Επαφή με το θεατή
Στο πρώτο θεατρικό έργο του ο Χάρης Ρώμας ενσαρκώνει και σκηνοθετεί πρόσωπα βγαλμένα από την εποχή των 60s-70s.
Στο πρώτο θεατρικό έργο του «Οι ράγες πίσω μου» ο Χάρης Ρώμας ενσαρκώνει και σκηνοθετεί πρόσωπα βγαλμένα από την εποχή των 60s-70s. Κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη στις 21.00 εμφανίζεται στο Τρένο στο Ρουφ σε μία προσπάθεια να αποφύγει την «παγίδα» της τηλεοπτικής του επιτυχίας, όπως τη χαρακτήρισε ο ίδιος.
Γιατί διαλέγετε τη συγκεκριμένη περίοδο να τοποθετήσετε το έργο σας; Θεωρώ ότι είναι η εποχή που οι άνθρωποι επαναστάτησαν μαζικά. Ο ίδιος την έζησα σαν απόηχο. Η δική μου γενιά πάτησε με το ένα πόδι στις μεγάλες κινητοποιήσεις και τα οράματα και με το άλλο στο trendy και στο life style.
Επενδύσατε την παράστασή σας με τραγούδια του Δ. Σαββόπουλου. Γιατί; Υπήρξε ο ποιητής των παιδικών μου χρόνων. Ακόμα θυμάμαι τις φωνές της μάνας μου όταν μ’ έπιασε να έχω αγοράσει κρυφά και να ακούω μετά μανίας σε ηλικία 10 χρονών το «Βιετνάμ Γε-Γε». Ο στίχος του «σ’ αυτόν τον κόσμο όσοι αγαπούνε, τρώνε βρόμικο ψωμί, κι oι δρόμοι τους ακολουθούνε υπόγεια διαδρομή» είναι η σημαία της ζωής μου.
Πιστεύετε ότι τα τραγούδια του Δ. Σαββόπουλου μπορούν να εκφράσουν τους σημερινούς νέους; Πιστεύω ότι η περίοδος του Σαββόπουλου στη Λύρα γέννησε έργο διαχρονικό. Νομίζεις ότι ο στίχος «κείνο που με τρώει, κείνο που με σώζει, είναι που ονειρεύομαι σα τον καραγκιόζη» δεν αγγίζει όλους τους νέους σήμερα;
Εσείς ζήσατε τη δική σας νεανική εξέγερση; Ναι, αφήνοντας την ιατρική και σπουδές έξι χρόνων και μια αστική, ασφαλή ζωή, για να ακολουθήσω το πιο ανασφαλές επάγγελμα του κόσμου. Η παράστασή μου και ότι διάλεξα να παίξω στο βαγόνι ενός τρένου θεωρώ επίσης πως είναι μια δική μου μικρή επανάσταση.
Πώς το αποφασίσατε; Έψαχνα να επαναπροσδιορίσω την καλλιτεχνική μου ταυτότητα, ένιωσα να πνίγομαι στα θολά τηλεοπτικά νερά. Αποφάσισα να πέσω με τα μούτρα στην τέχνη που σε φέρνει σε άμεση επαφή με το θεατή, το θέατρο.
Πού μεγαλώσατε; Έζησα μέχρι πέντε χρονών στον Πειραιά – από κείνη την περίοδο μου έμεινε ο Ολυμπιακός. Μετά μεγάλωσα στο Κολωνάκι ανάμεσα σε ανθρώπους που τώρα κοροϊδεύω στα έργα μου. Αλλά υπήρξαν και αρκετοί αληθινοί αριστοκράτες με ήθος και καλλιέργεια πνεύματος.
Ποια είναι η αγαπημένη σας βόλτα; Στο ιστορικό κέντρο, σε διάφορα σημεία, μετά από ξενύχτι στις 5 το πρωί.
Τι βλέπετε από το παράθυρο του σπιτιού σας; Το Κολέγιο του Ψυχικού και έναν κατάφυτο λόφο.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο πρώην γιατρός που αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με το θέατρο, οι πετυχημένες παραστάσεις, οι διακρίσεις και το νέο του έργο στο θέατρο του Νέου Κόσμου
Μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη για την παράσταση στο «Θέατρον» και την ανάγκη του κοινού για έργα με κοινωνικο-πολιτικά μηνύματα
Συνεχόμενα sold out για τη λυτρωτική ροκ τελετουργία για τον Αντονέν Αρτώ με τον Γεράσιμο Γεννατά
Ο γνωστός καραγκοζιοπαίχτης μας μίλησε για την παράσταση όπου συμμετέχει αλλά και για το θέατρο σκιών
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.