Θεατρο - Οπερα

«Έφυγε» από τη ζωή ο ηθοποιός Μάνος Σταλάκης

«Σεμνός» υπηρέτης του θεάτρου, αξέχαστος στο ρόλο του Τελιέγκιν στον «Θείο Βάνια»

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
375201-774401.jpg

«Έφυγε» από τη ζωή ο ηθοποιός Μάνος Σταλάκης, ένας σεμνός «υπηρέτης» του θεάτρου.

Τη δυσάρεστη είδηση κοινοποίησε στη σελίδα του Facebook ο ηθοποιός Κώστας Βασαρδάνης. 

Ο Μάνος Σταλάκης ήταν σύμφωνα με τους φίλους του αξέχαστος στον ρόλο του Τελιέγκιν στον «Θείο Βάνια» του Τσέχοφ που είχε ανεβάσει ο Γιάννης Χουβαρδάς στο Εθνικό. 

Ο Κώστας Βασαρδάνης γράφει για τον εκλιπόντα συνάδελφό του:

Μάνος Σταλάκης

Ο Μάνος Σταλάκης συνήθιζε -όσοι τον ήξεραν πιο προσωπικά το γνωρίζουν- να μελετάει τους ρόλους του δουλεύοντας το λόγο με το χρονόμετρο που χρησιμοποιούν οι μουσικοί. Ένα από τα κείμενα πάνω στα οποία εξασκούσε τη φωνή του λοιπόν,για να διατηρεί τη φόρμα του όταν δεν έπαιζε στο θέατρο, ήταν το “Πεθαίνω σαν χώρα” του Δημήτρη Δημητριάδη. Το οποίο αν δεν κάνω λάθος ήθελε και κάποια στιγμή να παίξει. 

Από ένα άλλο κείμενο του ίδιου συγγραφέα, το θεατρικό μονόλογο “Μετάνοια”, του αφιερώνω ένα μικρό απόσπασμα αποχαιρετώντας τον με βαριά καρδιά για το αναπότρεπτο της εξαφάνισής του. «Ανθρωποπρέπεια. Αυτή είναι η αλήθεια του ανθρώπου. Ο άνθρωπος είναι άνθρωπος. Αυτή είναι η ανθρωποπρέπεια. Ο άνθρωπος ζει ανθρωποπρεπώς, ο άνθρωπος πεθαίνει ανθρωποπρεπώς. Ανθρωποπρεπέστατα. Τίποτα άλλο. ‘Ο,τι κι αν είναι ο άνθρωπος, ο άνθρωπος είναι ανθρωποπρεπής. Αυτό είναι. Εξω από τον τάφο και μέσα στον τάφο. Τίποτα πιο πέρα απ’ αυτό. Μόνον αυτό. Αυτό που είναι ο άνθρωπος. Είναι τόσο απλό. Τίποτα πιο απλό δεν υπάρχει. Το πιο αβάστακτο, το πιο τρομερό, αλλά το πιο απλό».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.