Θεατρο - Οπερα

Το «05:05» του Απόστολου Θηβαίου στο Studio Κυψέλης

Μία παράσταση βασισμένη σε αληθινή ιστορία

foto_1.jpg
Νικολέττα Σταμάτη
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
05.054.jpg
© Μανώλης Δημελλάς - Κοσμάς Ινιωτάκης

Ο Απόστολος Θηβαίος γράφει και σκηνοθετεί την παράσταση «05:05», με πρωταγωνιστές τον Δημήτρη Παπαδόπουλο και την Αρμέλα Τσόκι, στο Studio Κυψέλη

Υπάρχουν κάποιες ιστορίες που ποτέ δεν θα κατανοήσουμε πλήρως. Είναι ιστορίες με τις οποίες δεν είμαστε ποτέ σίγουροι για το τι μέσα τους είναι πραγματικό και τι ονειρικό, ούτε για το τι μπορούμε πράγματι να θεωρήσουμε ως δεδομένα σταθερό. Συνήθως, τέτοιες ιστορίες καταφέρνουν είτε να κάνουν τον κόσμο μας πιο όμορφο, είτε να μας επικυρώσουν την βαθιά ασχήμια του.

Μία τέτοια ιστορία έρχεται να μας συστηθεί και στο Studio Κυψέλης, μέσα από την παράσταση του Απόστολου Θηβαίου «05:05». Γιατί πέντε λεπτά και πέντε δευτερόλεπτα; Διότι μόλις σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα μπορούμε να ζήσουμε ξανά και ξανά μια ιστορία, που πέρασε από τη ζωή μας, για να χαραχτεί στη μνήμη μας για πάντα, μαζί με όλα μας τα λάθη.

Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος και η Αρμέλα Τσόκι θα ανέβουν στη σκηνή, με τη μουσική υπόκρουση του πιάνου, για να μας πουν την ιστορία ενός πατέρα και ενός κοριτσιού. Οι ιδιαιτερότητές τους; Ο πατέρας αποτελεί μία σκιά και έναν κίνδυνο του ίδιου του εαυτού, ενώ το κορίτσι ίσως και να μην υπήρξε ποτέ, παρά το γεγονός ότι είναι συνεχώς παρόν στις σκέψεις και τη φαντασία του άντρα, ως μία μόνιμη νεφέλη που τον ακολουθεί.

05.051.jpg
© Μανώλης Δημελλάς - Κοσμάς Ινιωτάκης

Στην πραγματικότητα ο πρωταγωνιστής έρχεται να λειτουργήσει σαν ένας Ορέστης του σήμερα και του τραχύ ρεαλισμού της εποχής μας. Η ιστορία του καταφέρνει να είναι συνάμα τρυφερή, αλλά και σκληρή, αφού μας μιλάει για όνειρα και ευκαιρίες που χάθηκαν, μέσα σε έναν κόσμο διαλυμένο, όπου τα πάντα είναι μετέωρα και τίποτα δεν μας υπόσχεται την μόνιμη παραμονή του.

Ο Απόστολος Θηβαίος σημειώνει για την ιστορία της παράστασης, που βραβεύτηκε στο 2ο Φεστιβάλ Θεατρικού Μονολόγου Anasa Art 2019: «Διάβασα για αυτήν την ιστορία κάπου, κάποτε. Μα δεν έχει σημασία πια. Εκείνο το κορίτσι είναι πια χαμένο, ποτέ δεν θα ξεφύγει από τους ύπνους. Και εκείνος που χάθηκε με ένα μικρό ρίγος και ένα μικρό όνειρο που ποτέ και κανείς δεν ονειρεύτηκε…».

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο Guide της Athens Voice

05.052.jpg
© Μανώλης Δημελλάς - Κοσμάς Ινιωτάκης

05.053.jpg
© Μανώλης Δημελλάς - Κοσμάς Ινιωτάκης

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ευθύμης Φιλίππου & Αγγελική Παπούλια, "Ετυμολογίες"
Ευθύμης Φιλίππου - Αγγελική Παπούλια: «Ετυμολογίες» κόντρα στα δεδομένα

Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»

Ανέστης Αζάς, "Τα σκυλιά"
Ανέστης Αζάς: Όταν «Τα σκυλιά» ψάχνουν το δίκιο τους

Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη

Σφάλμα σύνδεσης
Σφάλμα σύνδεσης: ΑΙ, μπορείς να μου πεις τι θα γίνει στο μέλλον;

Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών

Forced Entertainment, «Signal to Noise»
Οι Forced Entertainment εκπέμπουν Signal to Noise από την Πειραιώς 260

«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα

"Τραβιάτα" από την ΕΛΣ στο Ηρώδειο
Το καλοκαίρι 2024 σε ΕΛΣ, Μέγαρο, Πειραιά και στα ανοιχτά θέατρα της Αθήνας

«Τραβιάτα», «Κάρμεν» και «Σαρλότ» από την ΕΛΣ, «Τι οφείλουμε στη Δημοκρατία» από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το Φεστιβάλ Αθηνών, οι «Κουταλιανοί» στο Μέγαρο κ.ά.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.