Θεατρο - Οπερα

Στην Ηρώ Μπέζου το βραβείο Μελίνα Μερκούρη

Για την παράσταση το «Φιντανάκι» σε σκηνοθεσία Ανέστη Αζά στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ηρώ Μπέζου
Ηρώ Μπέζου © Μιχάλης Κουλιέρης

Η Ηρώ Μπέζου είναι η φετινή νικήτρια του βραβείου Μελίνα Μερκούρη για την ερμηνεία της στην παράσταση το «Φιντανάκι» σε σκηνοθεσία Ανέστη Αζά στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.

Ηρώ Μπέζου / Το Φιντανάκι © Karol Jarek / Εθνικό Θέατρο
Ηρώ Μπέζου / Το Φιντανάκι © Karol Jarek / Εθνικό Θέατρο

Η νεαρή ηθοποιός, κόρη των επίσης ηθοποιών Γιάννη Μπέζου Ναταλίας Τσαλίκη, είναι η 13η νικήτρια του θεσμού. Το βραβείο ανέρχεται σε 3.000 ευρώ και η τιμώμενη ηθοποιός κρατά για ένα χρόνο την καρφίτσα της Μελίνας Μερκούρη.

Το Φιντανάκι © Karol Jarek / Εθνικό Θέατρο
Το Φιντανάκι © Karol Jarek / Εθνικό Θέατρο

Η ανάδειξη της φετινής νικήτριας έγινε όπως κάθε χρόνο σε τελετή στο Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη στην Πλάκα. Την επιτροπή του βραβείου αποτελούν οι Μάγια Λυμπεροπούλου (επίτιμη πρόεδρος), Δηώ Καγγελάρη, Ματίνα Καλτάκη, Δημήτρης Λιγνάδης, Μιχαήλ Μαρμαρινός και Ρένη Πιττακή.

Οι άλλες τρεις υποψήφιες ήταν οι Ευαγγελία Καρακατσάνη, Σίσσυ Τουμάση, Έλλη Τρίγγου.

Το Φιντανάκι © Karol Jarek / Εθνικό Θέατρο
To Φιντανάκι © ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ / ΚΑΡΟΛ ΤΖΑΡΕΚ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.