Θεατρο - Οπερα

Ποιος είναι ο Max Emanuel Cenčić

Ο φοβερός σκηνοθέτης του «Σιρόη»

62199-137574.jpg
Μαρία Αυγέα
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
71527-144097.jpg

Έχει λάβει σχόλια όπως «Ο κ. Cenčić είναι από τους καλύτερους κόντρα τενόρους επί σκηνής» ή «ο καλύτερος κόντρα τενόρος της εποχής του». Έχει παίξει σε όλες τις μεγάλες όπερες του κόσμου. Έρχεται στην Αθήνα, για πρώτη φορά σε ρόλο σκηνοθέτη, ανεβάζοντας την όπερα «Σιρόης, ο βασιλιάς της Περσίας» του Γιόχαν Άντολφ Χάσσε στην αίθουσα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

n 

Φαίνεται ότι εκτός από καταπληκτικός τενόρος οCenčić είναι και άψογος σκηνοθέτης. Η σύγχρονη ματιά στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο μας αφήνει εκστατικούς: εντυπωσιακά κοστούμια, φαντασμαγορικά σκηνικά που περιλαμβάνουν μέχρι και τη χρήση strobe light, αλλά και υπέροχες ερμηνείες από τους σολίστ και τους μουσικούς της Καμεράτας υπό τη διεύθυνση του Γιώργου Πέτρου.

«Αυτή η εκδοχή που δίνουμε εμείς δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί στη σύγχρονη εποχή» λέει ο Γιώργος Πέτρου ο οποίος συνεργάζεται για δεύτερη φορά με τον Cenčić μετά την περσινή επιτυχία του Αλεσάντρο (με τον ίδιο στον ομώνυμο ρόλο).

n

Σε συμπαραγωγή του Φεστιβάλ Αθηνών με τη Βασιλική Όπερα των Βερσαλλιών, το άγνωστο αριστούργημα του Χάσε σε ένα ευφάνταστο ανέβασμα. Μην το Hasse-τε! Ίσα που προλαβαίνετε!

27/6, 20:00, Αίθουσα Αλ. Τριάντη, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.