- CITY GUIDE
- PODCAST
-
34°
Εύρε(ση) Εργα(σίας)
Η Πέμη Ζούνη εξηγεί τι της άρεσε πολύ στο έργο της Μανίνας Ζουμπουλάκη το οποίο σκηνοθετεί
Η Πέμη Ζούνη εξηγεί τι της άρεσε πολύ στο έργο «Εύρε(ση) Εργα(σίας)» της Μανίνας Ζουμπουλάκη το οποίο σκηνοθετεί
«Είναι μια πικρόγλυκη, σκληροτρυφερή σάτιρα. Συνδυασμός που σε χτυπάει πισώπλατα – το αγαπημένο ύφος της Μανίνας. Είμαι θαυμάστρια, τη διαβάζω χρόνια τώρα στην ATHENS VOICE, στα περιοδικά και φυσικά τα βιβλία της. Με ενέπνευσε ότι πιάνει μια στιγμή της ζωής μας, περιγράφει τη σημερινή εφιαλτική κατάσταση όπου ψάχνοντας απεγνωσμένα για δουλειά οδηγούμαστε πολλές φορές σε άκρα.
Αυτό το άγριο άκρο δημιουργεί κωμικοτραγικές καταστάσεις (άλλοτε σοβαρές και άλλοτε γελοίες, αλλά πάντα αφόρητα και υπέροχα αφύλαχτες στα μάτια του θεατή), και είναι αυτό που μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Το είδα ως το ακριβό στοιχείο της ιστορίας – πάνω σ’ αυτό θέλησα να χτίσουμε. Μέσα σε μια δύσκολη συνθήκη δυο γυναίκες, αταίριαστες μεταξύ τους, έχοντας πίσω τους μια διαδρομή, συνδέονται και γνωρίζονται μέσα σε μία ώρα – το έργο διαδραματίζεται σε realtime.
Η πρόθεση του σκηνοθέτη δεν αρκεί – οι ηθοποιοί είναι τα όργανα που θα πάρουν το σπόρο και θα τον κάνουν κάτι. Είμαστε τρεις γυναίκες μαζί με τις Βάνα Πεφάνη και τη Γαλήνη Τσεβά, που ενσαρκώνουν τους δύο γυναικείους ρόλους του έργου, ενώ ο Νίκος Σούλης τον ανδρικό – και συνεννοούμαστε άψογα».
ΙΝFO:
Μουσική επιμέλεια: Γιάννης Νένες. Σκηνογραφία: Γιώργος Λυντζέρης. Κοστούμια: Ειρήνη Τσακίρη. Φωτισμοί: Εβίνα Βασιλακοπούλου. Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Πειραιώς 206, Ταύρος, 210 3418550, Δευτ.-Τετ. 21.30, €10, 7. Έως 11/12.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όσα πρέπει να ξέρετε για τη διανομή των δωρεάν εισιτηρίων, τη μέρα και την ώρα
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.