Θεατρο - Οπερα

2018 Τα βραβεία των αναγνωστών: Γυναικείος ρόλος στο θέατρο

Οι αναγνώστες της ATHENS VOICE ψήφισαν για τον καλύτερο γυναικείο ρόλο στο θέατρο

62222-137653.jpg
A.V. Team
ΤΕΥΧΟΣ 689
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
-t-af-t-_elg8167.jpg
Μαρία Ναυπλιώτου, «Master Class»

H ATHENS VOICE ψήφισε αυτούς που αγάπησε να βλέπει, να ακούει, να διαβάζει τη χρονιά που πέρασε (μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα εδώ). Όπως τις προηγούμενες χρονιές, έτσι και φέτος μέσα από το σάιτ της A.V. ανακατέψατε την κατάταξη στις δεκάδες σύμφωνα με τα δικά σας κριτήρια και δώσατε τα δικά σας αποτελέσματα.

1. Μαρία Ναυπλιώτου, «Master Class» (κεντρική φώτο)
Σκην. Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος / Θέατρο Μικρό Χορν

2. Λένα Ουζουνίδου, «Αρίστος»
Σκην. Γιώργος Παπαγεωργίου / Θέατρο Νέου Κόσμου

aristos.jpg

3. Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, «Βάκχες»
Σκην. Άρης Μπινιάρης / Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

20180214_bacchae_03-465_v4-thumb-large.jpg

4. Ηρώ Μπέζου, «Ξύπνα Βασίλη»
Σκην. Άρης Μπινιάρης / Εθνικό Θέατρο

b_25066_or_patroklosskafidas-1723.jpg
© Πάτροκλος Σκαφιδάς

5. Μπέτυ Αρβανίτη, «Γυάλινος Κόσμος»
Σκην. Δημήτρης Καραντζάς / Θέατρο οδού Κυκλάδων

_elg0596_test_mpety.jpg

6. Έμιλυ Κολιανδρή, «Το σώσε»
Σκην. Έκτορας Λυγίζος / Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

to-swse_emily-koliandri_nikolay-biryukovp_p-4.jpg

7. Μαρία Πρωτόπαππα, «Έμμα»
Σκην. Μαρία Πρωτόπαπα / Θέατρο Αυλαία

event_14264.jpg

8. Λυδία Φωτοπούλου, «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε»
Σκην. Δημήτρης Μαυρίκιος / Εθνικό Θέατρο

maxresdefault.jpg

9. Μαρία Διακοπαναγιώτου, «Επιθεωρητής»
Σκην. Γιώργος Παπαγεωργίου / Skrow Theater

img_8382.jpg
© Domniki Mitropoulou

10. Μαρία Σαββίδου, «Τίμων ο Αθηναίος»
Σκην. Στάθης Λιβαθινός / Εθνικό Θέατρο

b_24665_or_elg1190.jpg

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.