- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ενθουσιασμός και αποθέωση για τη νέα παράσταση μπαλέτου της Λυρικής
«Από τη Ρωσία με αγάπη»
Το Σάββατο 6 Απριλίου, την ημέρα που συμπληρώθηκαν 48 χρόνια από τον θάνατο του Ίγκορ Στραβίνσκι, πραγματοποιήθηκε η πρεμιέρα της νέας παραγωγής του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής «Από τη Ρωσία με αγάπη», στο πλαίσιο της οποίας παρουσιάστηκαν τρεις χορογραφίες πάνω σε εμβληματικά έργα του σπουδαίου συνθέτη.
Το τρίπτυχο Στραβίνσκι έφερε στη σκηνή της Αίθουσας Σταύρος Νιάρχος την Ιεροτελεστία της άνοιξης σε νέα χορογραφία του Δάφνι Κόκκινου, το Τραγούδι του αηδονιού στη διάσημη χορογραφία του Μάρκο Γκαίκε και τους Γάμους, το πρώτο έργο που χορογράφησε ο Κωνσταντίνος Ρήγος το 1993 για το χοροθέατρο Οκτάνα.
Στην Ιεροτελεστία της άνοιξης, ο μοναδικός Δάφνις Κόκκινος έφερε στη σκηνή στοιχεία της χορογραφικής γλώσσας της Πίνα Μπάους μαζί με μια ολοκαίνουργια δική του γραφή γεμάτη από ευαισθησία, αλλά και μια γκρίζα διάθεση, θέλοντας να μιλήσει για τα άδικα θύματα της εποχής μας. Με συνοδεία δύο πιάνα (πιανίστες: Στέφανος Νάσος & Απόστολος Παληός), ο Κόκκινος οδήγησε το Μπαλέτο της ΕΛΣ σε μια εσωτερική ερμηνεία υψηλής έντασης.
Στο Τραγούδι του αηδονιού, ο διακεκριμένος Γερμανός χορογράφος Μάρκο Γκαίκε, παρουσίασε μια από τις πιο γνωστές του χορογραφίες, η οποία αποθεώνει την κίνηση της απόλυτης τεχνικής και λεπτομέρειας. Θέλοντας να μιλήσει για τη σωματική γλώσσα των πτηνών, ο Γκαίκε δημιούργησε μια χορευτική φόρμα που χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακή ευθραυστότητα, σε συνδυασμό με υπερβατική δύναμη. Οι 8 χορευτές, αλλά και ο πιανίστας Γιώργος Κωνσταντίνου έδωσαν μια σπουδαία ερμηνεία.
Οι Γάμοι, στην εμβληματική χορογραφία του Διευθυντή Μπαλέτου της ΕΛΣ Κωνσταντίνου Ρήγου, είναι γνωστοί στον κόσμο του χορού από την εποχή της «χοροθεατρικής άνοιξης» της δεκαετίας του '90. Ήταν η πρώτη χορογραφία του Ρήγου για την Οκτάνα, την οποία παρουσίασε και το 2006 στο ΚΘΒΕ. Μέσα στο λευκό σκηνικό του Διονύση Φωτόπουλου, αναδείχθηκε το κινησιολογικό λεξιλόγιο της χορογραφίας, η οποία κινείται μεταξύ εξπρεσιονιστικού, νεοκλασικού και σύγχρονου χορού.
Οι Γάμοι ερμηνεύτηκαν μοναδικά στην αυθεντική τους ενορχήστρωση με τέσσερα πιάνα (πιανίστες: Γιώργος Κωνσταντίνου, Στέφανος Νάσος, Απόστολος Παληός, Σοφία Ταμβακοπούλου), τέσσερις σολίστ (Μίνα Πολυχρόνου, Μαργαρίτα Συγγενιώτου, Φίλιππος Μοδινός, Πέτρος Μαγουλάς) τη Χορωδία της ΕΡΤ και το σύνολο κρουστών Athens Percussion Group, σε μουσική διεύθυνση Νίκου Βασιλείου.
Επόμενες παραστάσεις: 7, 10, 13, 19, 21 Απριλίου 2019
Δείτε φωτογραφίες...