- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Έχουμε πρώτοι την αφίσα του «Άμλετ» της Κατερίνας Ευαγγελάτου
Λίγες ώρες πριν την επίσημη πρώτη της παράστασης στο «Αμφι-Θέατρο» του Σπύρου Ευαγγελάτου.
![Έρρικα Ρούσσου Έρρικα Ρούσσου](/images/120x120/3/jpg/files/2024-06-06/errika-roussou.jpg)
![hamletimg_9250_1.jpg hamletimg_9250_1.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/12/11/hamletimg_9250_1.jpg)
Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος υποδύεται τον «Άμλετ» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου που ανεβαίνει από σήμερα (11/12) στο «Αμφι-Θέατρο»
Είναι σίγουρα μια από τις αναμενόμενες παραστάσεις της χρονιάς. Για να είμαστε δίκαιοι, κάθε φορά που η Κατερίνα Ευαγγελάτου ανακοινώνει το έργο που θα ανεβάσει, σχεδόν αυτόματα, η αναμονή κοινού επιβιβάζεται στο ενθουσιώδες μπαλόνι της, και εκτοξεύεται. Η βασική διαφορά του «Άμλετ» από τις προηγούμενες παραστάσεις της καλλιτεχνικής πλέον διευθύντριας του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου είναι η τοποθεσία του αφού πρόκειται για το «Αμφι-Θέατρο», το θέατρο του πατέρα της σκηνοθέτριας, Σπύρου Ευαγγελάτου, το οποίο ήταν κλειστό τα τελευταία οκτώ χρόνια.
Για αυτήν την παράσταση, η ATHENS VOICE εξασφάλισε πρώτη την παρουσίαση της ψυχεδελικής αφίσσας της:
![amlet.jpg amlet.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/amlet.jpg)
Μέσα σε όλα αυτά, μετά την «σχεδόν» πρώτη συνεργασία της Κατερίνας Ευαγγελάτου με τον Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο δύο χρόνια πριν στον «Αμύντα» (όπου η σκηνοθέτρια είχε αναπαράξει τη σκηνοθεσία του Σπύρου Ευαγγελάτου στο έργο) θέλουμε πολύ να τους δούμε ξανά μαζί. Και κάτι ακόμα: Θέλαμε καιρό να δούμε τον Παπασπηλιόπουλο σε θέση Άμλετ. Ήρθε η στιγμή (του).
Μια αντίστοιχη προσμονή πρέπει να σημειώσουμε και για την πρώτη συνεργασία της Ευαγγελάτου με την εξαιρετική Άννα Μάσχα.
![hamletimg_0122_copy_1.jpg hamletimg_0122_copy_1.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/hamletimg_0122_copy_1.jpg)
Λίγα λόγια για την παράσταση: Στον «Άμλετ» συναντά κανείς όλα τα θεμελιώδη ερωτήματα της ανθρώπινης ύπαρξης. Μια ιστορία εκδίκησης αποτελεί τη βάση για να αναπτυχθεί ένα πολυσύνθετο έργο, που άλλαξε την πορεία της ανθρώπινης σκέψης και επηρέασε όσο σχεδόν κανένα άλλο, ένα ευρύτατο φάσμα στοχαστών, επιστημόνων και δημιουργών από την εποχή που γράφτηκε μέχρι σήμερα. Ποια είναι τα όρια ανάμεσα στο «είναι» και το «φαίνεσθαι»; Πώς εκφράζεται η λειτουργία του πένθους; Υπάρχει ταμπού στην επιθυμία; Γιατί δρω ή δεν δρω; Η τέχνη του Θεάτρου πώς αποκαλύπτει την πυρηνική μας αλήθεια; Ποιος φόβος κινεί την ύπαρξή μας; Η παράσταση ανεβαίνει στο «Αμφι-Θέατρο» οκτώ χρόνια μετά το κλείσιμό του αλλά και 28 χρόνια μετά την παράσταση του «Άμλετ» σε σκηνοθεσία Σπύρου Α. Ευαγγελάτου. Η Κατερίνα Ευαγγελάτου με τους συνεργάτες της κατάφεραν να εξασφαλίσουν την επαναλειτουργία της ιστορικής σκηνής, μόνο για την παραγωγή του «Άμλετ» και μόνο για μία σεζόν, ενώ θα διατηρηθεί η φυσική φθορά του χώρου, ο οποίος παραμένει κλειστός ως σήμερα.
Συντελεστές
Νίκος Ψαρράς (Κλαύδιος), Άννα Μάσχα (Γερτρούδη), Δημήτρης
Παπανικολάου (Πολώνιος), Αμαλία Νίνου (Οφηλία), Μιχάλης Μιχαλακίδης (Οράτιος),
Γιώργος Ζυγούρης (Λαέρτης), Γιάννης Κότσιφας (Ηθοποιός, Νεκροθάφτης), Κλέαρχος
Παπαγεωργίου (Ρόζενκραντζ), Βασίλης Μπούτσικος (Γκίλντενστερν). Στο ρόλο του Φαντάσματος εμφανίζεται σε βίντεο ο Γιάννης Φέρτης
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Μαζί με τη 15χρονη κόρη της στην τελετή απονομής η Αμερικανίδα ηθοποιός
«Τραβιάτα», «Κάρμεν» και «Σαρλότ» από την ΕΛΣ, «Τι οφείλουμε στη Δημοκρατία» από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το Φεστιβάλ Αθηνών, οι «Κουταλιανοί» στο Μέγαρο κ.ά.
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.