- CITY GUIDE
- PODCAST
-
22°
Το «Φάντασμα της Όπερας» ρίχνει αυλαία από το Μπρόντγουεϊ μετά από 35 χρόνια
Οι δυσκολίες μετά την πανδημία
«Φάντασμα της Όπερας»: Τέλος η παράσταση από το θέατρο Broadway - Ο κύκλος των 35 χρόνων και οι χιλιάδες παραστάσεις
Το «Φάντασμα της Όπερας», η μακροβιότερη παράσταση του Μπρόντγουεϊ, έχει προγραμματιστεί ρίξει αυλαία τον Φεβρουάριο του 2023 μετά από 35 χρόνια.
Το θρυλικό μιούζικαλ θα πραγματοποιήσει την τελευταία του παράσταση στο Μπρόντγουεϊ στις 18 Φεβρουαρίου, όπως δήλωσε εκπρόσωπος την Παρασκευή. Ο κύκλος για το διάσημο έργο κλείνει μετά από 13.925 παραστάσεις. Σύμφωνα με τον Guardian, τα έσοδα από τα εισιτήρια παρουσίασαν διακυμάνσεις από τότε που το θέατρο άνοιξε μετά την πανδημία. Οι εισπράξεις ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο δολάρια την εβδομάδα, αλλά και μειώθηκε σε περίπου 850.000 δολάρια. Την περασμένη εβδομάδα, έφτασε τα 867.997 δολάρια.
Το «Φάντασμα της Όπερας» και η ιστορία του
Βασισμένο σε ένα μυθιστόρημα του Gaston Leroux, το «Φάντασμα της Όπερας» αφηγείται την ιστορία ενός παραμορφωμένου συνθέτη που στοιχειώνει την όπερα του Παρισιού και ερωτεύεται παράφορα μια αθώα νεαρή σοπράνο, την Christine. Τα τραγούδια του Andrew Lloyd Webber περιλαμβάνουν τα Masquerade, Angel of Music, All I Ask of You και The Music of the Night.
«Ως παραγωγός ονειρεύεσαι ότι μια παράσταση θα τρέχει για πάντα», δήλωσε ο παραγωγός Cameron Mackintosh σε μια δήλωση.
Η πρώτη παραγωγή άνοιξε αυλαία στο Λονδίνο το 1986 και από τότε την παράσταση έχουν δει περισσότερα από 145 εκατομμύρια άτομα σε 183 πόλεις. ενώ παίχτηκε σε 17 γλώσσες σε περισσότερες από 70.000 παραστάσεις. Μόνο στο Μπρόντγουεϊ, το μιούζικαλ έχει παίξει περισσότερες από 13.500 παραστάσεις σε 19 εκατομμύρια ανθρώπους στο θέατρο Majestic.
Η πανδημία έπληξε το Μπρόντγουεϊ, αφού τα θέατρα παρέμειναν κλειστά για περισσότερους από 18 μήνες. Μερικές από τις πιο δημοφιλείς παραστάσεις έχουν ανακάμψει, όσο άλλα θεάματα δυσκολεύονται να κερδίσουν και πάλι το κοινό.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.