- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
«Έφυγε» από τη ζωή ο ηθοποιός Μάνος Σταλάκης
«Σεμνός» υπηρέτης του θεάτρου, αξέχαστος στο ρόλο του Τελιέγκιν στον «Θείο Βάνια»
«Έφυγε» από τη ζωή ο ηθοποιός Μάνος Σταλάκης, ένας σεμνός «υπηρέτης» του θεάτρου.
Τη δυσάρεστη είδηση κοινοποίησε στη σελίδα του Facebook ο ηθοποιός Κώστας Βασαρδάνης.
Ο Μάνος Σταλάκης ήταν σύμφωνα με τους φίλους του αξέχαστος στον ρόλο του Τελιέγκιν στον «Θείο Βάνια» του Τσέχοφ που είχε ανεβάσει ο Γιάννης Χουβαρδάς στο Εθνικό.
Ο Κώστας Βασαρδάνης γράφει για τον εκλιπόντα συνάδελφό του:
Ο Μάνος Σταλάκης συνήθιζε -όσοι τον ήξεραν πιο προσωπικά το γνωρίζουν- να μελετάει τους ρόλους του δουλεύοντας το λόγο με το χρονόμετρο που χρησιμοποιούν οι μουσικοί. Ένα από τα κείμενα πάνω στα οποία εξασκούσε τη φωνή του λοιπόν,για να διατηρεί τη φόρμα του όταν δεν έπαιζε στο θέατρο, ήταν το “Πεθαίνω σαν χώρα” του Δημήτρη Δημητριάδη. Το οποίο αν δεν κάνω λάθος ήθελε και κάποια στιγμή να παίξει.
Από ένα άλλο κείμενο του ίδιου συγγραφέα, το θεατρικό μονόλογο “Μετάνοια”, του αφιερώνω ένα μικρό απόσπασμα αποχαιρετώντας τον με βαριά καρδιά για το αναπότρεπτο της εξαφάνισής του. «Ανθρωποπρέπεια. Αυτή είναι η αλήθεια του ανθρώπου. Ο άνθρωπος είναι άνθρωπος. Αυτή είναι η ανθρωποπρέπεια. Ο άνθρωπος ζει ανθρωποπρεπώς, ο άνθρωπος πεθαίνει ανθρωποπρεπώς. Ανθρωποπρεπέστατα. Τίποτα άλλο. ‘Ο,τι κι αν είναι ο άνθρωπος, ο άνθρωπος είναι ανθρωποπρεπής. Αυτό είναι. Εξω από τον τάφο και μέσα στον τάφο. Τίποτα πιο πέρα απ’ αυτό. Μόνον αυτό. Αυτό που είναι ο άνθρωπος. Είναι τόσο απλό. Τίποτα πιο απλό δεν υπάρχει. Το πιο αβάστακτο, το πιο τρομερό, αλλά το πιο απλό».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.