Θερμό χειροκρότημα για τη Νόρμα στο Ηρώδειο
Ενθουσιασμός του κοινού στην πρεμιέρα που άνοιξε τις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Αθηνών στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![norma-premiera-3.jpg norma-premiera-3.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/06/06/norma-premiera-3.jpg)
Εντυπωσιακή πρεμιέρα και ενθουσιασμός για τη Νόρμα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Ηρώδειο.
Με τη Νόρμα του Μπελλίνι άνοιξε το βράδυ της Τετάρτης η Εθνική Λυρική Σκηνή τις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Αθηνών στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, σε μουσική διεύθυνση Γιώργου Μπαλατσινού και σκηνοθεσία του Κάρλους Παντρίσσα των Λα Φούρα ντελς Μπάους. Ήταν μια πολυαναμενόμενη και πολυσυζητημένη παραγωγή που εντυπωσίασε το κοινό για το υψηλού επιπέδου ακρόαμα και το –διεθνών προδιαγραφών– εντυπωσιακό θέαμα. H Νόρμα, ένας από τους δημοφιλέστερους τίτλους του ρεπερτορίου της όπερας, παρουσιάστηκε σε μια νέα εντυπωσιακή παραγωγή σε σκηνοθεσία, σκηνικά, κοστούμια και βίντεο της διεθνώς αναγνωρισμένης θεατρικής ομάδας των Καταλανών Λα Φούρα ντελς Μπάους.
Ο σκηνοθέτης Κάρλους Παντρίσσα μετέφερε τη δράση του έργου στο μέλλον, προτείνοντας μια φουτουριστική ανάγνωση η οποία θέτει ερωτήματα για τις καταστροφικές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Τοποθετώντας την ιστορία του έργου σε ένα νησί της Μεσογείου που έχει κατακλυστεί από πλαστικό, κατά το έτος 2050, και με έμπνευση από το έργο «H γέννηση της τραγωδίας» από το πνεύμα της μουσικής του Νίτσε, οι Λα Φούρα ντελς Μπάους έφτιαξαν ένα δυστοπικό περιβάλλον επί σκηνής, εντός του οποίου η ιστορία της Νόρμας συνομιλεί με τις αγωνίες του σημερινού ανθρώπου αναφορικά με την καταστροφή του περιβάλλοντος.
Επιβεβαιώνοντας τη φήμη που τους συνοδεύει, οι Λα Φούρα ντελς Μπάους, δημιούργησαν μια πραγματική εμπειρία 360 μοιρών εντός του Ηρωδείου, όπου το κοινό και η σκηνή έγιναν ένα. Με τη συνδρομή του ιδιαίτερου σκηνικού, των κοστουμιών με τους εσωτερικούς φωτισμούς και του εντυπωσιακού βίντεο της διάσημης θεατρικής ομάδας, αλλά και των φωτισμών της Ελευθερίας Ντεκώ, παρουσιάστηκε ένα συναρπαστικό θέαμα που απέσπασε θερμότατο χειροκρότημα.
![norma-premiera1.jpg norma-premiera1.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/norma-premiera1.jpg)
![norma-premiera-2.jpg norma-premiera-2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/norma-premiera-2.jpg)
Έντονες επευφημίες απέσπασε το ακρόαμα, κατά τη διάρκεια αλλά και στο φινάλε της παραγωγής. Ο ανερχόμενος αρχιμουσικός Γιώργος Μπαλατσινός οδήγησε την ορχήστρα και τους ερμηνευτές σε μια πολύ υψηλού επιπέδου ερμηνεία. Η διάσημη Ιταλίδα υψίφωνος Κάρμεν Τζανναττάζιο χειροκροτήθηκε με μεγάλο ενθουσιασμό, καθώς έπλασε μια συγκλονιστική –φωνητικά και σκηνικά– Νόρμα, ευαίσθητη και δυναμική ταυτόχρονα.
![norma-premiera-4.jpg norma-premiera-4.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/norma-premiera-4.jpg)
Μαζί της, η σπουδαία Τσέλια Κοστέα στον ρόλο της Ανταλτζίζας, ο διακεκριμένος τενόρος Άρνολντ Ρουτκόφσκι στον ρόλο του Πολλιόνε και ο σημαντικός βαθύφωνος Ρέυμοντ Ατσέτο στον ρόλο του Οροβέζο, εντυπωσίασαν με την ερμηνεία τους. Η Χορωδία της ΕΛΣ, υπό τη διεύθυνση του Αγαθάγγελου Γεωργακάτου, ερμήνευσε με ιδιαίτερη ευαισθησία τα χορωδιακά μέρη του έργου.
![norma-premiera-5.jpg norma-premiera-5.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/norma-premiera-5.jpg)
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπόλοιπες προγραμματισμένες παραστάσεις στο Ηρώδειο, πατήστε στο GUIDΕ της AthensVoice...
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.