- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Κωμωδία παθών
Η Ελένη Ράντου και ο Άκης Σακελλαρίου πρωταγωνιστούν στην παράσταση «33 φορές να φύγεις» και μιλούν στην A.V.
![7125-16266.jpg 7125-16266.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2010/06/17/7125-16266.jpg)
Μια γυναίκα χωρίς έρωτα, μια συγγραφέας χωρίς έμπνευση, μια ηθοποιός χωρίς ρόλο, μια αλκοολική χωρίς ποτό. Όταν ένας άγνωστος θα της χτυπήσει την πόρτα, θα πρωταγωνιστήσει στην πιο σημαντική παράσταση της ζωής της. Σε μια κωμωδία που σαρκάζει τους πάντες και τα πάντα, όπως λένε στην A.V. οι πρωταγωνιστές του έργου «33 φορές να φύγεις» Ελένη Ράντου και Άκης Σακελλαρίου.
«Με ενδιαφέρει που είναι ελληνικό, ανισόρροπο, που με προκαλεί να ξαναδοκιμάσω τα όρια της τρέλας μου, που σχολιάζει εντελώς απενοχοποιημένα τη βλακεία της διπλανής μας πόρτας, που είναι μια καθαρή κωμωδία. Το ίδιο το έργο ουσιαστικά δεν υπάρχει, αλλά χτίζεται σχεδόν πιραντελικά στη διάρκεια της παράστασης και μας έδωσε την αφορμή να φέρουμε τα πάνω κάτω μέσα στο θέατρο Διάνα. Σαρκάζει τους πάντες και τα πάντα, από τα πιο σοβαρά μέχρι τα πιο ελαφριά. Και με ενδιαφέρει, επίσης, που όλο αυτό το ταξίδι θα το κάνω με τον Άκη, με τον οποίο δουλεύω πρώτη φορά» μας λέει η Ελένη Ράντου.
«Είναι ένα έργο», συνεχίζει ο Άκης Σακελλαρίου, «που ποντάρει στη χημεία των συνεργατών και τον απόλυτο σαρκασμό των ανθρώπων της τέχνης – και την ελαφρότητα που βγαίνει μέσα από αυτό. Ένα από τα θέματα με τα οποία καταπιάνεται είναι η ρηχότητα του πνεύματος, φαινόμενο των καιρών, που ξεκίνησε μεν να εμφανίζεται από τις προηγούμενες δεκαετίες, αλλά σήμερα έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις. Αλλά υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος, πόλωση και κορεσμός της απόλυτης κουλτούρας, που όμως στην υπερβολή της καταντάει δήθεν. Πρέπει να βρεθεί κάποια ισορροπία και κάποιο μέτρο. Το έργο δεν ξέρω αν δίνει λύση, σαρκάζει καυστικά όμως και τις δύο πλευρές».
«Το πιο ωραίο» τονίζει η Ελένη Ράντου «είναι ότι σαρκάζει ακόμα και το μήνυμά του! Αν έχει κάποιο μήνυμα, που δεν νομίζω ότι αυτή είναι η πρόθεσή του, είναι πως ένα μεγάλο ποσοστό της σύγχρονης μοναξιάς μας είναι η ίδια η βλακεία μας! Το παιχνίδι μεταξύ ελαφρότητας και σοβαρότητας που, από όποια μεριά κι αν το παίξουμε, μας κάνει ανεπαρκείς και ανισόρροπους».
Η κωμωδία «33 φορές να φύγεις», σε κείμενο του Νίκου Ποριώτη και σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα, θα κάνει πρεμιέρα στο Θέατρο Διάνα το τελευταίο δεκαήμερο του Οκτωβρίου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.