- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Αυλαία, και πάμε!
Η Φιλαρέτη Κομνηνού τρέχει σε αγώνα εκατό μέτρων αφού ανέλαβε το ρόλο της Νίνας στο «Τρίτο στεφάνι», ένα μήνα πριν την επίσημη πρεμιέρα, και γράφει μερικές σκέψεις της για την A.V.
![3675-9694.jpg 3675-9694.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2010/02/23/3675-9694_0.jpg)
«Αρχικά, όταν μου πρότειναν το ρόλο, δεν δέχτηκα γιατί ήδη είχα προγραμματίσει άλλα. Η τελική απόφαση πάρθηκε την ημέρα των εκλογών, τη στιγμή που ανακοίνωνε την παραίτησή του ο Καραμανλής… Πώς να το σχολιάσω; Προσπαθώ να δω και με χιούμορ όλη αυτή την περιπέτεια, γιατί αλλιώς…
Προχθές στην πρόβα διάβασα ένα σημείωμα του ίδιου του Ταχτσή – βρέθηκε αυτές τις ημέρες στα χαρτιά του: «Καιρός να πετάξω τα γυναικεία τα ρούχα, να βγάλω τη μάσκα και να δείξω ποια στην πραγματικότητα ήταν η “Νίνα”»… 10 ημέρες παλεύω μαζί της και τώρα αρχίζω κάπως να καταλαβαίνω ότι είναι φτιαγμένη από το υλικό των ανθρώπων που ξέρουν να επιβιώνουν, ό,τι και να σημαίνει αυτό. Μπορεί να γίνει κυνική και σκληρή, όταν χρειαστεί, και την επόμενη στιγμή να είναι ευαίσθητη. Μια μικροαστή με σουσουδιές μεγαλοαστής (γαλλικά και καθαρευσιάνικα), αλλά και λαϊκιά, ειδικά όταν βρίζει την κόρη της – «που χαΐρι και προκοπή να μη δουν αυτοί που δεν με άφησαν να κάνω την έκτρωση». Πολλές οι αντιφάσεις της… Πρέπει να παλέψω μ’ αυτές. Πιστεύω πως κάθε ρόλος αντλεί από εμάς. Δεν πάει ο ηθοποιός στο ρόλο, αλλά συμβαίνει το αντίθετο. Πρέπει να βρω τα στοιχεία της Νίνας που κουβαλάω εγώ…
Δεν ξέρω αν θα καταφέρω, λόγω χρόνου, μια ολοκληρωμένη ερμηνεία του ρόλου. Έχοντας σύμμαχο τον Σταμάτη Φασουλή προσπαθώ να ενταχτώ σε μια παράσταση που απαιτεί απόλυτη ακρίβεια και γρήγορες αλλαγές, εξουθενωτικές σχεδόν. Με αφορμή αυτή την εμπειρία ανακαλύπτω ξανά ότι στη λέξη πρωταγωνιστής το δεύτερο συνθετικό είναι αγωνιστής… Θα δούμε».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.