Θεατρο - Οπερα

«Ο θρύλος του 1900» ζωντανεύει στο θέατρο Tempus Verum Εν Αθήναις

Η παράσταση, βασισμένη στο θεατρικό μονόλογο Novecento του Alessandro Baricco, παίρνει παράταση μέχρι τις 14 Δεκεμβρίου

69344622_10156942672578218_6480720064680034304_n.jpg
Κέλλη Κρητικού
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο θρύλος του 1900 στο Tempus Verum І Εν Αθήναις

Λόγω της μεγάλης επιτυχίας «Ο θρύλος του 1900«, σε απόδοση και σκηνοθεσία Γιάννη Φίλια και Δημήτρη Σταματελόπουλου, παίρνει παράταση έως τις 14 Δεκεμβρίου. Μια θεατρική παράσταση με πρωτότυπες jazz συνθέσεις βασισμένη στο Novecento του Alessandro Baricco.

Novecento Blues - Ο θρύλος του 1900

Ένας μονόλογος πάνω στο νερό μετατρέπεται σε μουσικό διάλογο πάνω στη σκηνή. Άλλοτε από τη θέση του αφηγητή, άλλοτε ερμηνεύοντας τους κεντρικούς χαρακτήρες, δυο άντρες με όχημα πρωτότυπες jazz μουσικές συνθέσεις, ζωντανεύουν μ’ ένα πιάνο και μια τρομπέτα τη μοναδική ιστορία του Χιλιαεννιακόσια,του “μεγαλύτερου πιανίστα του κόσμου”, που γεννήθηκε πάνω σε ένα υπερωκεάνιο και δεν πάτησε ποτέ το πόδι του στη στεριά. Η γνωριμία του με τον Τιμ Τιούνυ και η βαθιά τους φιλία, θα μας μεταφέρουν στις δεκαετίες του ‘20 και του ‘30, σ’ ένα συγκινητικό ταξίδι στην ανθρώπινη φύση καταμεσής ενός jazz ωκεανού.

Ο θρύλος του 1900 στο Tempus Verum І Εν Αθήναις


Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση στο Guide της Athens Voice

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.