Ακυρη η απόλυση Κιμούλη από το ΚΘΒΕ για καταγγελία metoo - Η δικαστική απόφαση
Ο γνωστός ηθοποιός δικαιώθηκε, πρωτοδίκως, στην προσφυγή που είχε καταθέσει


Γιώργος Κιμούλης: Δικαιώθηκε πρωτόδικα για την υπόθεση ΚΘΒΕ
Δικαιώθηκε ο Γιώργος Κιμούλης - πρωτοδίκως - ο οποίος είχε απολυθεί από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας, έπειτα από καταγγελίες για σωματική και λεκτική βία σε βάρος συναδέλφου του.
Το δικαστήριο, με το σκεπτικό ότι υπήρχε συμβόλαιο, δικαίωσε τον ηθοποιό αποφασίζοντας να του δοθούν οι μισθοί που αναλογούν, καθώς και 5.000 ευρώ για ηθική βλάβη.
Η συνεργασία του Γιώργου Κιμούλη με την κρατική θεατρική σκηνή της συμπρωτεύουσας δρομολογήθηκε το Φθινόπωρο του 2020 και αφορούσε στο ανέβασμα του έργου του Φλοριάν Ζελέρ «Ο πατέρας» στην οποία ο ίδιος θα είχε διπλό ρόλο, σκηνοθέτη και ηθοποιού. Οι δύο πλευρές είχαν συνυπογράψει συμβόλαιο και η πρεμιέρα της παράστασης είχε προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο του 2021.
Στις 10 Απριλίου του 2022, το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) αποφάσισε σε έκτακτη σύσκεψη των μελών του να διαγράψει τους Γιώργο Κιμούλη, Πέτρο Φιλιππίδη και Παύλο Χαϊκάλη ύστερα από -διαφορετικού χαρακτήρα και βαρύτητας για τον καθένα τους- καταγγελίες που είχαν δει το φως της δημοσιότητας.
Mε αγωγή κατά του ΣΕΗ, ο Γιώργος Κιμούλης ζητεί την ακύρωση της διαγραφής του από το σωματείο, εξηγώντας λεπτομερώς τους λόγους για τους οποίους πρέπει να παρθεί πίσω αυτή η απόφασή του.
Ορισμένοι από αυτούς τους λόγους, είναι:
1. Ουδόλως προκύπτει ότι ενημερώθηκαν τα ψηφίσαντα μέλη για τους δικούς μου ισχυρισμούς, ενώ ενημερώθηκαν επί των ψευδών εις βάρος μου καταθέσεων.
2. Ουδόλως προκύπτει ότι τα ψηφίσαντα μέλη ενημερώθηκαν για τις μαρτυρικές καταθέσεις υπέρ εμού, ενώ γίνεται εκτενέστατη αναφορά στις μαρτυρικές καταθέσεις εναντίον μου.
3. Σύμφωνα με το καταστατικό του εναγόμενου Σωματείου, έπρεπε να λάβουν χώρα τρεις συνελεύσεις, μέχρι να διαπιστωθεί η ύπαρξη απαρτίας. Εκ των στοιχείων, ουδόλως προκύπτει ότι έλαβαν χώρα οι δύο δήθεν αναβληθείσες, προ της τελικής, συνελεύσεις. Δηλαδή, ουδόλως προκύπτει ότι τηρήθηκαν τα καταστατικά άρθρα, περί νόμιμης διεξαγωγής συνέλευσης. Ιδίως αν αναλογιστεί κανείς ότι ο εντολέας μου κλήθηκε μόνον (!!!) και απευθείας στην τρίτη κατά σειρά συνέλευση.
4. Ουδόλως προκύπτει ότι τηρήθηκε η καταστατική απαρτία.
6. Ψευδέστατα αναφέρονται 13 εις βάρος του καταγγελίες, εκ των οποίων για τις 3, οι ίδιοι του Σ.Ε.Η., κάνουν μια μικρή μνεία στο τέλος του πολυσέλιδου κειμένου, ότι δεν πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν… κι όμως τις περιλαμβάνουν για δημιουργία ψευδεντυπώσεων.
7. Δολίως και καταχρηστικώς, περιλαμβάνουν στις, εις βάρος του, καταγγελίες, ως καταγγέλλοντες/ουσες, τους μάρτυρες υπεράσπισης της καταγγέλλουσας κ Ζέτας Δούκα, δηλαδή τον κ Ψαρρά και την κ Χρυσικού, με μόνο σκοπό να δημιουργήσουν δυσμενέστατο και άρα τιμωρητικό, εις βάρος του, κλίμα8. Για την διαγραφή του κ. Κιμούλη, επικαλούνται άρθρα, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στο επίσημο – ανηρτημένο καταστατικό του εναγομένου Σωμνατείου!!!
9. Τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου, βάσει των απομαγνητοφωνημένων πρακτικών, καταφέρονται, μεροληπτούν και εν τέλει προσβάλλουν βαναύσως την προσωπικότητα του εντολέως μου.
10.Στα ίδια πρακτικά, διαφαίνεται ξεκάθαρα ότι αναγνωρίζουν τις παρατυπίες στις οποίες προβαίνουν, τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει μέλος τους: «εν τάξει… γίνονται αυτά… γι’ αυτό είμαστε εδώ για να το μαζέψουμε»!!!
Ο εντολέας μου, μακριά από τηλεοπτικές εκπομπές, μακριά από κροκοδείλια δάκρυα και κακοσκηνοθετημένες συμπαιγνίες, απαντά, ακολουθώντας μόνο τη νόμιμη οδό, ασκώντας τα δικαιώματα του και διεκδικώντας την δικαστική προστασία των νομίμων συμφερόντων του.
Κατά τα λοιπά, δηλώνουμε ότι σε εμάς παρανομίες, παρατυπίες, αντικαταστατικές και έκνομες ενέργειες και δολιότητες δεν περνάνε. Εμείς, όποιον μας αδικεί, θα τον «ταράσσουμε» στην νομιμότητα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Σε φιλώ, Πέτρος» και μιλάει για τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, το coming out, τη σχέση γονέων-παιδιών και το μοναδικό στιλ δουλειάς της
Η όπερα του Τζοακίνο Ροσσίνι παίζεται φέτος στο Teatro Rossini
Ο πολυβραβευμένος κωμικός παρουσίασε το «Jimmy Carr - Laughs Funny» στο Christmas Theater
Ο Σήφης Πολυζωίδης σε έναν μονόλογο για τη βία των δυνατών απέναντι στους αδύναμους
Ποιο μονοπάτι είναι αυτό που ξαναζωντανεύει οτιδήποτε προορισμένο να περάσει στη λήθη;
2 πρεμιέρες και 3 έργα που μετρούν αντίστροφα για να ρίξουν αυλαία
180 επαγγελματίες από 42 χώρες του κόσμου θα συγκεντρωθούν στην Αθήνα
Η τέχνη του θεάτρου συναντά τη φύση, τη λογοτεχνία, τον κινηματογράφο και τη μουσική
Μια παράσταση με ταυτόχρονη συμμετοχή κωφών και ακουόντων ηθοποιών που συνδυάζει την Νοηματική Γλώσσα και τη φωνητική ερμηνεία
Έρχονται στην Ελλάδα για δυο παραστάσεις
Η δύναμη μιας γυναίκας απέναντι σε 14 άντρες
Το μήνυμα του διεθνώς αναγνωρισμένου Έλληνα σκηνοθέτη και δάσκαλου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου 2025
Ο γνωστός ηθοποιός μιλά για τον μεγάλο λαϊκό τραγουδιστή και την παράσταση στο θέατρο Παλλάς
Μέχρι πού μπορεί να φτάσει ένα ζευγάρι για να αποκτήσει το σπίτι των ονείρων του;
Η όπερα του Γκαετάνο Ντονιτσέττι παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία της Βρετανίδας σκηνοθέτριας Κέιτι Μίτσελ και μουσική διεύθυνση Λουκά Καρυτινού.
Οι δημιουργοί της σελίδας «Ancient Memes», Κώστας Τουλάκης και Ισμήνη Βιλλιώτη, έγραψαν ένα κείμενο αφιερωμένο στις συνήθειες των Ελλήνων
Ο Ρομέο Καστελούτσι σκηνοθετεί τη διάσημη ηθοποιό στη «Βερενίκη» του Ρακίνα
Η μουσικοθεατρική παράσταση - αφιέρωμα στον βάρδο της Θεσσαλονίκης έρχεται στο Θέατρο Παλλάς
Μια οξυδερκής κωμωδία που η Κατερίνα Μαυρογεώργη μετέπλασε με σκηνική ενέργεια σε απολαυστική παράσταση
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.