Θεατρο - Οπερα

Μια χάρτινη κούτα για την Νατάσα Εξηνταβελώνη

«Τώρα που μένουμε σπίτι προτείνω το "Fleabag", γιατί ο κυνισμός είναι ένα καλό εργαλείο»

32014-72458.jpg
A.V. Guest
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η Νατάσα Εξηνταβελώνη ποζάρει με την κούτα της τώρα που Μένουμε Σπίτι
© Νάσια Στουραΐτη

#menoumespiti με την ATHENS VOICE: Η Νατάσα Εξηνταβελώνη μοιράζεται μαζί μας συνήθειές της που θα μπορούσαμε να υιοθετήσουμε.

Μένουμε Σπίτι με την Νατάσα Εξηνταβελώνη. Τι μπορεί αλήθεια να προκύψει σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο; Πώς περνάει η ίδια την ώρα της στο σπίτι και τι μας προτείνει να κάνουμε ενώ το «κορωνοϊός Vs ελευθερίας μας» είναι μονό από το πρώτο λεπτό του αγώνα. Η Νατάσα Εξηνταβελώνη μπαίνει σε μια κούτα και γράφει στη νέα στήλη της ATHENS VOICE «Mένουμε Σπίτι».

«Κάνω αυτοσχέδιες "προσευχές" να σταθούμε στα πόδια μας άμεσα και να βγούμε από όλο αυτό πιο παραγωγικοί από ποτέ. Νομίζω ότι είναι μια κακή αφορμή, αλλά μια καλή ευκαιρία να αναλογιστούμε τι θέλουμε και πόση αγάπη είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε σε αυτόν τον πλανήτη. 

Για τον καναπέ προτείνω, από σειρές, το "Fleabag", γιατί ο κυνισμός είναι ένα καλό εργαλείο και από βιβλία την Τέχνη της Αγάπης (Fromn), γιατί είναι όπλο.

Επίσης, για τους μικρούς κυρίως, θυμήθηκα τα παιχνίδια που παίζαμε παιδιά στο σπίτι (κουζίνα- φρούριο, μπάνιο-λιμάνι, καρέκλες- βράχια). Χάρτινες κούτες, κατσαρόλες και αυτοσχέδιες μάσκες μου φαίνονται καλύτερες από ένα 8ωρο στο ps. Λέω και παίξω κι εγώ απόψε».

Η Νατάσα Εξηνταβελώνη ποζάρει με την κούτα της τώρα που Μένουμε Σπίτι
© Νάσια Στουραΐτη

Μένουμε Σπίτι. Και, κάνοντας καλό στους συνανθρώπους μας κάνουμε και στον εαυτό μας, μαθαίνοντάς του και κάτι ακόμα.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.