Next Generation: Αμαλία Αρσένη
«Ο εχθρός ήταν κοινός και αόρατος, όλοι οι άνθρωποι βρεθήκαμε σε μια κοινή μοίρα όπου τα πάντα ανατράπηκαν»
![amalia_arseni_penelope_massour.jpg amalia_arseni_penelope_massour.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/12/19/amalia_arseni_penelope_massour.jpg)
Αμαλία Αρσένη: Η ηθοποιός μιλάει για τη χρονιά που πέρασε και τα σχέδιά της για το 2021.
Από τη χρονιά που πέρασε μου έμεινε η αίσθηση πίστης στον άνθρωπο, η ανάγκη της επαφής και της οικουμενικότητας. Μας ενώνουν πιο πολλά από όσα μας χωρίζουν. Ο εχθρός ήταν κοινός και αόρατος, όλοι οι άνθρωποι βρεθήκαμε σε μια κοινή μοίρα όπου τα πάντα ανατράπηκαν. Η έννοια του δεδομένου, του απόλυτου, άλλαξε. Όλη αυτή η τραγωδία δεν είχε κάθαρση δυστυχώς, μόνο απώλειες και απομόνωση. Για το θέατρο ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά και όλοι εμείς που από πρώτο χέρι βιώνουμε αυτή την απουσία της τέχνης από την κοινωνική ζωή θα ευχόμαστε το 2021 να είναι από όλες τις απόψεις υποστηρικτικό ως προς τη δουλειά μας και τη θέση του καλλιτέχνη στην κοινωνία.
Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω σχέδια για το 2021, κανείς δεν μπορεί να μιλάει πλέον με σιγουριά, μπορεί όμως να εκφράσει όνειρα. Εμένα το όνειρό μου είναι το θέατρο να ανοίξει άμεσα, να μπορούμε να έχουμε το κοινό μας απέναντί μας και να έχουμε πάνω από όλα κυρίως την Υγεία μας. Από την προηγούμενη σεζόν θα συνεχιστούν καλώς εχόντων των πραγμάτων το «170 τετραγωνικά» του Γιωργή Τσουρή στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης και η «Χώρα που ποτέ δεν πεθαίνεις» της Ορνέλα Βόρψι σε σκηνοθεσία Ένκε Φεζολλάρι στο θέατρο Σταθμός.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όσα πρέπει να ξέρετε για τη διανομή των δωρεάν εισιτηρίων, τη μέρα και την ώρα
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.