Θεατρο - Οπερα

Next Generation: Αurora Marion (Ορόρα Μαριόν)

«Ο κόσμος χρειάζεται τέχνη για να εκφραστεί, να νιώσει, να μάθει, να ανακαλύψει… μόνο με τέχνη μπορεί να προχωρήσει ο κόσμος»

32014-72458.jpg
A.V. Guest
ΤΕΥΧΟΣ 766
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Αurora Marion (Ορόρα Μαριόν) ©Πηνελόπη Μασούρη
©Πηνελόπη Μασούρη

Η ηθοποιός Αurora Marion (Ορόρα Μαριόν) μιλάει για τη χρονιά που πέρασε και τα σχέδιά του για το 2021.

Πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωσα νοικοκυρά. Και αυτό το έργο είναι πραγματικά ατελείωτο όταν είσαι τελειομανής. Πάσχεις. Αυτό είναι Το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (με κεφαλαία) και προσαρμόζω τις επιθυμίες μου πλέον γύρω από αυτό. Οφείλω να πω ότι τη βαριέμαι απίστευτα αυτή τη νέα πραγματικότητα. Αλλά πιστεύω πως βρήκα την ισορροπία μου: σκουπίζω χορεύοντας, πλένω πιάτα τραγουδώντας, παίζω πιάνο όσο δουλεύει το πλυντήριο, βλέπω ταινίες σιδερώνοντας. Ο κόσμος χρειάζεται τέχνη για να εκφραστεί, να νιώσει, να μάθει, να ανακαλύψει… μόνο με τέχνη μπορεί να προχωρήσει ο κόσμος. 
Χωρίς τέχνη είμαστε νεκροί σαν κοινωνία. Αργοπεθαίνουμε κάθε λεπτό και, όσο μένουμε μέσα, κάτι μέσα μας πεθαίνει. Άρα, Τέχνη μέχρις εσχάτων είναι η απάντηση. Σε ένα πιο γενικό πλαίσιο θα θυμηθώ μόνο δύο γεγονότα παγκόσμιας δικαιοσύνης: την κραυγή της Μάγδας Φύσσα και το κίνημα του Black Lives Matter που ξέσπασε παντού. Επιτέλους!

Τα σχέδιά μου για το 2021; Μάλλον να ρωτήσουμε το 2021 τι σχέδια έχει αυτό για μας! Έχω μια θεωρία που την έχω βγάλει εδώ και χρόνια και μάλλον δεν θα την αλλάξω. Ό,τι θέλεις να γίνει πολύ στη ζωή σου, δεν το λες πουθενά. Τους εφιάλτες μου όμως τους λέω για να μη γίνουν ποτέ. Μέχρι τώρα έχει λειτουργήσει. Μέρα με τη μέρα προχωράω και μου είναι αρκετό. Το μόνο καλό της εποχής αυτής, είναι πως έχουμε όλοι την ίδια αρρώστια. Όταν όμως κόβεται το ρεύμα κοιτάμε από το μπαλκόνι αν είναι «γενικό». Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έρχεται το φως. Άραγε θα επιστρέψει το φως το 2021;

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.