- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Πέθανε η Σοφία Μιχοπούλου
Η ανακοίνωση του θεάτρου Άττις και του Θεόδωρου Τερζόπουλου για τον θάνατό της
Σοφία Μιχοπούλου: πέθανε η ηθοποιός και συνιδρύτρια του Θεάτρου Άττις
Έφυγε από τη ζωή χθες η Σοφία Μιχοπούλου. Η ηθοποιός και δασκάλα του θεάτρου συνεργάστηκε με σημαντικούς θεατρικούς οργανισμούς, όπως το Δραματικό Κέντρο Βιέννης, το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και συνδέθηκε επί τρεισήμισι δεκαετίες με το Θέατρο Άττις συμμετέχοντας σε εμβληματικές παραστάσεις του. «Αξέχαστη θα μείνει η στιγμή της αναγνώρισης στις Βάκχες, όπου η Σοφία ως Αγαύη κατάφερε μια στιγμή να τη μετατρέψει σε συμπαντική και διαχρονική», σημειώνει χαρακτηριστικά η ομάδα του Άττις.
Στη σχετική ανακοίνωσή τους αναφέρουν: «Αποχαιρετήσαμε τη λατρεμένη μας Σοφία Μιχοπούλου, με βαθιά θλίψη και απέραντη ευγνωμοσύνη για όσα μας προσέφερε. Η Σοφία υπήρξε αγαπημένη φίλη, συνοδοιπόρος, συνιδρύτρια και βασικό στέλεχος του Θεάτρου Άττις εδώ και 35 χρόνια. Εκτός από συγκλονιστική ηθοποιός, υπήρξε σπουδαία Δασκάλα, διδάσκοντας όχι μόνο θέατρο, αλλά κυρίως ήθος. Σοφία μας, σε περιμένει η αγκαλιά των αστεριών. Καλή ανάπαυση».
Σοφία Μιχοπούλου: η καλλιτεχνική διαδρομή της
Η Σοφία Μιχοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Πέλου Κατσέλη και συμμετείχε σε σεμινάρια με τον Tatsumi Hijikata στο Τόκιο και με τον Peter Brook στο Παρίσι. Από το 1958 έως το 1968 συμμετείχε σε πολλές παραστάσεις του Θεάτρου Τέχνης σε σκηνοθεσία του Κάρολου Κουν. Συνεργάστηκε επίσης με το Δραματικό Κέντρο Βιέννης, το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και άλλους θεατρικούς οργανισμούς. Το 1985 άρχισε τη συνεργασία της με τo Θέατρο Άττις και τον Θεόδωρο Τερζόπουλο, ερμηνεύοντας σημαντικούς ρόλους:
την Αγαύη στις Βάκχες του Ευριπίδη, τη Μήδεια στο Μήδειας Υλικό του Χ. Μύλλερ, τον Δαρείο στους Πέρσες του Αισχύλου, την Κορυφαία στον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου, την Ύδρα στον Ηρακλή του Χ. Μύλλερ, την Μπέκμπικ στο Χρήμα του Μ. Μπρεχτ, την Ευρώπη στους Επίγονους του Αισχύλου, τη Γυναίκα στο Νανούρισμα του Σ. Μπέκετ, την Κριστίν στη Mademoiselle Julie του Α. Στρίντμπεργκ και άλλα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.