Θεατρο - Οπερα

Τα 2 πρόσωπα της Συλβί Γκιλέμ

Έρχεται στο Μέγαρο με το Tokyo Ballet και τον Άκραμ Καν

43881-98645.jpg
Λουκία Μητσάκου
ΤΕΥΧΟΣ 463
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
56837-123957.jpg

«Η τεχνική αρτιότητα είναι ανεπαρκής. Είναι ορφανή χωρίς την πραγματική ψυχή του χορευτή». Αυτά είναι τα λόγια της Συλβί Γκιλέμ, της μεγαλύτερης εν ζωή χορεύτριας, που έρχεται να μας το αποδείξει εμπράκτως παρουσιάζοντάς μας τα δύο της πρόσωπα: το μοντέρνο της Συλβί και το κλασικό της Γκιλέμ. Συνοδοιπόροι σ’ αυτό το κινησιολογικό ταξίδι ο Άκραμ Καν (στο «Sacred Monsters») και το Tokyo Ballet (στο «Μαργαρίτα και Αρμάνδος»). To «Μαργαρίτα και Αρμάνδος» είναι εμπνευσμένο από το έργο «Η Κυρία με τις Καμέλιες» και χορογραφήθηκε ειδικά για τους Νουρέγιεφ και Φοντέιν, γι’ αυτό και θεωρήθηκε ως «απαγορευμένο έργο».

Το ταμπού έσπασε η Συλβί Γκιλέμ – σε χορογραφία του Frederick Ashton. Τις ίδιες ημέρες θα παρουσιαστεί και το «Etudes» (χορογραφία Harald Lander) από το Tokyo Ballet. Τα «Ιερά τέρατα» («Sacred Monsters») αποτελούν μια συνομιλία ανάμεσα στη Συλβί Γκιλέμ και τον Άκραμ Καν. Η «Ωραία κοιμωμένη» σε μουσική Τσαϊκόφσκι είναι ένα παραμύθι που μας διηγείται την ιστορία της πριγκίπισσας Αουρόρας, του περίφημου ύπνου της και του ευτυχισμένου γάμου της με τον πρίγκιπα. Είναι η παράσταση των Tokyo Ballet για τους παιδικούς φίλους του μπαλέτου.

n

Info: Πρόγραμμα: 19-23/12, «Sacred Monsters» / 25-30/12, «Μαργαρίτα και Αρμάνδος» & Etudes / 25-30/12, απογευματινές-παιδικές παραστάσεις: «Η ωραία κοιμωμένη». Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Προπώληση: Ταμεία ΜΜΑ (Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη), Public, Ομήρου 8. Μέσω internet, www.megaron.gr. Τηλ. κρατήσεις: 210 7282333. Πληρ.: 210 7258510

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.