Tο «Τέλος του Έρωτα» στην οδό Καλλιρόης
Το έργο του Πασκάλ Ραμπέρ στο Θέατρο Δεκατέσσερα σε σκηνοθεσία Ανδρέα Κανελλόπουλου και live επί σκηνής από τον Moa Bones
![manos_athens_voice_1.jpg manos_athens_voice_1.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/manos_athens_voice_1.jpg)
![Το Τέλος του Έρωτα Το Τέλος του Έρωτα](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/10/14/telos_erota_1_main.jpg)
Το σύγχρονο έργο «Το Τέλος του Έρωτα» του Γάλλου συγγραφέα Πασκάλ Ραμπέρ στο Θέατρο Δεκατέσσερα της οδού Καλλιρόης σε σκηνοθεσία Ανδρέα Κανελλόπουλου
«Ο Αλμπέρ Καμύ έγραψε πως το μόνο σοβαρό ερώτημα είναι τo αν πρέπει να αυτοκτονείς ή όχι. O Tομ Ρόμπινς έγραψε πως το μόνο σοβαρό ερώτημα είναι αν ο χρόνος έχει αρχή και τέλος. Το μόνο σοβαρό ερώτημα εντέλει είναι: Ποιος μπορεί να κάνει την αγάπη παντοτινή;
![Το Τέλος του Έρωτα Το Τέλος του Έρωτα](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/telos_erota_2.jpg)
Απάντησέ μου σε αυτό και θα σου πω αν αξίζει να αυτοκτονήσεις ή όχι. Απάντησέ μου σε αυτό και θα σε καθησυχάσω για την αρχή και το τέλος του χρόνου».
απόφθεγμα από τον «Τρυποκάρυδο» του Τομ Ρόμπινς
Ο Γάλλος συγγραφέας και χορογράφος Πασκάλ Ραμπέρ παρουσίασε το έργο του «Το τέλος του Έρωτα» πρώτη φορά το 2011, στο φεστιβάλ της Avignon, γνωρίζοντας έκτοτε διεθνή επιτυχία. Μέχρι το 2018 το έργο του έχει παιχτεί πάνω από 180 φορές στην Γαλλία και στο εξωτερικό, κατακτώντας σημαντικές βραβεύσεις (βραβείο κοινού, βραβείο καλύτερου σύγχρονου Γαλλικού θεατρικού έργου από την Syndicat de la Critique, βραβείο Λογοτεχνίας από το French Centre National du Théâtre κ.α.).
Οι δύο πρωταγωνιστές της ιστορίας, ο Σταν και η Όντρεϊ, συναντιούνται για να δώσουν τέλος στη σχέση τους. Έχοντας ως όπλο τους τον λόγο, ο οποίος εκτοξεύεται παραληρηματικά και προσγειώνεται ανελέητα στα σώματά τους, κατακερματίζουν ο ένας τον άλλον, οικοδομώντας μιαν “αστική” τραγωδία. Είναι μια ακτινογραφία λόγου και σώματος, το χρονικό ενός χωρισμού σε απευθείας μετάδοση, Είναι η δολοφονία του John Lennon από το ρεβόλβερ του Mark David Chapman, μπροστά από το Dakota Building. Γιατί ίσως αυτή είναι η αναπόδραστη μοίρα του έρωτα. Να δολοφονείται εν ψυχρώ, εκεί που δεν το περιμέναμε. Ξανά και ξανά.
![Το Τέλος του Έρωτα Το Τέλος του Έρωτα](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/telos_erota_4.jpg)
Συντελεστές
Ερμηνεία: Θωμάς Καζάσης, Φένια Σχοινά
Σκηνοθεσία: Ανδρέας Κανελλόπουλος
Σκηνικά-Κοστούμια: Μάριος Ράμμος
Μουσική Επιμέλεια και Live Επί Σκηνής : Moa Bones
Φωτισμοί: Τζάνος Μάζης
Φωτογραφίες: Ανδρέας Κανελλόπουλος
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ζωή Κατσαμάνη, Νεφέλη Τουλιάτου
Επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη
Πληροφορίες Παράστασης
Παραστάσεις Από Πέμπτη 17 Οκτωβρίου
Ημέρες & ώρες παραστάσεων:
Πέμπτη & Παρασκευή στις 21:15
Τιμές εισιτηρίων:
Γενική Είσοδος: 12€
Μειωμένο: 8€
Ατέλειες: 5€
Προπώληση εισιτηρίων: Viva.gr
Θέατρο Δεκατέσσερα
Καλλιρόης 14, Αθήνα
Τηλ: 6932195393
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όσα πρέπει να ξέρετε για τη διανομή των δωρεάν εισιτηρίων, τη μέρα και την ώρα
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.