Θεατρο - Οπερα

Τάσος Νούσιας και Μπέτυ Λιβανού στην «Ιστορία χωρίς όνομα» του Στέφανου Δάνδολου

Μια από τις πολυαναμενόμενες παραστάσεις της ερχόμενης σεζόν

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
befunky-collage_33.jpg

Το πολυβραβευμένο μπεστ σέλερ του Στέφανου Δάνδολου «Ιστορία χωρίς όνομα» ανεβαίνει στο θέατρο με πρωταγωνιστές τον Τάσο Νούσια και την Μπέτυ Λιβανού

Ο θυελλώδης έρωτας της Πηνελόπης Δέλτα και του Ίωνα Δραγούμη θα ζωντανέψει από τον πολυσχιδή σκηνοθέτη Κώστα Γάκη, ο οποίος διασκευάζει το πολυβραβευμένο μπεστ σέλερ του Στέφανου Δάνδολου «Ιστορία χωρίς όνομα», σε μια από τις πιο φιλόδοξες παραγωγές του χειμώνα που έρχεται.

Στη σκηνή ως Ίωνας Δραγούμης θα σταθεί ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς του, ο υπέροχος Τάσος Νούσιας, ενώ μια από τις μεγάλες κυρίες του ελληνικού θεάτρου, η Μπέτυ Λιβανού, θα φορέσει τα μαύρα ρούχα της αξέχαστης και αγαπημένης συγγραφέα, μεταφέροντάς μας στις τελευταίες στιγμές της ζωής της. Η ταλαντούχα Μαρία Παπαφωτίου θα υποδυθεί την Δέλτα σε νεαρή ηλικία, όταν η πλοκή του έργου την βρίσκει να έχει καταφύγει σε ένα σανατόριο της Βιέννης προσπαθώντας να αποφασίσει αν θα διαλύσει το γάμο της για να ζήσει με τον έρωτα της ζωής της.

Η θεατρική διασκευή έρχεται δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του βιβλίου (από τις εκδόσεις Ψυχογιός) που χάρισε στον Δάνδολο τρία βραβεία (μεταξύ των οποίων και το βραβείο κοινού Athens Voice Choice, για το καλύτερο μυθιστόρημα του 2017) και θα αποτελέσει έναν φόρο τιμής στην κρυφή αγάπη δύο ψυχών που κοιτάχτηκαν για λίγο κατάματα χωρίς ετικέτες, κατορθώνοντας μέσα από τον ανεκπλήρωτο πόθο τους να κερδίσουν την αθανασία.

Ο εξαιρετικός Κώστας Γάκης (φρέσκος μετά την επιτυχία της παράστασης «Από την Αντιγόνη στην Μήδεια») εκτός από την σκηνοθεσία και την διασκευή του κείμενου, έχει αναλάβει και τη μουσική της παράστασης, ενώ το καστ συμπληρώνουν τρεις πολύ δυνατές παρουσίες, ο Αργύρης Γκαγκάνης στο ρόλο του γιατρού Φρίντμαν, που βοήθησε την Πηνελόπη Δέλτα στο σανατόριο της Βιέννης, ο Στέλιος Γιαννακός, που θα υποδυθεί τον αινιγματικό γραμματέα του γιατρού, και η Ανθή Φουντά στο ρόλο της Μαριάνθης, της γυναίκας που φρόντιζε την μεγάλη συγγραφέα στα τελευταία χρόνια της ζωής της.  

Το έργο εκτυλίσσεται σε δύο χρονικές περιόδους: τον Απρίλιο του 1941, όπου η Πηνελόπη Δέλτα βλέπει τους Γερμανούς να εισέρχονται στην Αθήνα, και κάνει τον τελευταίο απολογισμό της ζωής της. Και το καλοκαίρι του 1908, που σε ηλικία τριαντατεσσάρων ετών έχει εγκαταλείψει το σπίτι της και ζει τέσσερις μέρες πάθους με τον Ίωνα Δραγούμη, τον άντρα που έχει κλέψει την καρδιά της.

Όλα αυτά –το σαράκι του έρωτα, ο αγώνας ανάμεσα στην τρέλα και τη λογική, οι αμφιβολίες, ο πόλεμος μεταξύ των θέλω και των πρέπει– θα σμίξουν αρμονικά με τις πιο δραματικές σελίδες της Ελληνικής Ιστορίας. Η είσοδος των χιτλερικών στρατευμάτων στην χώρα μας. Η πολυκύμαντη και αμφιλεγόμενη πορεία ενός ευπατρίδη διπλωμάτη που δολοφονήθηκε βάναυσα. Η απελπισία της ψυχής που οδήγησε ένα φωτεινό πνεύμα στην αυτοκτονία. Και επίσης, μια νοερή ζωή επιθυμίας, ονείρων, υψηλών ιδανικών, υψηλών δεσμεύσεων και υψηλών οραμάτων.

Πρόκειται για μια από τις πολυαναμενόμενες παραστάσεις της ερχόμενης σεζόν, η οποία θα κάνει πρεμιέρα τον Δεκέμβριο στη Θεσσαλονίκη, στο εμβληματικό θέατρο «Αριστοτέλειον», και θα συνεχίσει την πορεία της από τα μέσα του Ιανουαρίου στην Αθήνα, στο Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης».      


Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός εδώ 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.