- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Νομίζω ήταν το 1999, όταν την πρωτοείδα Κάθριν στο «Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι» του Τενεσί Ουίλιαμς με την Ομάδα Υψηλού Κινδύνου. Τόσα χρόνια μετά ο μονόλογός της έμεινε αγκιστρωμένος. Φορώντας ένα μεταξωτό μπορντό(;) φόρεμα, με τη μια τιράντα πεσμένη και το ένα στήθος της έξω, πάσχιζε με τις στοιχειωμένες εικόνες της επίθεσης των χαμινιών στον Σεμπάστιαν. Στα χρόνια, ποτέ δεν ένιωσα πως πρόδωσε εκείνη την εντύπωση –ένα υποκριτικό θηρίο–, ακόμα και όταν «υποχρεώθηκε» να συνεργαστεί με mainstream θιάσους. Τώρα ως Λαβίνια στο «Πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα» του Γιουτζίν Ο’ Νηλ σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, νιώθεις πως σ’ εκείνο το πάθος της προστέθηκε η ωριμότητα.
Σκέφτεσαι πως αν έχουμε σοβαρό θέατρο στην Ελλάδα θα πρέπει κάθε χρόνο να είναι πρωταγωνίστρια. Με πετρωμένο πρόσωπο, επιβάλλει τις ψυχικές μεταπτώσεις της ηρωίδας: μαινάδα απέναντι στη μάνα της (τι ευτυχισμένες για το θεατή σκηνές οι κατά πρόσωπο συγκρούσεις της με την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη – άλλος μεγάλος ρόλος)· τρυφερό –ερωτευμένο– κοριτσάκι απέναντι στον πατέρα της (Ακύλλας Καραζήσης)· χειριστική απέναντι στον αδελφό της (Χρήστος Λούλης)· επικριτική απέναντι στον εραστή (Γιώργος Γάλλος). Αν και σχεδόν σε όλη την παράσταση κινείται σαν αφηνιασμένο ζώο με ένα στεγνό περπάτημα/σώμα, λόγω της σεξουαλικής στέρησης και της μανιασμένης προσκόλλησής της στην εκδίκηση, κατορθώνει όταν φαίνεται η ζωή να της χαμογελάει να επαναφέρει τη θηλυκότητά της. Είναι ένας επιπλέον λόγος για να δεις μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα παράσταση. Εθνικό θέατρο, 210 5288.170 -171
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη για την παράσταση στο «Θέατρον» και την ανάγκη του κοινού για έργα με κοινωνικο-πολιτικά μηνύματα
Συνεχόμενα sold out για τη λυτρωτική ροκ τελετουργία για τον Αντονέν Αρτώ με τον Γεράσιμο Γεννατά
Ο γνωστός καραγκοζιοπαίχτης μας μίλησε για την παράσταση όπου συμμετέχει αλλά και για το θέατρο σκιών
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.