Θεατρο - Οπερα

Ο «Λουκής Λάρας» του Δημητρίου Βικέλα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Μια προσωπική εξομολόγηση, που αποκαλύπτει τις λιγότερο ένδοξες και λαμπερές πτυχές της περιόδου του 1821

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Στιγμιότυπο από την παράσταση «Λουκής Λάρας», με τον τον Μανώλη Μαυροματάκη σε σκηνοθεσία του Λευτέρη Γιοβανίδη.
Στιγμιότυπο από την παράσταση «Λουκής Λάρας», με τον τον Μανώλη Μαυροματάκη σε σκηνοθεσία του Λευτέρη Γιοβανίδη.

«Λουκής Λάρας»: Το έργο του Δημητρίου Βικελά κάνει πρεμιέρα στο Δημοτικό Θεάτρο Πειραία και είναι μία διαφορετική πρόταση για τον εορτασμό της Επετείου του 1821

Με μία εναλλακτική πρόταση γιορτάζει το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά την Επέτειο της Επανάστασης του 1821. Πρόκειται για το έργο «Λουκής Λάρας» του Δημητρίου Βικέλα, με τον Μανώλη Μαυροματάκη σε σκηνοθεσία του Λευτέρη Γιοβανίδη, που αφορά μια προσωπική εξομολόγηση, η οποία ακολύπτει τις λιγότερο λαμπρές και ένδοξες πτυχές της περιόδου του 1821.

Μέσα από την παράσταση, οι θεατές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα πρόσωπα τα οποία η Ιστορία συχνά παραμερίζει: τους αντι-ήρωες. Αυτούς που, μετά τον αγώνα, ηρωικά αναλαμβάνουν να συνεχίσουν τη «ζωή».

Μέσα από τη διαχρονικότητα του αντι-ήρωα, το έργο είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Τι έχει να μοιραστεί μαζί μας ο μέσος άνθρωπος της Επανάστασης; Ο Λουκής Λάρας είναι ένας άνδρας απλός, καθημερινός, που οι περισσότεροι μπορούν να ταυτιστούν μαζί του: δειλός και θαραλλέος, δυνατός και ασθενικός, μεγαλόψυχος και εγωιστής, φοβισμένος και δυναμικός. Ένα κράμα γόνιμων αντιθέσεων, που εξασφαλίζει όχι μόνο την επιβίωση, αλλά και την εξέλιξη. 
Ο Δημήτριος Βικελάς. 1887
Ο Δημήτριος Βικελάς. 1887

Μετατρέποντας σε πρωταγωνιστή έναν άλλοτε «κομπάρσο της ζωής», η παράσταση επιχειρεί να αναδείξει την ιστορικότητα και τη συγκίνηση της καθημερινότητας. Η ανεκτίμητη αξία του προσωπικού ημερολογίου πλάι στο βιβλίο της Ιστορίας: αυτός είναι ο Λουκής Λάρας.
Το εξώφυλλο του έργου του Δημητρίου Βικελά «Λουκής Λάρας».
Το εξώφυλλο του έργου του Δημητρίου Βικελά «Λουκής Λάρας».

Με το έργο του Δημητρίου Βικέλα εγκαινιάζεται η νέα σκηνή, Σκηνή Ωμέγα, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

Παράλληλα θα πραγματοποιηθούν και τα εγκαίνια της έκθεσης «Ο πολυταξιδεμένος Δημήτριος Βικέλας (1835-1908)» η οποία φιλοξενείται στον ίδιο χώρο και διοργανώνεται από τη Βιβλιοθήκη της Βουλής με τη συνεργασία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πειραιά.

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.


Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Λευτέρης Γιοβανίδης
Θεατρική προσαρμογή: Λευτέρης Γιοβανίδης – Μανώλης Μαυροματάκης
Σκηνικά – κοστούμια: Έλλη Παπαγεωργακοπούλου
Μουσική: Νικος Βελιώτης
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Επιμέλεια κίνησης: Αντιγόνη Γύρα
Βοηθός σκηνοθέτη: Βασιλική Σουρή
Το έργο της Έλλης Παπαγεωργακοπούλου ολοκλήρωσε η Όλγα Μπρούμα.

Διάρκεια παράστασης 1.10

Σκηνή Ωμέγα

Τιμές εισιτηρίων 
14 ευρώ (γενική είσοδος)
8 ευρώ ( Φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65)

Ημέρες και ώρες παραστάσεων
Παρασκευή, Σάββατο 21.30
Κυριακή 19.30

Πωλήσεις εισιτηρίων:
Ταμείο ΔΘΠ: Ηρώων Πολυτεχνείου 32 (μέσα στο κτίριο του ΔΘΠ ) – Τ: 2104143310

TICKETSERVICES
Εκδοτήριο: Πανεπιστημίου 39, Αθήνα
Τηλεφωνικά: 2107234567
Online: www.ticketservices.gr

https://www.ticketservices.gr/event/loukis-laras-dimotiko-theatro-peiraia/

Ώρες ταμείου:
Δευτέρα , Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη 10.00 -14.00 και 18.00- 21.00
Σάββατο 16.00-21.00
Κυριακή 18.00-21.00
Τρίτη κλειστό

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.