Θεατρο - Οπερα

Μικρός θάνατος - οργασμός

Πρεμιέρα Δευτέρα 3/2. Σκηνές από τις πρόβες μέσα από το φακό του συγγραφέα

114836-643692.gif
Μισέλ Φάις
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
59989-119819.jpg

Απαθανατίζοντας μικρούς θανάτους

Φωτογραφίζοντας το «La petite mort»: [μικρός θάνατος/οργασμός/κατάσταση αναισθησίας, μελαγχολίας ή απελευθέρωσης], ένα έργο που μεταπλάστηκε από το μυθιστόρημα «Κτερίσματα» (Πατάκης, 2012) και παρουσιάζεται Δευτέρα & Τρίτη στο Θέατρο Καρόλου Κουν (Υπόγειο) στις 9 μ.μ. για 16 παραστάσεις. Η σκηνική μεταγραφή χτίστηκε πάνω σε τρία γυναικεία πρόσωπα, που μπορούν όμως να ακουστούν και ως ένα ενιαίο και αρραγές πρόσωπο «σπασμένο» σε τρεις τροχιές, ηλικίες και διαθέσεις παράφορης μνήμης.

Τρεις γυναίκες και μια αντρική φωνή. Τρεις γυναίκες ξεδιπλώνουν το σεξουαλικό πένθος ενός άντρα που αναπνέει μέσα από αλλόκοτα ηχητικά σπαράγματα, που τις εμπλέκει στη θρυμματισμένη ζωή του, που υποστηρίζει σθεναρά την απουσία του.

n

image

image

image

image

n

n

image

image

image

image

image

n

Φωτος: Μισέλ Φάις

Info: Σκηνοθεσία: Λίλλυ Μελεμέ. Διανομή: Μυρτώ Γκόνη, Πηνελόπη Μαρκοπούλου, Μάρω Παπαδοπούλου. Ακούγεται η φωνή του Κωνσταντίνου Αβαρικιώτη. Σκηνικά-κοστούμια: Κατερίνα Σωτηρίου. Σχεδιασμός ήχων: Λεωνίδα Μαριδάκη. Επιμέλεια κίνησης: Μαρίζας Τσίγκα. Φωτισμοί: Κωστή Καπελώνη. Βίντεο: Κωστή Καπελώνη (πάνω σε ασπρόμαυρες φωτογραφίες του συγγραφέα).

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.