Θεατρο - Οπερα

Το Σάββατο η τελευταία απευθείας μετάδοση του έργου «Μελίσσια»

Σε συνεργασία με το κανάλι της Βουλής

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
melisses
«Μελίσσια»

Το έργο «Μελίσσια» του Αλέξη Σταμάτη ταξιδεύει για τελευταία φορά στα ακριτικά νησιά με απευθείας μετάδοση από τη Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος».

Το έργο του Αλέξη Σταμάτη «Μελίσσια» παρουσιάζει το Σάββατο 8 Ιουνίου την ένατη  απευθείας μετάδοση σε  Αμοργό, Ικαρία, Κάσο, Λευκάδα, Λήμνο, Φούρνους,  Δράμα, Μήλο, Σαμοθράκη και Σητεία.

Έτσι ολοκληρώνεται με τεράστια επιτυχία ο κύκλος των απευθείας μεταδόσεων του έργου που παρουσιάζεται στη Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος», σε σκηνοθεσία Γιώργου Παλούμπη. 

Το κοινό σε όλες τις ακριτικές περιοχές αγκάλιασε με ιδιαίτερη θέρμη και ενθουσιασμό την πρωτοβουλία του Εθνικού Θεάτρου που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το κανάλι της Βουλής. Το Εθνικό Θέατρο μέσα από τη δράση Εθνικό Θέατρο απευθείας έδωσε την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να παρακολουθήσουν σε απευθείας σύνδεση παραστάσεις υψηλής αισθητικής.

Το πρόγραμμα, που δημιουργήθηκε από την Βουλή των Ελλήνων και το Εθνικό Θέατρο με κοινή διάθεση εξωστρέφειας, δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες ακριτικών και παραμεθόριων περιοχών να παρακολουθήσουν – σε κλειστούς χώρους που επιλέγουν οι Δήμοι - παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου σε απευθείας σύνδεση και μάλιστα με ελεύθερη είσοδο.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.