- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
200 δωρεάν θέσεις για την οπερέτα του Jacques Offenbach «Η Ωραία Ελένη»
Σε σπουδαστές μουσικής, φοιτητές, μέλη λεσχών φιλίας και άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών
Ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας δήμου Αθηναίων, στο πλαίσιο της κοινωνικής του πολιτικής, που αφορά στις συναυλίες των Μουσικών Συνόλων δήμου Αθηναίων στο Ολύμπια, Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Μαρία Κάλλας, προσφέρει 200 δωρεάν θέσεις σε σπουδαστές μουσικής, φοιτητές, μέλη λεσχών φιλίας και άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, στη γενική πρόβα της οπερέτας του Jacques Offenbach «Η Ωραία Ελένη», την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019 στις 19.00.
Η είσοδος θα γίνεται με δελτία εισόδου, τα οποία θα διανέμονται από τα ταμεία του θεάτρου στις 14 Φεβρουαρίου από τις 11.00 έως τις 17.00 (2 δελτία εισόδου ανά άτομο) με επίδειξη της φοιτητικής /σπουδαστικής ταυτότητας και του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.
Η γεμάτη κέφι και δροσιά, με ανελέητη σάτιρα και γοητευτική μουσική οπερέτα του Jacques Offenbach «Η Ωραία Ελένη», που κέρδισε κοινό και κριτικούς επανέρχεται για τρίτη χρονιά, αυτή τη φορά στον φυσικό της χώρο, το Ολύμπια, Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Μαρία Κάλλας, στις 16 και 17 Φεβρουαρίου σε μουσική διεύθυνση των Μιχάλη Οικονόμου και Φώτη Μιχαλάκη και σκηνοθεσία Ισίδωρου Σιδέρη, γιορτάζοντας τα 200 χρόνια από τη γέννηση του πατέρα της γαλλικής οπερέτας.
Η Ωραία Ελένη είναι μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Offenbach. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο παρισινό Théâtre des Variétés στις 17 Δεκεμβρίου 1864 και κατά τη διάρκεια των επόμενων τριών καλλιτεχνικών περιόδων ανέβηκε συνολικά 273 φορές! Ασφαλώς, η τεράστια επιτυχία του δεν ήταν προϊόν τύχης, καθότι το έργο συγκέντρωνε όλα τα στοιχεία εκείνα για να γίνει αμέσως αγαπητό από το κοινό: ανελέητη σάτιρα, γοητευτική μουσική και την αφρόκρεμα των λυρικών τραγουδιστών εκείνης της εποχής.
Τα βασικά χαρακτηριστικά των ομηρικών ηρώων προβλήθηκαν με αριστοτεχνικό τρόπο μέσα από το σύγχρονο πρίσμα, παραμένοντας διαχρονικά: η συζυγική απιστία, η διεφθαρμένη εξουσία, η επιπολαιότητα και η αυθάδεια της νεολαίας, όπως επίσης η διαρκής αναζήτηση των εφήμερων απολαύσεων που όριζε η καταναλωτική συνείδηση στην εποχή της βιομηχανικής επανάστασης.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την οπερέτα στο Guide της Athens Voice
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.