- CITY GUIDE
- PODCAST
-
30°
Επαφή με το θεατή
Στο πρώτο θεατρικό έργο του ο Χάρης Ρώμας ενσαρκώνει και σκηνοθετεί πρόσωπα βγαλμένα από την εποχή των 60s-70s.
![43506-97774.jpg 43506-97774.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2009/01/29/43506-97774.jpg)
Στο πρώτο θεατρικό έργο του «Οι ράγες πίσω μου» ο Χάρης Ρώμας ενσαρκώνει και σκηνοθετεί πρόσωπα βγαλμένα από την εποχή των 60s-70s. Κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη στις 21.00 εμφανίζεται στο Τρένο στο Ρουφ σε μία προσπάθεια να αποφύγει την «παγίδα» της τηλεοπτικής του επιτυχίας, όπως τη χαρακτήρισε ο ίδιος.
Γιατί διαλέγετε τη συγκεκριμένη περίοδο να τοποθετήσετε το έργο σας; Θεωρώ ότι είναι η εποχή που οι άνθρωποι επαναστάτησαν μαζικά. Ο ίδιος την έζησα σαν απόηχο. Η δική μου γενιά πάτησε με το ένα πόδι στις μεγάλες κινητοποιήσεις και τα οράματα και με το άλλο στο trendy και στο life style.
Επενδύσατε την παράστασή σας με τραγούδια του Δ. Σαββόπουλου. Γιατί; Υπήρξε ο ποιητής των παιδικών μου χρόνων. Ακόμα θυμάμαι τις φωνές της μάνας μου όταν μ’ έπιασε να έχω αγοράσει κρυφά και να ακούω μετά μανίας σε ηλικία 10 χρονών το «Βιετνάμ Γε-Γε». Ο στίχος του «σ’ αυτόν τον κόσμο όσοι αγαπούνε, τρώνε βρόμικο ψωμί, κι oι δρόμοι τους ακολουθούνε υπόγεια διαδρομή» είναι η σημαία της ζωής μου.
Πιστεύετε ότι τα τραγούδια του Δ. Σαββόπουλου μπορούν να εκφράσουν τους σημερινούς νέους; Πιστεύω ότι η περίοδος του Σαββόπουλου στη Λύρα γέννησε έργο διαχρονικό. Νομίζεις ότι ο στίχος «κείνο που με τρώει, κείνο που με σώζει, είναι που ονειρεύομαι σα τον καραγκιόζη» δεν αγγίζει όλους τους νέους σήμερα;
Εσείς ζήσατε τη δική σας νεανική εξέγερση; Ναι, αφήνοντας την ιατρική και σπουδές έξι χρόνων και μια αστική, ασφαλή ζωή, για να ακολουθήσω το πιο ανασφαλές επάγγελμα του κόσμου. Η παράστασή μου και ότι διάλεξα να παίξω στο βαγόνι ενός τρένου θεωρώ επίσης πως είναι μια δική μου μικρή επανάσταση.
Πώς το αποφασίσατε; Έψαχνα να επαναπροσδιορίσω την καλλιτεχνική μου ταυτότητα, ένιωσα να πνίγομαι στα θολά τηλεοπτικά νερά. Αποφάσισα να πέσω με τα μούτρα στην τέχνη που σε φέρνει σε άμεση επαφή με το θεατή, το θέατρο.
Πού μεγαλώσατε; Έζησα μέχρι πέντε χρονών στον Πειραιά – από κείνη την περίοδο μου έμεινε ο Ολυμπιακός. Μετά μεγάλωσα στο Κολωνάκι ανάμεσα σε ανθρώπους που τώρα κοροϊδεύω στα έργα μου. Αλλά υπήρξαν και αρκετοί αληθινοί αριστοκράτες με ήθος και καλλιέργεια πνεύματος.
Ποια είναι η αγαπημένη σας βόλτα; Στο ιστορικό κέντρο, σε διάφορα σημεία, μετά από ξενύχτι στις 5 το πρωί.
Τι βλέπετε από το παράθυρο του σπιτιού σας; Το Κολέγιο του Ψυχικού και έναν κατάφυτο λόφο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όσα πρέπει να ξέρετε για τη διανομή των δωρεάν εισιτηρίων, τη μέρα και την ώρα
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.