύναμοι παραβάτες εξαλείφονται, οι δυνατοί επιβιώνουν».
Κείμενο: Γιάννης Τσίρος// Σκηνοθεσία: Γιώργος Πυρπασόπουλος// Παίζουν: Μαρία Κατσανδρή, Χρήστος Σαπουντζής, Πανάγος Ιωακείμ, Ναταλία Σουίφτ
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη 20:00, Πέμπτη 21:00, Σάββατο 21:00, Κυριακή 18:00
170 τετραγωνικά
Όταν το αίμα... βράζει για τα κληρονομικά
Τα «170 τετραγωνικά» του Γιωργή Τσουρή, με τρεις sold out σεζόν ήδη στο ενεργητικό τους, επέστρεψαν φέτος στο θέατρο Ιλίσια Βολανάκης για 4η χρονιά. Η παράσταση φαινόμενο, που λατρεύτηκε από κοινό και κριτικούς και χάρισε στον συγγραφέα και ηθοποιό Γιωργή Τσουρή το βραβείο Δημήτρης Χορν, δηλώνει ξανά παρούσα με ένα από τα σημαντικότερα και πιο επιτυχημένα προϊόντα της νεοελληνικής δραματουργίας. Μια ιστορία ανατρεπτική και συνάμα οικεία που φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Γιώργου Παλούμπη. Γέλιο, συγκίνηση, μυστήριο, αγωνία και ένταση μέχρι τελικής πτώσης, σε ένα συναισθηματικό «ρινγκ» 170 τετραγωνικών...
Κείμενο: Γιωργής Τσουρής// Σκηνοθεσία: Γιώργος Παλούμπης// Παίζουν: Αμαλία Αρσένη, Ήβη Νικολαΐδου, Θανάσης Ζερίτης, Ελένη Τσιμπρικίδου και ο Γιωργής Τσουρής
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Παρασκευή 21:00, Σάββατο 18:00, Κυριακή 21:00, Δευτέρα 20:00
Θέατρο Νέος Ακάδημος
Dogville
Μια εκρηκτική αλληγορία για τη σύγχρονη κοινωνία
Η γοητευτική Γκρέις καταφεύγει σε μια απομονωμένη κωμόπολη για να γλιτώσει από τους εγκληματίες που την καταδιώκουν. Παρότι η παρουσία της μοιάζει να απειλεί τον φιλήσυχο χαρακτήρα του τόπου, οι ντόπιοι πείθονται να την προστατέψουν κι εκείνη προσφέρει ως αντάλλαγμα εργασία στις καθημερινές δουλειές τους. Δεν θα αργήσουν, όμως, να δείξουν το πραγματικό τους πρόσωπο... Το βραβευμένο αριστούργημα του Λαρς φον Τρίερ, μία από τις πιο ενδιαφέρουσες στιγμές στην ιστορία του κινηματογράφου, μεταφέρει φέτος στη σκηνή η Λίλλυ Μελεμέ. Ένα έργο που ξεγυμνώνει τα κατώτερα ένστικτα της ανθρώπινης φύσης, την εκμετάλλευση, τον ρατσισμό και την υποκρισία. Μια αλληγορία για τη σύγχρονη κοινωνία, τη φοβία, τη δειλία, τη συγχώρεση και την αγάπη. Με δομή αρχαίας τραγωδίας, στοιχεία από το θέατρο του Μπρεχτ και κλιμάκωση των αντιδράσεων των ηρώων μέχρι την τελευταία εκρηκτική σκηνή. Στον ρόλο της Γκρέις η Έλλη Τρίγγου. Παίζουν επίσης, οι: Στέλιος Μάινας, Θοδωρής Κατσαφάδος, Νικολέτα Βλαβιανού, Βαγγέλης Αλεξανδρής, Ανδρέας Νάτσιος, Φωτεινή Παπαχριστοπούλου, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος, Πάρης Λεόντιος, Νίνα Έππα.
ℹ Παρασκευή στις 21:30, Σάββατο στις 21:00, Κυριακή στις 18:00, Δευτέρα και Τρίτη στις 20:00
Ποντικοπαγίδα
Το αστυνομικό έργο της Αγκάθα Κρίστι επιστρέφει για τρίτη χρονιά
Αρχές της δεκαετίας του ’90 στην ελληνική επαρχία. Οκτώ άνθρωποι βρίσκονται αποκλεισμένοι λόγω μιας χιονόπτωσης σε μια απομονωμένη πανσιόν και εγκλωβίζονται σε ένα δολοφονικό παιχνίδι. Όλοι τους κρύβουν ένα μυστικό και ο δολοφόνος βρίσκεται ανάμεσά τους. Όταν ο φόβος τους κυκλώνει, τα τεχνάσματα φέρνουν ανατροπές, αλλά η ποντικοπαγίδα περιμένει το επόμενο θύμα της. Γραμμένο αρχικά για το ραδιόφωνο, το θρυλικό έργο αστυνομικού μυστηρίου της Αγκάθα Κρίστι παίζεται συνεχώς στο West End από τo 1952 έως σήμερα. Στα μέρη μας παρουσιάζεται για τρίτη χρονιά στη νέα προσαρμογή, σκηνοθεσία και δραματουργική επεξεργασία της Κίρκης Καραλή.
Ερμηνεύουν: Μάριος Αθανασίου, Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ράνια Οικονομίδου, Δημήτρης Πετρόπουλος, Νίκος Πολυδερόπουλος, Βαγγέλης Σαλευρής, Χάρης Τζωρτζάκης και Σάννυ Χατζηαργύρη.
ℹ Τετάρτη και Πέμπτη στις 20:00, Παρασκευή στις 19:00, Σάββατο στις 18:00, Κυριακή στις 20:30
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.