Antigone Test: Μία ζωντανή θεατρική παράσταση μέσα από το zoom
Δεν είναι μία ακόμα βιντεοσκοπημένη προβολή
![foto_1.jpg foto_1.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/foto_1_0.jpg)
![Δεν είναι μία ακόμα βιντεοσκοπημένη προβολή ANTIGONE TEST I this is Me in my room](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/05/15/antigoni-theatro-zoom.jpg)
Η Έλλη Παπακωνσταντίνου με τις «Miss Presence and the Absent Girls Band» παρουσιάζουν την ψηφιακή performance «ANTIGONE TEST I this is Me in my room»
Ζούμε μία περίοδο, κατά την οποία πολλά επαγγέλματα έχουν πληγεί. Οι καλλιτέχνες ανήκουν σε εκείνη την κατηγορία που δεν γνωρίζουν καθόλου τι τους επιφυλάσσει το μέλλον. Ωστόσο, οι περισσότεροι από αυτούς δεν το βάζουν κάτω, συνεχίζουν να είναι δημιουργικοί και να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν δεδομένων των συνθηκών.
![Μετά το «Oedipus: Sex with Mum Was Blinding» ANTIGONE TEST I this is Me in my room](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/antigoni-theatro-egkleismos-spiti-performance_1.jpg)
Η Έλλη Παπακωνσταντίνου, αποδεδειγμένα ικανή στο να καινοτομεί, όπως απέδειξε με το «Oedipus: Sex with Mum Was Blinding», έρχεται να εκμεταλλευτεί τις συνθήκες του κορωνοϊού στο μέγιστο καλλιτεχνικά με το «ANTIGONE TEST I this is Me in my room». Ενώνει τις «Miss Presence and the Absent Girls Band», τον εαυτό της δηλαδή με τις Μαίρη Ζυγούρη, Nalyssa Green, Kat Papachristou, Σεραφίτα Γρηγοριάδου, Βάλια
Παπαχρήστου, Σοφία Μανώλη και Gemma Carbone, ώστε να δημιουργήσουν όλες μαζί μία μοναδική ψηφιακή εμπειρία, την οποία συνθέτουν από καταιγιστικά visuals, θεατρικό λόγο και ποπ μουσική.
Ακόμα μία θεατρική παράσταση που θα την δούμε βιντεοσκοπημένη ετεροχρονισμένα; Όχι. Το έργο «ANTIGONE TEST I this is Me in my room» είναι μία performance που παρουσιάζεται ζωντανά, μέσω της πλατφόρμας zoom, με κάθε μία από τις καλλιτέχνιδες να βρίσκονται στον δικό τους χώρο. Είναι μια ιδέα που προέκυψε από τον ίδιο τον εγκλεισμό και το παραλληλισμό του με τον εγκλωβισμό στις έμφυλες ταυτότητές μας. Γι’ αυτό και το κείμενο της παράστασης «ANTIGONE TEST I this is Me in my room» βασίστηκε στο «Ίχνη της Αντιγόνης», το έργο της σουηδής συγγραφέως Χριστίνας Ουζουνίδη, το οποίο βασισμένο στον αρχαιοελληνικό μύθο της Αντιγόνης έρχεται να μιλήσει για την έμφυλη διαχρονική βία και την κατασκευή της έμφυλης ταυτότητας.
![Μία performance που παρουσιάζεται ζωντανά, μέσω της πλατφόρμας zoom ANTIGONE TEST I this is Me in my room](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/antigoni-theatro-egkleismos-spiti-performance_3.jpg)
Με την performance «ANTIGONE TEST I this is Me in my room», η Έλλη Παπακωνσταντίνου και η υπόλοιπη ομάδα εγκαινιάζουν στην ουσία ένα «θέατρο του εγκλεισμού». Σε αυτό, μάλιστα, έθεσαν και κάποιους κανόνες, βάσει των οποίων μπορούμε να καταλάβουμε λίγο καλύτερα περί τίνος πρόκειται. Ποιοι είναι αυτοί; Οι πρόβες, αλλά και η παρουσιάση του «ANTIGONE TEST I this is Me in my room» γίνονται αποκλειστικά στην απομόνωσή τους, κάθε αντικείμενο που χρησιμοποιείται για τον όποιο σκοπό στην παράσταση υπήρχε στα σπίτια τους όταν μπήκαν σε καραντίνα και δημιουργούν αποκλειστικά μέσα στους χώρους τους, με τον ιδιωτικό και δημόσιο λόγο και χώρο να σμιλεύονται.
![Εγκαινιάζουν στην ουσία ένα «θέατρο του εγκλεισμού» ANTIGONE TEST I this is Me in my room](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/antigoni-theatro-egkleismos-spiti-performance_6.jpg)
Η σκηνοθέτης Έλλη Παπακωνσταντίνου εξηγεί το εγχείρημα του «ANTIGONE TEST I this is Me in my room»: «Το θέατρο είναι μια τέχνη που προϋποθέτει τη φυσική παρουσία και αυτό το γνωρίζουμε πολύ καλά. Στη δική μας περίπτωση, η καραντίνα μας έφερε να κάνουμε πρόβες με τη βοήθεια μιας ψηφιακής πλατφόρμας. Διαπίστωσα ότι ο εγκιβωτισμός των σωμάτων στα ψηφιακά παράθυρα άνοιγε διάλογο με τον εγκλωβισμό στην έμφυλη ταυτότητα και στη σύνδεση της γυναίκας με τον οίκο, τον ιδιωτικό χώρο. Επομένως, ο αναγκαίος εγκλεισμός στο σπίτι και η μεταφορά μεγάλου μέρους της δραστηριότητάς μας στο διαδίκτυο, δεν ήταν ο μόνος λόγος για τη δημιουργία αυτής της νέας πρότασης. Εδώ, υπάρχει ως ζητούμενο η δημιουργία μιας νέας αισθητικής γλώσσας με μέσα που δεν έχουμε ξαναδουλέψει ποτέ».
[[{"fid":"778950","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
Περισσότερες πληροφορίες για το «ANTIGONE TEST I this is Me in my room»
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Δευτέρα 18 Μαΐου, 7:15μμ
Τρίτη 19 Μαΐου, 7:15 μμ
Τετάρτη 20 Μαΐου, 7:15 μμ
Δευτέρα 25 Μαΐου, 6:15 μμ & 8:15 μμ
Τρίτη 26 Μαΐου, 6:15 μμ & 8:15 μμ
Τετάρτη 27 Μαΐου, 6:15 μμ & 8:15 μμ
Εισιτήρια:
Eventbrite
10 € (απλό εισιτήριο)
38,50 € (εισιτήριο αλληλεγγύης για όποια/οιον επιθυμεί να υποστηρίξει την καλλιτεχνική ομάδα)
![Ζήσε μία πρωτόγνωρη ψηφιακή θεατρική εμπειρία ANTIGONE TEST I this is Me in my room](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/antigoni-theatro-egkleismos-spiti-performance_11.jpg)
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.