- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Hahnemann Vol. 1: Για τέσσερις ακόμη παραστάσεις
Στο Μπάγκειον, από την ομάδα Coeval I C.I.C Theatre Company
![328203-678198.png 328203-678198.png](/images/120x120/3/png/sites/default/files/contributor/328203-678198.png)
![hahnemann-vol.1 hahnemann-vol.1](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/03/28/hahnemann-vol.1-exo.jpg)
Τη Devised παράσταση Hahnemann Vol.1, εμπνευσμένη από το «Doctor Foster» του Mike Bartlett, σε σκηνοθεσία Άννας Δανέζη, παρουσιάζει για τέσσερις ακόμη παραστάσεις η θεατρική ομάδα Coeval I C.I.C Theatre Company.
Mία καινοτόμος θεατρική παράσταση που διασταυρώνει την ιστορία του Mike Bartlett «Dr. Foster», τη Φιλοσοφία της Ομοιοπαθητικής και σύγχρονα τεχνολογικά μέσα σε ένα διαδραστικό περιβάλλον όπου ο θεατής είναι σημαντικός και ενεργός.
Ένα έργο που συνδυάζει την τέχνη του θεάτρου με την επιστήμη της Ομοιοπαθητικής, όπου το κοινό έρχεται σε επαφή με τις ιδιοσυγκρασίες της Ομοιοπαθητικής που αντιπροσωπεύονται από τους χαρακτήρες του έργου. Εξομολογήσεις και μυστικά φανερώνονται σε ένα περιβάλλον οπού όλοι γίνονται όμοιοι.
«Κανείς δεν έχει αισθανθεί τόσο θυμό όσο μια περιφρονημένη γυναίκα».
Η Νέλλη Βαλαωρήτου είναι γιατρός. Ζει έναν ονειρεμένο γάμο. Σε λίγο θα μάθει πως ο Άρης της, την απατά. Η ζωή της θα γεμίσει οργή αποκαλύπτοντας διαταραχές, προδοσίες και βία, που έμεναν να κοιμούνται κάτω από έναν εκ πρώτης όψεως «λειτουργικό» γάμο. Τα μυστικά και η προδοσία δένουν τον σκελετό της ιστορίας, ο οποίος χωρίζεται σε τρεις πράξεις και η πλοκή εξελίσσεται τρεις φορές επί σκηνής με διαφορετικό τρόπο και σκοπό. Η κάθε εκδοχή της ιστορίας διαδραματίζεται από διαφορετικές Ομοιοπαθητικές ιδιοσυγκρασίες.
![hahnemann-vol.1 hahnemann-vol.1](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/hahnemann-vol.1.jpg)
![hahnemann-vol.1-2 hahnemann-vol.1-2](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/hahnemann-vol.1-2.jpg)
Ο κάθε άνθρωπος έχει μια ιδιαίτερη ιδιοσυγκρασία, η οποία χαρακτηρίζεται από τους δικούς της τρόπους έκφρασης των σωματικών και ψυχοδιανοητικών χαρακτηριστικών του ατόμου. Γι' αυτό και ενώ η θεατρική συνθήκη παραμένει η ίδια, οι τρείς ιστορίες είναι διαφορετικές μεταξύ τους. Ερευνούμε την κατάληξη μίας πλοκής, σύμφωνα με τη διαφορετικότητα ως προς τον χαρακτήρα των ανθρώπων που τη δημιουργούν.
Σε κάθε ένα από τα τρία επίπεδα, υπάρχουν κόσμοι μέσα στους κόσμους. Το κοινό εμπειρικά εισχωρεί σε αυτούς και εμπλέκεται. Θεατές, ηθοποιοί, τεχνολογικά μέσα, συνυπάρχουν σε μια περίπλοκη κοινότητα στοιχειωμένη από Ομοιοπαθητικές ιδιομορφίες και στοιχεία.
![hahnemann-vol.1 hahnemann-vol.1](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/hahnemann-vol.1-22.jpg)
Το θέατρο με σκοπό την Αριστοτέλεια Κάθαρση θα μας αφήσει να εκτονώσουμε τα συναισθήματα μας σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Ίσως η ταύτιση των Όμοιων Παθών μας, (Ομοιοπαθητική) με τους χαρακτήρες να οδηγήσει σε ευεργετικά για την υγεία μας συναισθήματα όπως το να συμπάσχουμε, να συναισθανόμαστε και να κατανοούμε.
«Τα όμοια θεραπεύονται με τα όμοιά τους» (Ιπποκράτης).
Το έργο έχει πάρει τον τίτλο του από τον πατέρα της Ομοιοπαθητικής Dr. Samuel Hahnemann.
H πλοκή του βασίζεται στην ιστορία ενός ερωτικού τριγώνου, που επαναλαμβάνεται σε τρία επίπεδα. Σε κάθε επίπεδο γνωρίζουμε τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τις ιδιοσυγκρασίες της Ομοιοπαθητικής. Λόγω των ποικίλων συμπεριφορών, αντιδράσεων, προτιμήσεων των εννέα συνολικά χαρακτήρων, η ίδια ιστορία εξελίσσεται εντελώς διαφορετικά σε κάθε επίπεδο.
![hahnemann-vol.1 hahnemann-vol.1](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/hahnemann-vol.1-24.jpg)
Όταν βρεθούμε μπροστά στις ιδιοσυγκρασίες της Ομοιοπαθητικής νιώθουμε πως βλέπουμε κάποιον δικό μας, κάποιον που ξέρουμε καλά και κάποιες φορές τον εαυτό μας. Αυτό συγκλονίζει γιατί οι ομοιότητες που βρίσκουμε έχουν λεπτομερή, ακριβή και σαφή στοιχεία.
Λίγα λόγια για την ομάδα COEVAL I
Η ομάδα COEVAL I ανοίγει ένα κεφάλαιο που θέλει ένα θέατρο για όλους, να ενώνει, να ακούει, να μην αποκλείει κανέναν.
Η ομάδα ακολουθεί την Αριστοτέλεια θεωρεία της Θεατρικής Κάθαρσης. Το θέατρο επινοήθηκε για το κοινό, για λόγους θεραπείας, για να μπορούμε να συναισθανόμαστε ο ένας τον άλλο. Η ομάδα γεννήθηκε το 2011 για να εμπλουτίσει την άφιξη καινούργιων εφαρμογών διαδραστικού θεάτρου.
![hahnemann-vol.1 hahnemann-vol.1](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/hahnemann-vol.15.jpg)
Στόχος της είναι μεταμορφωτικές εμπειρίες θεάτρου που εστιάζουν στο κοινό, στον χώρο της σκηνής, στους ερμηνευτές και στην αφήγηση. Τα μέλη της αποτελούν μια πολυπολιτισμική κοινότητα η οποία συνδέεται και επικεντρώνεται στην πραγματοποίηση ρεαλιστικών ιστοριών σε καινοτόμες παραστάσεις.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση στο Guide της Athens Voice
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.