- CITY GUIDE
- PODCAST
-
30°
Χορεύοντας την αιωνιότητα
Μουσικές της Ε. Καραΐνδρου για τις ταινίες του Θ. Αγγελόπουλου χορογραφήθηκαν για το Μπαλέτο της Ε.Λ.Σ.
![59643-130522.jpg 59643-130522.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2014/01/29/59643-130522.jpg)
Μουσικές της Ελένης Καραΐνδρου για τις ταινίες του Θεόδωρου Αγγελόπουλου χορογραφήθηκαν για το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
«Η πρόθεσή μου δεν είναι βέβαια να αφηγηθώ μια ιστορία για τις ταινίες. Οι ταινίες είναι από μόνες τους ένας κόσμος...Θέλησα να εμπνευστώ από την ίδια τη μουσική και από τις ταινίες και να δημιουργήσω κάτι που μεταδίδει αυτά τα οποία ένιωσα κι εγώ βλέποντάς τις, αυτά για τα οποία μιλούν· όλα όσα βρίσκω υπέροχα αλλά τόσο έντονα, που αμέσως νιώθω ότι πρέπει να πάρω μια απόσταση: τα έντονα συναισθήματα, το πάθος, την απελπισία, τη θλίψη». Είναι τα λόγια του Ρενάτο Τζανέλλα για τη χορογραφία του στο «Ταξίδι στην αιωνιότητα» πάνω σε μουσικές που έγραψε η Ελένη Καραΐνδρου για τις ταινίες του Θεόδωρου Αγγελόπουλου.
Δεν πρόκειται απλά για την επιστροφή της περσινής επιτυχημένης παραγωγής, αφού έχουν προστεθεί/χορογραφηθεί καινούργια μουσικά μέρη. Από «Το λιβάδι που δακρύζει» και το θέμα του πρόσφυγα, στην αναχώρηση και το θέμα της αιωνιότητας, από την «Αναζήτηση» στο «Ταξίδι στα Κύθηρα». Κι από το «Βλέμμα του Οδυσσέα», στον αποχαιρετισμό του «Μελισσοκόμου» κι από το Χορό στο ποτάμι της «Σκόνης του χρόνου» στο «Τοπίο στην ομίχλη» και το «Adagio», το θέμα του πατέρα.
Φωτο.: Stefanos
Info: Μουσική διεύθυνση: Μίλτος Λογιάδης, Αναστάσιος Συμεωνίδης. Χορογραφία: Ρενάτο Τζανέλλα. Με την Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. 1, 2, 5, 7, 8, 9/2, 20.00, Θέατρο Ολύμπια, Ακαδημίας 59-61, 210 3662100
Κεντρική φωτο.: Παναγιώτης Μουλίνος
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.