- CITY GUIDE
- PODCAST
-
22°
«Τι είναι το φαγητό;»: Οι συντελεστές της παράστασης «Το Φαγητό» απαντούν
Το θεατρικό έργο της ποιήτριας Μαρίας Λαϊνά στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, κάθε Δευτέρα και Τρίτη μέχρι και τις 11 Δεκεμβρίου
Δημήτρης Λιόλιος Ηθοποιός | Σκηνοθέτης
Το φαγητό είναι το αθώο θύμα μας. Ένας θάνατος τη φορά. Ό,τι χρειάστηκε να θυσιάσουμε και να υποκαταστήσουμε για να επιβιώσουμε ή απλώς να χορτάσουμε. Το φαγητό είναι οι άνθρωποι, οι φίλοι και οι συνεργάτες, η οικογένειά μου. Το φαγητό είναι Δευτέρα και Τρίτη, σερβίρεται στις 21:30, στην οδό Πειραιώς 206. Πιθανόν να λήξει στις 11 Δεκεμβρίου, πιθανόν. Το φαγητό μπορεί. Το φαγητό δεν στο κάνει αυτό. Το μυστικό με το φαγητό...
Σταύρος Λιλικάκης Ηθοποιός
Μια ανάσα. Φώτα. Θέσεις. Βγαίνουμε και ξεκινώ λέγοντας: «Το φαγητό είναι μια κατ' εξοχήν ανθρώπινη δραστηριότητα. Τα άγρια ζώα δεν προσδοκούν, δεν ονειρεύονται το φαγητό όπως κάνει ο άνθρωπος, όπως μόνον ο άνθρωπος κάνει. Τα άγρια ζώα, τα υδρόβια άγρια ζώα, ναι, τα άγρια έντομα, ναι, τα άγρια λουλούδια δε διανοούνται, δε διανοούνται τι σημαίνει φαγητό, δεν προετοιμάζονται γι’ αυτό, δεν κάθονται ώρα να ετοιμάσουν το φαγητό, δεν μπορούν να το παρατείνουν, να αναπολήσουν, δεν μπορούν να το στολίσουν, να το πιάσουν με χάρη, μόνο ο άνθρωπος μπορεί να το κάνει αυτό, μόνον ο άνθρωπος μπορεί να το αναγάγει σε τέχνη...»
Αλέξανδρος Κυριακάκης Συνθέτης | Μουσικός
Συνήθως μια διαδικασία, διεκπεραιωτική ή ιδιαίτερα δημιουργική. Σημείο συνάντησης των ανθρώπων που αγαπώ, των ονείρων και των προσδοκιών μας. Μια στάση για ανασυγκρότηση. Η ανάγκη για έκφραση μαζί και ο φόβος της φθοράς. Φροντίζω να τρέφομαι και όχι να καταναλώνω. Φαγητό είναι κάθε στιγμή που πέρασε και έκανα συνειδητά ακριβώς αυτό που ήθελα.
Γιάννης Νικολαΐδης Επιμέλεια Κίνησης
Το φαγητό είναι, το φαγητό. Το φαγητό είναι.
Τζωρτζίνα Κακουδάκη Σύμβουλος Δραματουργίας
Το φαγητό είναι κάτι απαραίτητο: Αναγκαίο για την επιβίωση, προϋπόθεση για την δημιουργική εργασία, απόλαυση για την παρέα, σύντροφος στην ξεκούραση, μνήμη για την απώλεια, παρηγοριά στην αρρώστεια. Το φαγητό είναι διάλειμμα: Η ώρα που η μέρα προλαβαίνει να κάνει απολογισμό.
Δημήτρης Μπαλτάς Φωτισμοί
Το Φαγητό [Φ1 - Φεύγει η πλατεία.] Το φαγητό είναι μια κατ' εξοχήν ανθρώπινη δραστηριότητα... Το Φαγητό είναι μια τέχνη φυσική... Ένα σημείο συνάντησης... Το κόκκινο. Με το κίτρινο. Το μπλε. Με το πράσινο. Ο Ένας. Με τον Άλλο. Το φως. Με το σκοτάδι. Το φαγητό είναι ανάγκη, απόλαυση, καταπίεση, επιβίωση, συντροφιά, μοναξιά. Το Φαγητό είναι ο Δημήτρης, ο Σταύρος, ο Αλέξανδρος, η Μαρία, ο Κωνσταντίνος, η Φιλιώ, η Κωνσταντίνα, ο Απόστολος, η Τζωρτζίνα, ο Γιάννης, η Όλγα, ο Γιώργος.
Απόστολος Μητρόπουλος Σχεδιασμός Κοστουμιών
Το φαγητό είναι το πιο σκληρό ναρκωτικό που υπάρχει. Η εξάρτηση του δεν θεραπεύεται με τίποτα.
Όλγα Μαυρομμάτη Κατασκευές Σκηνογραφίας
Ένα απόγευμα στη Βαλτετσιού με διπλά φλιτζάνια, μολύβια σκίτσα και χαρτιά. Κουβέντες και συμπάθειες και ξανά κουβέντες. Ένα βράδυ στην Πανόρμου, κόμπος στο στομάχι, χαρά και συγκίνηση. Το φαγητό είναι μια σελίδα λευκή, ένα πλαίσιο και ένα καρφί στον τοίχο. Εμείς.
Γιώργος Στριφτάρης Φωτογραφίες Παράστασης
Το φαγητό είναι μία παράσταση με τον Δημήτρη Λιόλιο και τον Σταύρο Λιλικάκη πάνω στο κείμενο της Μαρίας Λαϊνά. Τι; Όχι;
Κωνσταντίνα Νταντάμη Καλλιτεχνικός συνεργάτης
Στιγμές σημαντικές, ευτυχισμένες ή αδιάφορες, γύρω από ένα τραπέζι με φίλους και συγγενείς. Μια απαραίτητη βιολογική ανάγκη, μια αφορμή για να συνυπάρξουμε, να επικοινωνήσουμε και να μοιραστούμε. Το Φαγητό, ένα κείμενο, και τα πιο άγρια, σκοτεινά ένστικτα μας. Οι πτυχές ενός ανθρώπου που βιώνει την απόλυτη μοναξιά. Η συντροφιά του, το πιάτο. Αυτός που αναγάγει σε τέχνη κάτι που δεν θα τον εγκαταλείψει ποτέ. H αγάπη είναι ο άρτος και ο οίνος.
Κωνσταντίνος Αργυρίου Γραφιστική Ανάπτυξη
Το φαγητό είναι γραμμές και χρώματα. Σχέδια τυχαία ή σχέδια αυστηρά. Εγώ ή κι εσύ. Ευθείες, και καμπύλες, πολυχρωμία ή μονοχρωμία. Το φαγητό, ένα πεδίο έρευνας για να ανακαλύψουμε την κατάλληλη αναλογία.
Ελισάβετ Αλεξοπούλου Κινηματογράφηση
Το φαγητό είναι μια πράξη θαλπωρής. Είναι μια κατάσταση που στεγάζεται κάπου αόριστα ανάμεσα στη λογική και το υποσυνείδητο. Οι διατροφικές μας συνήθειες ακριβώς όπως επιλέγουμε να ζούμε ή το αντίστροφο. Ένα μέσο επιβίωσης και τρόπος έκφρασης. Μια στιγμή μοναδική. Καρέ, καρέ μια διαδικασία εκμάθησης του εαυτού.
Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση στο Guide της Athens Voice
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.