- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Αυλαία, και πάμε!
Η Φιλαρέτη Κομνηνού τρέχει σε αγώνα εκατό μέτρων αφού ανέλαβε το ρόλο της Νίνας στο «Τρίτο στεφάνι», ένα μήνα πριν την επίσημη πρεμιέρα, και γράφει μερικές σκέψεις της για την A.V.
«Αρχικά, όταν μου πρότειναν το ρόλο, δεν δέχτηκα γιατί ήδη είχα προγραμματίσει άλλα. Η τελική απόφαση πάρθηκε την ημέρα των εκλογών, τη στιγμή που ανακοίνωνε την παραίτησή του ο Καραμανλής… Πώς να το σχολιάσω; Προσπαθώ να δω και με χιούμορ όλη αυτή την περιπέτεια, γιατί αλλιώς…
Προχθές στην πρόβα διάβασα ένα σημείωμα του ίδιου του Ταχτσή – βρέθηκε αυτές τις ημέρες στα χαρτιά του: «Καιρός να πετάξω τα γυναικεία τα ρούχα, να βγάλω τη μάσκα και να δείξω ποια στην πραγματικότητα ήταν η “Νίνα”»… 10 ημέρες παλεύω μαζί της και τώρα αρχίζω κάπως να καταλαβαίνω ότι είναι φτιαγμένη από το υλικό των ανθρώπων που ξέρουν να επιβιώνουν, ό,τι και να σημαίνει αυτό. Μπορεί να γίνει κυνική και σκληρή, όταν χρειαστεί, και την επόμενη στιγμή να είναι ευαίσθητη. Μια μικροαστή με σουσουδιές μεγαλοαστής (γαλλικά και καθαρευσιάνικα), αλλά και λαϊκιά, ειδικά όταν βρίζει την κόρη της – «που χαΐρι και προκοπή να μη δουν αυτοί που δεν με άφησαν να κάνω την έκτρωση». Πολλές οι αντιφάσεις της… Πρέπει να παλέψω μ’ αυτές. Πιστεύω πως κάθε ρόλος αντλεί από εμάς. Δεν πάει ο ηθοποιός στο ρόλο, αλλά συμβαίνει το αντίθετο. Πρέπει να βρω τα στοιχεία της Νίνας που κουβαλάω εγώ…
Δεν ξέρω αν θα καταφέρω, λόγω χρόνου, μια ολοκληρωμένη ερμηνεία του ρόλου. Έχοντας σύμμαχο τον Σταμάτη Φασουλή προσπαθώ να ενταχτώ σε μια παράσταση που απαιτεί απόλυτη ακρίβεια και γρήγορες αλλαγές, εξουθενωτικές σχεδόν. Με αφορμή αυτή την εμπειρία ανακαλύπτω ξανά ότι στη λέξη πρωταγωνιστής το δεύτερο συνθετικό είναι αγωνιστής… Θα δούμε».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.