Θεατρο - Οπερα

Προσεχώς sold out

Προβλέπουμε το top 6 των παραστάσεων που θα τερματίσουν πρώτες τη φετινή σεζόν

Έρρικα Ρούσσου
Έρρικα Ρούσσου
ΤΕΥΧΟΣ 722
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
aias_07_1.jpg
© Vaggelis Valassopoulos

Οι θεατρικές παραστάσεις «Ο πατέρας», «Τρεις αδελφές», «Ρίττερ, Ντένε, Φος», «Ρινόκερος», «Άμλετ» και «Αίας» θα είναι οι νικητές της φετινής σεζόν.

Δυνατά ονόματα που συνδυάζονται με εξαιρετικούς σκηνοθέτες. Φώτα. Λάμψη, τόση όση χρειάζεται για να ξεχάσουμε τις επόμενες δύο ώρες κινητά, έγνοιες, social media. Επαναλήψεις που σίγουρα θα διεκδικήσουν μια θέση στον ήλιο, έργα που παίζονται για πρώτη φορά στην αθηναϊκή σκηνή και άλλα που αναμένεται να βρεθούν μεταξύ των νικητών της φετινής σεζόν, γιατί απλά «μπορούν» αφού η δουλειά που έχουν να παρουσιάσουν είναι εξαιρετική.

Ο πατέρας
Θέατρο Αποθήκη, Από Τετάρτη έως Κυριακή

Ο Βασίλης Μπισμπίκης, μετά την απόλυτη επιτυχία του «Άνθρωποι και ποντίκια», φαίνεται να έχει πάρει φόρα και να ετοιμάζεται να κάνει το τρία στα τρία φέτος. Με την επανάληψη του πρώτου αλλά και με την παρουσίαση των δύο καινούργιων του σκηνοθεσιών. Ο «Πατέρας» έχει ήδη πέσει στη μάχη με το feedback να είναι ήδη εξαιρετικά καλό, ενώ τα «Κόκκινα φανάρια» τα οποία θα ανέβουν με queer καστ στο Θέατρο Cartel αναμένεται να «τριτώσουν» την επιτυχία. 

_elg8936.jpg

Ο «Πατέρας» είναι η πρώτη σκηνοθεσία του Βασίλη Μπισμπίκη εκτός γηπέδου του (Cartel), ενώ αποτελεί μια ακόμη προσπάθειά του να εγκαθιδρύσει τον ρεαλισμό στο θέατρο – στον δρόμο που χάραξε ο Γιάννης Οικονομίδης.

_elg9095.jpg

_elg8844.jpg


Τρεις αδελφές
Θέατρο Βεάκη, Στις 17 Ιανουαρίου

Με το καστ της αφρόκρεμας των δυνατών ταλέντων της ελληνικής σκηνής, ο Δημήτρης Καραντζάς, αν και θα αργήσει στην εκκίνηση, αναμένεται να συζητηθεί και οι «Τρεις αδελφές» του να βρεθούν μεταξύ των πρώτων στη μάχη του χειροκροτήματος. Ο ίδιος ο Καραντζάς ανέβασε τον πήχη με τις καλοκαιρινές «Νεφέλες» και την πρώτη συνεργασία του με την Καριοφυλλιά Καραμπέτη. Μένει να δούμε εάν θα κερδίσει ξανά το στοίχημα.

a_sisters_promo2473.jpg

a_sisters_promo862.jpg


Ρίττερ, Ντένε, Φος
Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης, Από Τετάρτη έως Κυριακή

Τρεις εκπληκτικές ερμηνείες σε ένα βασανιστικά δυνατό κείμενο. Η Μαρία Πρωτόπαππα μπαίνει στον θαυμαστό, μπερδεμένο, ευφυή κόσμο του Τόμας Μπέρνχαρντ και μέσα από μια λιτή αλλά ομιλούσα σκηνοθεσία μάς καλεί να μπούμε στα έγκατα ενός μεγάλου μυαλού, όπως ήταν αυτό του Λούντβιχ Βιτγκενστάιν. Αργύρης Ξάφης, Στεφανία Γουλιώτη και Λουκία Μιχαλοπούλου συνθέτουν το απόλυτο τρίπτυχων πραγματικά καλών ερμηνειών.

ritterdenevoss_printcstavroshabakis-58.jpg
Ritter Dene Voss © Stavros Habakis

ritterdenevoss_printcstavroshabakis-6.jpg
Ritter Dene Voss © Stavros Habakis


Ρινόκερος
Θέατρο Κιβωτός, Από Τετάρτη έως Κυριακή

Ο Γιάννης Κακλέας ξανασυναντά τον Άρη Σερβετάλη και τον Ιονέσκο σε μια παράσταση που έχει κερδίσει την προσοχή από την πρώτη κιόλας ημέρα της ανακοίνωσής της. Ο φανταχτερά dark κόσμος του σκηνοθέτη συναντά την κίνηση των πρωταγωνιστών του συνθέτοντας μια παράσταση που, αν μη τι άλλο, θέλουμε να παρακολουθήσουμε.

newphoto8bykostasgiokas.jpg
© Kostas Giokas

newphoto4abykostasgiokas.jpg
© Kostas Giokas


Άμλετ
Αμφιθέατρο, Από 7 Δεκεμβρίου

Σε μια ιστορική στιγμή της καριέρας της, συναντάμε την Κατερίνα Ευαγγελάτου στο θέατρο που ίδρυσε ο πατέρας της, Σπύρος Ευαγγελάτος. Οχτώ χρόνια μετά την αναστολή της λειτουργίας του «Αμφι-θεάτρου», η καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών ανεβάζει Σέξπιρ με τον ταλαντούχο Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο στον ομώνυμο ρόλο.

amlet1.jpg

amlet3.jpg


Αίας
Θέατρο Βεάκη, Δευτέρα & Τρίτη

ΑΙΑΣ του Σοφοκλή

Φώτα που τρεμοπαίζουν πάνω σε ένα γυμνό κορμί, μαύρη μπογιά και μουσική που σε ανατριχιάζει κατά τη διάρκεια της αφήγησης. Μπορεί ως ολόκληρο έργο να το έχουμε δει ουκ ολίγες φορές στην Επίδαυρο και τα διάφορα υπαίθρια θέατρα της χώρας, ωστόσο ο μονόλογος του «Αίαντα» παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή. Ο Γιώργος Νανούρης, στην πρώτη του σκηνοθεσία σε Αρχαίο Δράμα, τοποθετεί αριστοτεχνικά το κοινό στη σκηνή και δίνει στον μοναδικό Μιχάλη Σαράντη και τον εξαιρετικό ζωγράφο Απόστολο Χατζάρα τον χώρο (του θεάτρου) και τον χρόνο να μας διηγηθούν την ιστορία του Αίαντα μέσα από τη μετάφραση του ποιητή Νίκου Παναγιωτόπουλου.  Ένα σίγουρο sold out και μια άχαστη παράσταση. 

cvaggelisvalassopoulos_20.jpg
© Vaggelis Valassopoulos

Χωρίς σπόιλερ: Ο Αίας, ο μεγαλύτερος πολεμιστής στο στρατόπεδο των Ελλήνων, δικαιούται τα όπλα του Αχιλλέα μετά τον θάνατό του.

cvaggelisvalassopoulos_02.jpg
© Vaggelis Valassopoulos

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.