- CITY GUIDE
- PODCAST
-
31°
Αντιγόνη, Ισμήνη, Αγαμέμνονας και Ορέστης ταξιδεύουν «Αφρική»
Ξέρετε τι είναι το μπαομπάμπ; Smoothies πίνετε;
![foto_1.jpg foto_1.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/foto_1_0.jpg)
![coverimg_9155.jpg coverimg_9155.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/01/15/coverimg_9155.jpg)
Η κωμική θεατρική παράσταση «Αφρική ή Πώς να φυτέψετε τον νεκρό αδελφό σας» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου από την ομάδα Fem Tettix
Πλέον, θα πρέπει να έχετε καταλάβει ότι σε αυτή τη ζωή τα πράγματα δεν καταλήγουν πάντα κάπου, ούτε εκεί που προβλέπαμε ή θέλαμε να καταλήξουν. Κι αν θεωρείτε ότι το μόνο σίγουρο πράγμα σε αυτό τον κόσμο είναι ότι μια μέρα όλοι θα καταλήξουμε στο χώμα, τότε και πάλι ίσως κάνετε λάθος.
![img_9131.jpg img_9131.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/img_9131.jpg)
Η παράσταση «Αφρική ή Πώς να φυτέψετε τον νεκρό αδελφό σας» έρχεται να μάς δείξει ακριβώς αυτό, αλλά και ότι στο τέλος της ημέρας δεν πειράζει που τα πράγματα είναι έτσι. Η «μεταφυσική» αυτή κωμωδία, μετά τη νίκη της στο Bob Theatre Festival 2019, έρχεται από την ομάδα Fem Tettix στην ολοκληρωμένη της εκδοχή στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, για να μάς θέσει κάποια βασικά ερωτήματα: Ξέρετε τι είναι το μπαομπάμπ; Πίνετε smothies; Πηγαίνετε σε παραστάσεις της Επιδαύρου; Είχατε ποτέ κάποια μεταθανάτια εμπειρία; Συμφωνείτε με το ότι «το όνομα είναι οιωνός»;
Αν οι ερωτήσεις σάς μπέρδεψαν, δεν υπάρχει πρόβλημα. Είπαμε, δεν χρειάζεται όλα να βγάζουν νόημα. Το ζήτημα είναι ότι το έργο των Κατερίνας Αγγελίτσα, Αγγελικής Γρηγοροπούλου και Ίριδας Κατσούλα έρχεται και παίρνει τα δομικά στοιχεία της τραγωδίας, έτσι ώστε να μάς προβληματίσει για τις ηθικές αξίες της σύγχρονης κοινωνίας και τα μεταφυσικά ερωτήματα που μάς περιβάλλουν.
![img_9147.jpg img_9147.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/img_9147.jpg)
Αυτό το καταφέρνει μέσα από μία ιστορία που υμνεί τη ζωή, κοιτάζοντας την από το πρίσμα του θανάτου. Η Κατερίνα Αγγελίτσα, η Αγγελική Γρηγοροπούλου, η Ίρις Κατσούλα και ο Βασίλης Ψυλλάς θα ανέβουν στη σκηνή για να μάς συστήσουν την Αντιγόνη, την Ισμήνη, τον Ορέστη και τον Αγαμέμνονα. Όχι τους γνωστούς μας από την αρχαία ιστορία και μυθολογία, αν και «κλέβουν» αρκετά από αυτούς.
Η στρατηγός Αγαμέμνονας αποφασίζει να κηδέψει τον γιο του, Ορέστη, με χριστιανική κηδεία, έτσι ώστε να συγχωρεθεί η μέσα στην αμαρτία ζωή του, αλλά και ο ίδιος να εξιλεωθεί που τον αποκλήρωσε. Σε αυτή την κηδεία, μετά από χρόνια οι δύο δίδυμες κόρες του, η Αντιγόνη και η Ισμήνη, συναντιούνται ξανά αλλά δεν βρίσκονται εκεί για τον ίδιο σκοπό. Η Ισμήνη ήρθε απλά για να παρευρεθεί στην κηδεία, ενώ η Αντιγόνη για να την εμποδίσει. Ο λόγος; Η εκπλήρωση της τελευταίας επιθυμίας του αδερφού της, να φυτευτεί και να γίνει ένα περήφανο μπαομπάμπ στους πρόποδες του Κιλιμάντζαρο. Μία επιθυμία, που για να την εκπληρώσει, δεν θα διστάσει έως και να ξεθάψει τον Ορέστη.
![img_9077.jpg img_9077.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/img_9077.jpg)
Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση στο Guide της Athens Voice.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.