Θεατρο - Οπερα

200 δωρεάν θέσεις για την οπερέτα του Jacques Offenbach «Η Ωραία Ελένη»

Σε σπουδαστές μουσικής, φοιτητές, μέλη λεσχών φιλίας και άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
opereta
Στιγμιότυπο από την οπερέτα «Η Ωραία Ελένη» / Studio Kominis Photography

Ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας δήμου Αθηναίων, στο πλαίσιο της κοινωνικής του πολιτικής, που αφορά στις συναυλίες των Μουσικών Συνόλων δήμου Αθηναίων στο Ολύμπια, Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Μαρία Κάλλας, προσφέρει 200 δωρεάν θέσεις σε σπουδαστές μουσικής, φοιτητές, μέλη λεσχών φιλίας και άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, στη γενική πρόβα της οπερέτας του Jacques Offenbach «Η Ωραία Ελένη», την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019 στις 19.00.

Η είσοδος θα γίνεται με δελτία εισόδου, τα οποία θα διανέμονται από τα ταμεία του θεάτρου στις 14 Φεβρουαρίου από τις 11.00 έως τις 17.00 (2 δελτία εισόδου ανά άτομο) με επίδειξη της φοιτητικής /σπουδαστικής ταυτότητας και του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.

Η γεμάτη κέφι και δροσιά, με ανελέητη σάτιρα και γοητευτική μουσική οπερέτα του Jacques Offenbach «Η Ωραία Ελένη», που κέρδισε κοινό και κριτικούς επανέρχεται για τρίτη χρονιά, αυτή τη φορά στον φυσικό της χώρο, το Ολύμπια, Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Μαρία Κάλλας, στις 16 και 17 Φεβρουαρίου σε μουσική διεύθυνση των Μιχάλη Οικονόμου και Φώτη Μιχαλάκη και σκηνοθεσία Ισίδωρου Σιδέρη, γιορτάζοντας τα 200 χρόνια από τη γέννηση του πατέρα της γαλλικής οπερέτας.

Η Ωραία Ελένη είναι μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Offenbach. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο παρισινό Théâtre des Variétés στις 17 Δεκεμβρίου 1864 και κατά τη διάρκεια των επόμενων τριών καλλιτεχνικών περιόδων ανέβηκε συνολικά 273 φορές! Ασφαλώς, η τεράστια επιτυχία του δεν ήταν προϊόν τύχης, καθότι το έργο συγκέντρωνε όλα τα στοιχεία εκείνα για να γίνει αμέσως αγαπητό από το κοινό: ανελέητη σάτιρα, γοητευτική μουσική και την αφρόκρεμα των λυρικών τραγουδιστών εκείνης της εποχής.

Τα βασικά χαρακτηριστικά των ομηρικών ηρώων προβλήθηκαν με αριστοτεχνικό τρόπο μέσα από το σύγχρονο πρίσμα, παραμένοντας διαχρονικά: η συζυγική απιστία, η διεφθαρμένη εξουσία, η επιπολαιότητα και η αυθάδεια της νεολαίας, όπως επίσης η διαρκής αναζήτηση των εφήμερων απολαύσεων που όριζε η καταναλωτική συνείδηση  στην εποχή της βιομηχανικής επανάστασης.


Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την οπερέτα στο Guide της Athens Voice

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μαριάννα Κάλμπαρη: Στις «Ικέτιδες» αφηγούμαστε όλο τον -όχι και τόσο γνωστό- μύθο
Μαριάννα Κάλμπαρη: «Στις "Ικέτιδες" θέλουμε να φωτίσουμε την προαιώνια πάλη ανάμεσα στα δύο φύλα»

Η Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Θεάτρου Τέχνης Κάρολου Κουν, ηθοποιός και σκηνοθέτρια μιλάει για το το έργο του Αισχύλου και τη δική της οπτική σε αυτό

Ναντίν Σιέρρα: «Η φωνή μου είναι η περιουσία μου, χάρη σ’ αυτήν κάνω αυτό που αγαπώ»
Ναντίν Σιέρρα: «Η φωνή μου είναι η περιουσία μου, χάρη σ’ αυτήν κάνω αυτό που αγαπώ»

Μιλήσαμε με την Αμερικανίδα σούπερ σταρ της όπερας λίγο πριν έρθει στο Ηρώδειο για την Τραβιάτα της ΕΛΣ, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρήγου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.