- CITY GUIDE
- PODCAST
-
30°
Μάντεψε… η Τζόις Ευείδη έγινε νοσοκόμα
Στο καινούργιο έργο των Ρέππα –Παπαθανασίου που παίζεται στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
![43881-98645.jpg 43881-98645.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/43881-98645_0.jpg)
![55857-112334.jpg 55857-112334.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2013/12/06/55857-112334.jpg)
Το αστυνομικό θρίλερ του Ρομπέρ Τομά «Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε» ανέβηκε στις αρχές της δεκαετίας του ‘60 στο Παρίσι με τεράστια επιτυχία. Οι Ρέππας-Παπαθανασίου διασκευάζουν το έργο που παίζεται στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη.
H Τζόις Ευείδη πρωταγωνιστεί στην παράσταση και μιλάει στην A.V.
Ποια είναι τα ατού του έργου και ποια τα ατού της παράστασης των Ρέππα –Παπαθανασίου;
Ο Μιχάλης και ο Θανάσης έχουν ένα θείο δώρο, παίρνουν κάτι με πολύ ενδιαφέρον, το εκτινάσσουν στο δικό τους σύμπαν και δημιουργούν ορδές φανατικών. Στην περίπτωση μας πήραν το έργο του Τομά, έκαναν επεμβάσεις μεγάλης ακρίβειας, πιστότητας και ποιότητας και γέννησαν το «Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε» που παίζεται στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη. Το μεγάλο ατού του έργου είναι οι απανωτές ανατροπές και το μη προβλέψιμο φινάλε – οι δύο τους του πρόσθεσαν αιχμηρό χιούμορ, τσαχπινιά και αυτοκατάλυση.
Οι τρεις πιο αστείοι λόγοι για να δει κανείς την παράσταση;
1. Ο τρόπος θανάτου του κάθε ήρωα.
2. Η μουσική επένδυση με κομμάτια του Μπέρναρντ Χέρμαν που έπαιζε τον πρώτο ρόλο στις ταινίες του Χίτσκοκ.
3. Το συγκλονιστικό φινάλε.
Συνεργάζεσαι χρόνια με τους Ρέππα –Παπαθανασίου. Μέλι έχουν;
Βασιλικό πολτό.
Πήγαινες στο ίδιο σχολείο με την Κάτια Δανδουλάκη. Βλέπεις κάποια κοινά στοιχεία στην αντίληψή σας για τα πράγματα;
Φυσικά. Είμαστε το ίδιο nerds όσο αφορά την δουλειά.
Η κρίση κάνει κακό στο θέατρο ή καλό;
Απ' ό,τι φάνηκε μάλλον καλό. Ο κόσμος έπηξε και θέλει να ξεδώσει.
Πώς βιώνεις τον αγώνα επιβίωσης των ηθοποιών;
Είναι πολύ δύσκολα για όλους. Εγώ φέτος είμαι από τους πολύ τυχερούς ως... και τηλεόραση κάνω – ευγνωμονώ την τύχη μου.
Ποια ήταν η παράσταση που θυμάσαι με μεγαλύτερη αγάπη /νοσταλγία;
Την «Γυναίκα που μαγείρεψε τον άντρα της» με τον Γιάννη Μπέζο και τη Ναταλία Τσαλίκη.
Τι σου λένε όταν σε αναγνωρίζουν στον δρόμο;
Δεν σας κολακεύει η τηλεόραση... τώρα είναι καλό αυτό;
Ποια φράση χρησιμοποιείς πιο συχνά;
One day at a time.
Ποια είναι η μεγαλύτερη ανακρίβεια που έχουν γράψει για σένα;
Ότι τραπέζωνα τους φίλους μου στο ανάκτορο μου, όταν το μόνο που διέθετε η πολυτελής κουζίνα μου ήταν ένα γκαζάκι για αυγά μάτια και τσάι.
Τηλεόραση βλέπεις; Τι;
Ό,τι λάχει αλλά δεν βρίσκω και κάτι πραγματικά εμπνευσμένο.
Αγαπημένη βόλτα στην Αθήνα;
Στο χωριό μου στην Νέα Σμύρνη από πλατεία μέχρι Αγία Παρασκευή.
Info: Οι Θανάσης Παπαθανασίου και Μιχάλης Ρέππας διασκεύασαν το θεατρικό έργο το αστυνομικό θρίλερ του Ρομπέρ Τομά «Μάντεψε ποιός θα πεθάνει απόψε». Το έργο διαδραματίζεται στα μέσα της δεκαετίας του 50 σε ένα ορεινό θέρετρο στην Γαλλία. H Κατρίν (Κάτια Δανδουλάκη) δηλώνει στην αστυνομία την εξαφάνιση του άντρα της. Μετά τρεις μέρες απουσίας του συζύγου έρχεται στο σπίτι της ο αστυνομικός επιθεωρητής (Τάσος Χαλκιάς) να της ανακοινώσει ότι οι έρευνές του απέβησαν άκαρπες. Και τότε ξαφνικά έρχεται στο σπίτι ο εξαφανισμένος σύζυγος (Αλέξανδρος Αντωνόπουλος). Η Κατρίν δεν τον αναγνωρίζει αλλά εκείνος επιμένει και φωνάζει την ιδιοκτήτρια του σπιτιού (Ελένη Κρίτα) η οποία τον αναγνωρίζει. Η υπόθεση περιπλέκεται όταν εμφανίζεται ένας εκκεντρικός πελάτης του συζύγου (Παντελής Καναράκης) και μια ιδιόρρυθμη ρουμάνα νοσοκόμα (Τζόυς Ευείδη) σε ένα αστυνομικό μυστήριο που ξεδιαλύνεται την τελευταία στιγμή με ένα ανατρεπτικό φινάλε.
Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη, Αγίου Μελετίου 61Α, Αθήνα, 210 8640.414
Τετ. 19.30, Πέμ. 21.00, Παρ. 21.00, Σάβ. 18.00 & 21.15, Κυρ. 17.45. € 20, 16, 13.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.