- CITY GUIDE
- PODCAST
-
29°
Ρόμπερτ Γουίλσον: Ο Αμερικανός καλλιτέχνης που σκηνοθετεί, σχεδιάζει και πρωταγωνιστεί στο έργο του Σάμιουελ Μπέκετ Krapp Last Tape μιλάει στην ATHENS VOICE
Ο Αμερικανός καλλιτέχνης Ρόμπερτ Γουίλσον σκηνοθετεί, σχεδιάζει αλλά και πρωταγωνιστεί στο έργο του Σάμιουελ Μπέκετ “Krapp’s Last Tape”, στην πρώτη του εμφάνιση ως ηθοποιός μετά την παράσταση “Hamlet: A Monologue”, που παρουσιάστηκε τελευταία φορά το 2000. Ο πολύπλευρος και πολυπράγμων καλλιτέχνης συνοψίζει το καλλιτεχνικό του στίγμα: «Στη δουλειά μου δεν με ενδιαφέρει το κολάζ, αλλά η αρχιτεκτονική των πραγμάτων. Δεν υπάρχει ούτε μία ιστορία στις παραστάσεις μου που απλώς να αιωρείται. Τα πάντα είναι δομημένα μέσα σε ένα πλαίσιο φόρμας». Αυτός ο διάσημος, στιλιζαρισμένος φορμαλισμός του Robert Wilson, τον οποίο πάντα εμβολίζει μία αναίδεια χιούμορ, εκφράζεται μέσα από τις τόσο wilsonian απαντήσεις του.
Απουσία: O βοηθός μου.
Ατάκα: Όλος ο Χάινερ Μίλερ.
Απολαμβάνω: Τις γάτες Main Κoon.
Αποτυχία: Μαθηματικός λογισμός.
Γεννήθηκα: Στο Τέξας.
Γέλιο: Δουλειά.
Ελλάδα: Ειρήνη Παππά.
Ελπίδα: Δουλειά.
Έγνοια: Υπέρβαρες αποσκευές.
Ζηλεύω: Τη Μισέλ Ομπάμα.
Θάνατος: Απουσία κλιματιστικού.
Krapp’s Last Tape: Μπέκετ.
Λάθη: Ζωή.
Μοναξιά: Δουλειά.
Ματαιοδοξία: Εξώφυλλο βιβλίου.
Νύχτα: Ελευθερία.
Νέα Υόρκη: Σπίτι.
Ομπάμα: Ένα θαύμα.
Παιδική ηλικία: Ένα μοναχικό δωμάτιο.
Πίστη: Στη δουλειά μου.
Παρένθεση: Ο κόσμος.
Σιωπή: Τζον Κέιτζ.
Συνήθεια: Ύπνος.
Σημείο μηδέν: Όταν τελειώνεις μία δουλειά.
Τελειότητα: Αδύνατη.
Ύφεση: Σύγχυση.
Φόβος: Ύψη.
Φιλοδοξία: Το σκυλάκι μου.
Χρήματα: Τέχνη.
Ψέμα: Πολιτική.
Ωρα να…: Επαναθεωρήσουμε.
Ρόμπερτ Γουίλσον «Krapp’s Last Tape» του Σάμιουελ Μπέκετ, «Θέατρον» - Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», Πειραιώς 254, Ταύρος, 212 2540.315. Κρατήσεις: 212 2540.315, www.theatron254.gr, Public (Συντάγματος 210 3246.210, Πειραιά 210 4126. 400 ). Παραστάσεις : 8/5 σ τι ς 21.30, 9/5 στις 18.30 & 21.30.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΡΟΜΠΕΡΤ ΓΟΥΙΛΣΟΝ ΣΤΗΝ ATHENS VOICE
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όσα πρέπει να ξέρετε για τη διανομή των δωρεάν εισιτηρίων, τη μέρα και την ώρα
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.