- CITY GUIDE
- PODCAST
-
34°
Ηθοποιία μέσα στην κρίση, γίνεται; Η Μαρία Αδάμου τα καταφέρνει
Έχει συνεργαστεί με τον Γιάννη Μπέζο και τον Ακίνδυνο Γκίκα και ονειρέυεται την επόμενη μέρα
![30592837_397928577356114_5869118242148057088_n.jpg 30592837_397928577356114_5869118242148057088_n.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/30592837_397928577356114_5869118242148057088_n_0.jpg)
![adamoy_12.jpg adamoy_12.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2018/03/27/adamoy_12.jpg)
Το 2010 την βρήκε να έχει μόλις τελειώσει τη σχολή της και να ετοιμάζεται για το πρώτο της επαγγελματικό βήμα στο χώρο της ηθοποιίας. Οι συνθήκες, όπως εξομολογείται, ήταν αρκετά δύσκολες αλλά δεν το έβαλε κάτω. Το όνειρο της να ανέβει μια μέρα στη σκηνή ήταν πολύ μεγάλο, για να αφήσει τον μεγάλο της έρωτα και σήμερα μετά από 7 χρόνια παρουσίας στο θέατρο και συμμετοχές σε τηλεόραση και κινηματογράφο βρίσκεται για λίγες παραστάσεις στο θέατρο Εκατοντέσσερα για την παράσταση Ελέφας. Η Μαρία Αδάμου συστήνεται στην A.V.
![adamoy_3.jpg adamoy_3.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/adamoy_3.jpg)
Βρίσκεσαι στο θέατρο 7 χρόνια, όλα χρόνια κρίσης. Πόσο δύσκολο ήταν για μια ηθοποιό να ξεκινά την καριέρα της μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον;
Θα έλεγα αρκετά δύσκολα! Ούτως η άλλως αναφερόμαστε σε έναν χώρο οπού η κρίση υπήρχε πάντα, ποσό μάλλον τα τελευταία χρονιά. Αν έχεις όμως θέληση, υπομονή και πιστή σε αυτό που κάνεις ανεξάρτητα τις δυσκολίες πιστεύω, πως στο τέλος καταφέρνεις να πέτυχεις τους στόχους σου.
Αν και νεαρή, έχεις εμπειρία τόσο από τηλεόραση, με τη συμμετοχή σου στα Κλεμμένα Όνειρα, όσο και από κινηματογράφο, όπου έχεις πρωταγωνιστήσει στην ταινία μικρού μήκους «Ιn m shoes» και φυσικά από θέατρο. Ποιές οι διαφορές και που προτιμάς να παίζεις;
Οι διαφορές είναι λίγες γιατί και στα τρία καλείσαι να κάνεις ένα πράγμα να παίξεις! Το θέατρο αναμφισβήτητα είναι πιο ζωντανό και πιο άμεσο , γίνονται όλα εκείνη τη στιγμή με τους θεατές στον ρολό του τέταρτου τοίχου. Αυτό είναι κάτι ξεχωριστό. Βέβαια, κίνητρο για εμένα πάντα αποτελεί το έργο καθαυτό, είτε είναι θεατρικό, είτε είναι τηλεοπτικό καθώς και τα άτομα με τα οποία καλούμαι να συνεργαστώ.
![adamoy_2.jpg adamoy_2.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/adamoy_2.jpg)
Τον Γιάννη Μπέζο τον γνωρίζεις καλά, αφού μαθήτευσες δίπλα του στη σχολή και πρωταγωνίστησες στην πρώτη σου δουλειά στο θέατρο στην παράσταση «Το ημέρωμα της στρίγγλας...του κυρίου Σαίξπηρ». Τι έχεις πάρει από αυτόν;
Ο Γιάννης Μπέζος υπήρξε στη σχολή ένας τρομερός δάσκαλος. Από τα πιο βασικά που μπορούσες να πάρεις από τη μαθητεία διπλά του είναι το μεράκι και την όρεξη του για δουλειά. Ένας άνθρωπος, που δε σταματάει να διαβάζει και να ρίχνεται με τα μούτρα στη δουλειά! Αυτό από μόνο του είναι τρομερό κίνητρο για έναν νέο ηθοποιό. Τέλος, η πειθαρχία και η συνέπεια που τον διέπουν ως άνθρωπο και ως καλλιτέχνη είναι δυο βασικά χαρακτηριστικά που είναι αδύνατον να μην σε επηρεάσουν αν συνεργάζεσαι μαζί του.
![adamoy_4.jpg adamoy_4.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/adamoy_4.jpg)
Επίσης έχεις συνεργαστεί σε διαφορετικές δουλειές και με τον ήρωα των παιδικών μας χρόνων, τον Ακίνδυνο Γκίκα. Πόσο σε έχει βοηθήσει ;
Ακινδυνος Γκικας: μια φωνή, μια ιστορία! Ένας άνθρωπος, που με βοήθησε και με εμπιστεύτηκε, τόσο στη παράσταση του, όσο και στην μεταγλώττιση. Χάρη σε αυτόν ήρθα σε επαφή με τον χώρο της μεταγλώττισης. Το ταλέντο και η αγάπη του για αυτό που κάνει είναι αστείρευτα. Ένας καλλιτέχνης μέσα στη ζωντάνια που δε σταματάει ποτέ να βοηθάει νέους ανθρώπους. Ό,τι και να πω για τον Ακίνδυνο θα είναι λίγο. Του χρωστάω τα τελευταία 2 χρονιά της εμπειρίας μου και της καλλιτεχνικής ωριμότητας μου.
Η ηθοποιία πως πρόεκυψε; Ήταν όνειρό σου από μικρή ηλικία;
Από πολύ μικρή! Δεν έχανα ευκαιρία να περνώ μέρος στις παραστάσεις του σχολείου. Το πάθος υπήρχε και με τα χρονιά καλλιεργήθηκε ακόμα περισσότερο.
Την τελευταία χρονιά έχει σκάσει σαν βόμβα σε παγκόσμιο επίπεδο το ζήτημα της σεξουαλικής παρενόχλησης στο χώρο του θεάματος. Ποια η στάση που πρέπει να έχει μια νέα γυναίκα πάνω στο θέμα ;
Την ιδιά στάση που έχει και στη ζωή. Όταν έχεις αποφασίσει να ζεις με αξιοπρέπεια προσηλωμένος στους στόχους σου απομακρυσμένος απ’ οτιδήποτε θεωρείς τοξικό και αντίθετο με τα πιστεύω σου τότε τίποτα και κάνεις δε δύναται να σε ωθήσει σε πράξεις στις οποίες κατά βάση αντιτίθεσαι. Εκείνο το οποίο ο καθένας μας επιθυμεί και έχει ως στόχο να πραγματώσει, αυτό ουσιαστικά θα επιδείξει και μέσα από τη στάση του και τη συμπεριφορά του τόσο στη προσωπική όσο και στην καλλιτεχνική του πορεία.
![adamoy_5.jpg adamoy_5.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/adamoy_5.jpg)
Ποιο είναι το όνειρο σου ως ηθοποιός σήμερα, μετά από τόσες δουλειές; Τι είναι αυτό που θες να πετύχεις στην καριέρα σου;
Μιλώντας εντελώς πρακτικά, ένα μεγάλο μου όνειρο είναι να καταφέρω να βιοπορίζομαι αποκλειστικά από την υποκριτική. Γιατί κακά τα ψέματα είναι γνωστό ότι οι καιροί είναι χαλεποί! Αυτό που θα ήθελα να πέτυχω μέσα από την καριέρα μου θα ήταν να καταξιωθώ στη ψυχή του κάθε θεατή ως μια ηθοποιός με τη στόφα και την ποιότητα των παλιών ηθοποιών.
Σε ποια παράσταση σε βρίσκουμε σήμερα;
Τις τρεις τελευταίες Παρασκευές του Μαρτίου και την Μεγάλη Τέταρτη θα με βρείτε στο θέατρο Eκατοντεσσερα στο Γκάζι, οπού συμμετέχω στην παράσταση που βασίζεται στο κείμενο του Κώστα Μποσταντζογλου «ο Ελέφας» σε σκηνοθεσία ενός νέου και πολλά υποσχόμενου σκηνοθέτη, του Θοδωρή Ηλιοπούλου. Πρόκειται για ένα κοινωνικό δράμα με κάποια κωμικά στοιχεία το οποίο διαδραματίζεται σε ένα χωριό της Κρήτης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.