Θεατρο - Οπερα

Ο σκηνοθέτης του "Pedestal" Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλάει στην Α.V.

«Aντί να κάνουμε βήματα προς τα μπροστά, συνειδητά επιλέγουμε να κάνουμε μια στροφή προς τα πίσω»

4741-35213.jpg
Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
ΤΕΥΧΟΣ 434
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
pedestal
pedestal

«Πώς, δηλαδή, από φόβο να μην κάνουμε κάτι για να αλλάξουμε τον κόσμο μας, επινοούμε μια προσωπική πίστη ότι κάποιος άλλος θα το κάνει για εμάς.»

«Είναι το δεύτερο μέρος μιας τριλογίας με βάση την “Ορέστεια” του Αισχύλου. Βασικό θέμα της τριλογίας είναι το πώς η βία που υπάρχει κρυμμένη μέσα μας, κάποια στιγμή ξεσπά και καταστρέφει τον κόσμο γύρω μας κι εμάς τους ίδιους. 

Εδώ, τίθεται το θέμα της πίστης. Το πώς, δηλαδή, από φόβο να μην κάνουμε κάτι για να αλλάξουμε τον κόσμο μας, επινοούμε μια προσωπική πίστη ότι κάποιος άλλος θα το κάνει για εμάς. Εμείς, μέχρι τότε, πρέπει να περιμένουμε και να ελπίζουμε. Μιλάει ακόμα για το πώς από φόβο να μην αλλάξουμε μια παγιωμένη κατάσταση, αντί να κάνουμε βήματα προς τα μπροστά, συνειδητά επιλέγουμε να κάνουμε μια στροφή προς τα πίσω. Μια στροφή προς ένα ζοφερό συντηρητισμό, μια στροφή προς το σκοτάδι. Μιλάει για την ασφάλεια του συντηρητισμού, για το φόβο της αλλαγής, την ευτυχία της υποταγής. Για μια λύτρωση, τελικά, που έρχεται πολύ αργά και όταν πια έχουμε χάσει ολοκληρωτικά την ταυτότητά μας».

Παίζουν: Β. Βηλαράς, Αλ. Καναβός κ.ά. 

10/5, Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Πειραιώς 206, Ταύρος, 210 3418579

16-19/5, Κλειστό Γήπεδο Παλαιού Φαλήρου (Tae Kwon Do, www.art-athina.gr)

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.