Θεατρο - Οπερα

Ο ισοβίτης, ο Καστράτο και άλλοι ήρωες του Αρκά ζωντανεύουν στη σκηνή

«Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων» λέγεται η παράσταση που παίζεται στο Σημείο

62222-137653.jpg
A.V. Team
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
«Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων» στο Σημείο

Ο Μπαμπάς Σπουργίτης προσπαθεί να ξεπεράσει την προδοσία της σπουργιτίνας, να βρει καινούρια σύντροφο και να χαλιναγωγήσει το «τέρας» που έχει για γιο. Ο Ισοβίτης βρίσκει παρηγοριά στο μοναδικό πλάσμα που του προσφέρει τη φιλία του με το αζημίωτο, τον βρωμερό ποντικό Μοντεχρήστο, ενώ ο Θανατοποινίτης γράφει την αυτοβιογραφία του περιμένοντας χάρη. Η Λουκρητία θέλει απελπισμένα σεξ, μα η σκληρή μοίρα είναι το μόνο σκληρό πράγμα που συναντά καθώς συγκάτοικός της είναι ο ευνούχος Καστράτο. Σε ένα κομμωτήριο, οι γλώσσες κόκαλα δεν έχουν και κόκαλα σπάνε, με τις πελάτισσες να είναι έτοιμες να πιαστούν μαλλί με μαλλί. Τέλος, στην κόλαση και στον παράδεισο τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως μας τα είπαν. Ζωή μετά υπάρχει, αλλά κάτι μας θυμίζει από τα πριν.

Ζωή μετά Χαμηλών Πτήσεων

Στη «Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων», τα κείμενα και οι χαρακτήρες του Αρκά ζωντανεύουν σχολιάζοντας με λιτό αλλά καυστικό τρόπο την καθημερινότητα του σύγχρονου Έλληνα, τις ανθρώπινες σχέσεις, τους φόβους, τους πόθους και τις μεταφυσικές του ανησυχίες.

«Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων» στο Σημείο

‒ Τι γράφεις εκεί Μοντεχρήστο;
‒  Είναι ένας κρατούμενος που του αρέσει να ζει με ψευδαισθήσεις. Με πληρώνει για να του ρίχνω σημειώματα κάτω από την πόρτα του κελιού του.
‒  Και τι του γράφεις;
‒  «Πέρασα αλλά έλειπες».

«Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων» στο Σημείο

‒  Θα πρέπει να με αγαπάς για να έρχεσαι τόσο συχνά.
‒  Μα φυσικά μωρό μου. Θα έρχομαι πάντα όταν έχει επισκεπτήριο... τρελαίνομαι να με ψάχνουν οι φρουροί στην είσοδο.

«Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων» στο Σημείο

‒  Ειλικρινά Λουκρητία, δεν καταλαβαίνω γιατί έχεις συνέχεια το σεξ στο μυαλό σου;
‒  Γιατί δε μπορώ να το έχω πουθενά αλλού!

«Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων» στο Σημείο

‒ Θα πρέπει να είμαστε στον παράδεισο, ε; Είναι όλα πολύ παράξενα, δείχνουν τόσο αληθινά και ταυτόχρονα τόσο απόμακρα! …….και υπάρχει κι αυτή η περίεργη μυρωδιά!
‒ Δεν ξέρω τι υπονοείς, αλλά εγώ πήγα από πέσιμο!

«Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων» στο Σημείο

‒ Η μαμά μου έχει γίνει ανυπόφορη!... Πόρνη με ανεβάζει τσούλα με κατεβάζει!.... «Εγώ είμαι τσούλα;» της λέω, «εγώ έχω πάει μόνο με δύο άντρες»… «Δεν θέλω να το συζητήσω τώρα» μου λέει, «πες τους να ντυθούν και να φύγουν και θα τα πούμε μετά»…

«Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων» στο Σημείο

‒ Ένα πουλί μου είπε ότι τα παιδιά των χωρισμένων γονέων όταν μεγαλώνουν έχουν ψυχολογικά τραύματα και γίνονται προβληματικοί ή ομοφυλόφιλοι.
‒ Και λοιπόν; Μακάρι να ήμουνα κι εγώ ομοφυλόφιλος! Θα σε είχα αφήσει με τη μάνα σου και θα έφευγα εγώ με το χελιδόνι!

«Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων» στο Σημείο

‒  Ξέρεις, άγγελε, σήμερα κλείνω ένα χρόνο πεθαμένος!
‒  Αλήθεια; Να το γιορτάσουμε! HAPPY DEATHDAY TO YOU!!!

«Ζωή μετά χαμηλών πτήσεων» στο Σημείο

‒ Είναι εντάξει το μήκος Στέλλα μου γιατί δεν βλέπω καλά, έχει επιδεινωθεί πάλι η μυωπία μου! Χθες πήγα σε ένα κατάστημα οπτικών και τους είπα ότι πρέπει να αλλάξω γυαλιά... «Είναι βέβαιο» μου λέει ο υπάλληλος, «εδώ είναι πιτσαρία»...


Info

Συγγραφέας: ΑΡΚΑΣ. Θεατρική Διασκευή / Σκηνοθεσία: Δημήτρης Αγοράς. Με τους: Δημήτρη Αγορά, Έλενα Αρβανίτη, Αλέξη Βιδαλάκη, Δημήτρη Κανέλλο, Στέφανο Κοσμίδη, Μαρία Μπαλούτσου, Χαρά Τσιτομενέα

Θέατρο Σημείο, Χαρ. Τρικούπη 4, Καλλιθέα (πίσω από το Πάντειο Πανεπιστήμιο), 2109229579

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.