- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η πρώτη παράσταση για κωφούς και βαρήκοους στο ΙΣΝ είναι γεγονός
Οι «Δραπέτες της Σκακιέρας» ανεβαίνουν στο πλαίσιο του Summer Nostos Festival με υπηρεσίες προσβασιμότητας για τα άτομα που θέλουν να την παρακολουθήσουν.
Οι «Δραπέτες της Σκακιέρας» είναι η πρώτη παράσταση για κωφούς και βαρήκοους και ανεβαίνουν στο πλαίσιο του Summer Nostos Festival.
Είναι «Οι Δραπέτες της Σκακιέρας». Και δεν είναι μία ακόμα παράσταση που θα παιχτεί στα πλαίσια ενός Φεστιβάλ όπως το Summer Nostos Festival του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Ο λόγος; Το γεγονός ότι θα συνοδεύεται από Ελληνικούς Υπέρτιτλους (ΤΚΒ) για Κωφούς και Βαρήκοους, Ακουστική Περιγραφή (A.Π) και προγράμματα σε μεγαλογράμματη σειρά και γραφή Braille για θεατές με οπτική αναπηρία.
«Οι Δραπέτες της Σκακιέρας» είναι ένα ονειρόδραμα σε μουσική Γιώργου Κουρουπού και λιμπρέτο Ευγένιου Τριβιζά. «Οι Δραπέτες της Σκακιέρας» είναι η αρχή που επιτέλους βλέπουμε να γίνεται. Είναι η ελπίδα ότι η προσβασιμότητα για όλους θα σταματήσει να είναι απλώς μία φασματική επιθυμία και θα μετουσιωθεί στην καθημερινότητα που μας αξίζει να έχουμε. «Οι Δραπέτες της Σκακιέρας» είναι η πρώτη παράσταση που το Summer Nostos Festival (SNFestival) του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος σε συνεργασία με τον πολιτιστικό οργανισμό Liminal θα παρουσιάσουν με υπηρεσίες προσβασιμότητας.
Info: Άτομα με Αναπηρία και συνοδά μέλη μπορούν να κάνουν κράτηση θέσης στο info@SNFestival.org έως και μία ήμερα πριν από την παράσταση που θέλουν να παρακολουθήσουν. Η είσοδος είναι ελεύθερη. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παράσταση επισκεφθείτε τον ιστότοπο του Summer Nostos Festival.
Παρεχόμενες υπηρεσίες προσβασιμότητας:
Τιτλισμός για Κ(κ)ωφούς και βαρήκοους θεατές (ΤΚΒ)
Απόδοση θεατρικού κειμένου σε ελληνικούς υπέρτιτλους με την προσθήκη ηχητικών εφέ. Οι ΤΚΒ υπέρτιτλοι περιλαμβάνουν το κείμενο και την περιγραφή του ηχητικού τοπίου της παράστασης.
Λίγα λόγια για την ακουστική αεριγραφή για τυφλούς ή με μειωμένη όραση θεατές
Η ακουστική περιγραφή είναι μια επικουρική υπηρεσία που στον χώρο της τέχνης σκοπό έχει να προσφέρει τη δυνατότητα πρόσβασης σε καλλιτεχνικά και πολιτιστικά θεάματα στα άτομα με προβλήματα όρασης. Απευθύνεται σε όλα τα άτομα που έχουν μερική ή ολική απώλεια όρασης. Πραγματοποιείται ανάμεσα στα κενά διαλείμματα των διαλόγων και κάθε μορφής λόγου των ηθοποιών. Τότε περιγράφονται τα πιο σημαντικά και απαραίτητα στοιχεία της εικόνας (σκηνικά, κοστούμια, κίνηση, εκφράσεις) για την καλύτερη κατανόηση της υπόθεσης.
Συντελεστές Παράστασης:
Μουσική: Γιώργος Κουρουπός
Λιµπρέτο: Ευγένιος Τριβιζάς, Βασισµένο στο οµώνυµο ονειρόδραµα του συγγραφέα
Μουσική Διεύθυνση: Μίλτος Λογιάδης
Σκηνοθεσία/Χορογραφία: Ζωή Χατζηαντωνίου
Σκηνικά: Όλγα Μπρούµα
Κοστούµια: Ματίνα Μέγκλα
Real time video performance: Παντελής Μάκκας
Φωτισµοί: Γιώργος Τέλλος
Σόλο πιάνο: Σταύρος Κόλλιας
Συµµετέχει η Φιλαρµόνια Ορχήστρα Αθηνών
Παιδική - Νεανική Χορωδία Λεοντείου Σχολής Νέας Σµύρνης και Δήµου Παλαιού Φαλήρου
Μουσική διδασκαλία των παιδιών: Κατερίνα Βασιλικού
Μαύρος Αξιωµατικός: Τάσης Χριστογιαννόπουλος
Λευκή Βασίλισσα (23/24/25/26 Ιουνίου): Μυρτώ Παπαθανασίου
Λευκή Βασίλισσα (27 Ιουνίου): Φανή Αντωνέλου
Κουκουβάγια/Μαύρη Βασίλισσα: Ειρήνη Καράγιαννη
Μαύρος Βασιλιάς/Βάτραχος/πρασινωπός/Ωραίος αρουραίος/ (ηχογράφηση φωνή γερακιού): Τάσος Αποστόλου
Λευκός Βασιλιάς/Αρχηγός αρουραίων: Γιάννης Καλύβας
Νεφέλη: Χρύσα Μαλιαµάνη
Καθηγητής/Πιόνι Μαντατοφόρος/Παππούς Βάτραχος: Κώστας Φαλελάκης
Στρατηγός/Γεράκι: Ιπποκράτης Ντελβερούδης
Αρουραίος: Μαρία Μοσχούρη
Ηθοποιοί/χορευτές: Κατερίνα Ζησούδη, Κατερίνα Παπανδρέου, Δάφνη Λιανάκη, Χαρά – Μάτα Γιαννάτου, Βασιλική Ζούρη, Μαρία Μοσχούρη
Μουσική διδασκαλία: Πάνος Λουµάκης
Συντελεστές προσβασιμότητας:
Υπερτιτλισμός (ΤΚΒ): Κερασία Μιχαλοπούλου, Γρηγόρης Σταθόπουλος
Χειρισμός Υπερτίτλων: Χρίστος Παπαμιχαήλ, Γρηγόρης Σταθόπουλος
Λογισμικό Υπερτίτλων: Supertitles.gr
Σενάριο και εκφώνηση Ακουστικής Περιγραφής: Κερασία Μιχαλοπούλου
Εξοπλισμός Ακουστικής Περιγραφής: Bosch Hellas
Υποδοχή: Κατερίνα Σαραντίδου, Κατερίνα Νιάνου
Υπηρεσίες προσβασιμότητας: Liminal - Πρόσβαση στον Πολιτισμό
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.