Θεατρο - Οπερα

Έχουμε πρώτοι την αφίσα του «Άμλετ» της Κατερίνας Ευαγγελάτου

Λίγες ώρες πριν την επίσημη πρώτη της παράστασης στο «Αμφι-Θέατρο» του Σπύρου Ευαγγελάτου.

Έρρικα Ρούσσου
Έρρικα Ρούσσου
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
hamletimg_9250_1.jpg
© Βαγγέλης Βλασσόπουλος

Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος υποδύεται τον «Άμλετ» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου που ανεβαίνει από σήμερα (11/12) στο «Αμφι-Θέατρο»

Είναι σίγουρα μια από τις αναμενόμενες παραστάσεις της χρονιάς. Για να είμαστε δίκαιοι, κάθε φορά που η Κατερίνα Ευαγγελάτου ανακοινώνει το έργο που θα ανεβάσει, σχεδόν αυτόματα, η αναμονή κοινού επιβιβάζεται στο ενθουσιώδες μπαλόνι της, και εκτοξεύεται. Η βασική διαφορά του «Άμλετ» από τις προηγούμενες παραστάσεις της καλλιτεχνικής πλέον διευθύντριας του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου είναι η τοποθεσία του αφού πρόκειται για το «Αμφι-Θέατρο», το θέατρο του πατέρα της σκηνοθέτριας, Σπύρου Ευαγγελάτου, το οποίο ήταν κλειστό τα τελευταία οκτώ χρόνια. 

Για αυτήν την παράσταση, η ATHENS VOICE εξασφάλισε πρώτη την παρουσίαση της ψυχεδελικής αφίσσας της:

amlet.jpg
© Ιφιγένεια Βασιλείου

Μέσα σε όλα αυτά, μετά την «σχεδόν» πρώτη συνεργασία της Κατερίνας Ευαγγελάτου με τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο δύο χρόνια πριν στον «Αμύντα» (όπου η σκηνοθέτρια είχε αναπαράξει τη σκηνοθεσία του Σπύρου Ευαγγελάτου στο έργο) θέλουμε πολύ να τους δούμε ξανά μαζί. Και κάτι ακόμα: Θέλαμε καιρό να δούμε τον Παπασπηλιόπουλο σε θέση Άμλετ. Ήρθε η στιγμή (του).

Μια αντίστοιχη προσμονή πρέπει να σημειώσουμε και για την πρώτη συνεργασία της Ευαγγελάτου με την εξαιρετική Άννα Μάσχα.

hamletimg_0122_copy_1.jpg
© Βαγγέλης Βλασσόπουλος

Λίγα λόγια για την παράσταση: Στον «Άμλετ» συναντά κανείς όλα τα θεμελιώδη ερωτήματα της ανθρώπινης ύπαρξης. Μια ιστορία εκδίκησης αποτελεί τη βάση για να αναπτυχθεί ένα πολυσύνθετο έργο, που άλλαξε την πορεία της ανθρώπινης σκέψης και επηρέασε όσο σχεδόν κανένα άλλο, ένα ευρύτατο φάσμα στοχαστών, επιστημόνων και δημιουργών από την εποχή που γράφτηκε μέχρι σήμερα. Ποια είναι τα όρια ανάμεσα στο «είναι» και το «φαίνεσθαι»; Πώς εκφράζεται η λειτουργία του πένθους; Υπάρχει ταμπού στην επιθυμία; Γιατί δρω ή δεν δρω; Η τέχνη του Θεάτρου πώς αποκαλύπτει την πυρηνική μας αλήθεια; Ποιος φόβος κινεί την ύπαρξή μας; Η παράσταση ανεβαίνει στο «Αμφι-Θέατρο» οκτώ χρόνια μετά το κλείσιμό του αλλά και 28 χρόνια μετά την παράσταση του «Άμλετ» σε σκηνοθεσία Σπύρου Α. Ευαγγελάτου. Η Κατερίνα Ευαγγελάτου με τους συνεργάτες της κατάφεραν να εξασφαλίσουν την επαναλειτουργία της ιστορικής σκηνής, μόνο για την παραγωγή του «Άμλετ» και μόνο για μία σεζόν, ενώ θα διατηρηθεί η φυσική φθορά του χώρου, ο οποίος παραμένει κλειστός ως σήμερα.

Συντελεστές
Νίκος Ψαρράς (Κλαύδιος), Άννα Μάσχα (Γερτρούδη), Δημήτρης
Παπανικολάου (Πολώνιος), Αμαλία Νίνου (Οφηλία), Μιχάλης Μιχαλακίδης (Οράτιος),
Γιώργος Ζυγούρης (Λαέρτης), Γιάννης Κότσιφας (Ηθοποιός, Νεκροθάφτης), Κλέαρχος
Παπαγεωργίου (Ρόζενκραντζ), Βασίλης Μπούτσικος (Γκίλντενστερν). Στο ρόλο του Φαντάσματος εμφανίζεται σε βίντεο ο Γιάννης Φέρτης

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.