Θεατρο - Οπερα

Ο απολογισμός ενός 33άρη

H υβριδική κωμωδία «Θοδωρής ετών 33 μ.Χ.» προσγειώθηκε στον πλανήτη Αθήνα. Ο σκηνοθέτης της Ευθύμης Μπαλωμένος και ο  πρωταγωνιστής της Χρήστος Σπανός μιλούν στην A.V.

4662-35212.jpg
Δήμητρα Τριανταφύλλου
ΤΕΥΧΟΣ 291
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
3728-10428.jpg

H υβριδική κωμωδία «Θοδωρής ετών 33 μ.Χ.» προσγειώθηκε στον πλανήτη Αθήνα. Ο σκηνοθέτης της Ευθύμης Μπαλωμένος και ο  πρωταγωνιστής της Χρήστος Σπανός μιλούν στην A.V.

33άρηδες όλης της Αθήνας ενωθείτε! Τα βράδια, στον πολυχώρο Pandou, σκηνές από τη ζωή σας ζωντανεύουν ξανά, μέσα από τη θεατρική κωμωδία «Θοδωρής ετών 33 μ.Χ.». Σας το επιβεβαιώνει και ο ίδιος ο πρωταγωνιστής, Χρήστος Σπανός: «Ο Θοδωρής κάνει τον απολογισμό και, όπως πάρα πολύς κόσμος σήμερα, συνειδητοποιεί ότι άλλο ονειρεύεται και άλλο κάνει. Κι εγώ αλλά και όσοι άντρες βρισκόμαστε πάνω-κάτω σε αυτή την ηλικία ταυτιζόμαστε με τον ήρωα σε όλα ή σε κάποια σημεία. Οι γυναίκες θεατές με τη σειρά τους βλέπουν στον Θοδωρή το σύντροφό τους. Αυτή είναι η νοστιμιά της παράστασης». Για την ταυτότητά της μας μιλάει ο σκηνοθέτης Ευθύμης Μπαλωμένος.

Με ποια αφορμή «γεννήθηκε» ο Θοδωρής και τι θέλει να μας πει ο παραλληλισμός με την ηλικία του Χριστού; Ο Θοδωρής είναι ένας τριαντατριάχρονος άνεργος μηχανικός που ονειρεύεται να γίνει θεατρικός συγγραφέας· το ότι εγώ και ο Γιώργος (σσ. Ριζόπουλος, συν-συγγραφέας) έχουμε τελειώσει το Πολυτεχνείο και διανύουμε την τρίτη δεκαετία της ζωής μας είναι προφανώς καθαρά συμπτωματικό. Όσο αφορά την ηλικία του Χριστού, σίγουρα μας αρέσουν οι μεσσιανικοί παραλληλισμοί και ο Θοδωρής είναι στην πιο κρίσιμη καμπή της ζωής του – ή θα κάνει το προσωπικό του θαύμα ή θα χαθεί. Τα 33 είναι η τελευταία κόκκινη γραμμή της γενιάς μας. Αν τη διαβείς χωρίς να φέρεις νίκες στον προσωπικό και επαγγελματικό τομέα, αν μέχρι τότε δεν έχεις αναμετρηθεί με τα όνειρα και τις φοβίες σου, τότε μάλλον θα μείνεις για πάντα στο σταυρό του προσωπικού σου μαρτυρίου.

Έχουμε να κάνουμε με μια ανδρική παράσταση; Όχι, ακριβώς. Παράλληλα με την ιστορία του Θοδωρή φωτίζεται και αυτή της Κοραλίας, μιας άνεργης femme fatale ηθοποιού που αποτελεί το βασικό απωθημένο του ήρωα.

Τι θέλει ο Θοδωρής από εμάς; Πάνω απ’ όλα θέλει την αγάπη σας! Το κοινό από την πρώτη ως την τελευταία σκηνή συμμετέχει ως μέλος μιας group therapy συνεδρίας. Το λόγο απόψε έχει ο Θοδωρής…

Ποια είναι η φιλοσοφία της παράστασης; Η αμεσότητα. Γι’ αυτό παρουσιάζουμε τον Θοδωρή σε ένα μη-θεατρικό χώρο, όπου η θεατρική δράση συμβαίνει κυριολεκτικά ανάμεσα στο κοινό. Υβριδική και ως προς το είδος: και κωμωδία και δράμα – και μουσική και θεατρική παράσταση.

Τι μουσική ακούμε στην παράσταση; Ακούμε τον Άγγελο Αγγέλου να συνοδεύει με πιάνο τη θεατρική δράση. Ο ίδιος υπογράφει και τη σύνθεση της μουσικής, η οποία συμπληρώνεται από το εφηβικό/μετα-εφηβικό soundtrack της ζωής του Θοδωρή: Bonnie Tyler, Χαρούλα Αλεξίου, Μαζωνάκης, Wham, ο Θοδωρής είναι ένα αρκετά μπερδεμένο άτομο…

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
Κερδίστε 15 διπλές προσκλήσεις για τον Δον Κάρλος στο Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών

Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.