Θεατρο - Οπερα

Στα μαχαίρια Λιβαθινός και Σωματείο Εργαζομένων λόγω στάσης εργασίας

«Καμία Διοίκηση δεν μπορεί να απαντήσει σε διλήμματα με τη μορφή απειλής»

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
357438-740595.jpg
ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας

Οι παραστάσεις στο Εθνικό Θέατρο είναι sold out, αλλά οι εργαζόμενοι προχωρούν σε ακόμη μία στάση εργασίας με αίτημα την υπογραφή των συλλογικών τους συμβάσεων.

Με αφορμή τη στάση εργασίας η διοίκηση και η καλλιτεχνική διεύθυνση του Εθνικού Θεάτρου καλεί τους εργαζόμενους της πρώτης κρατικής σκηνής οι οποίοι έχουν εξαγγείλει στάση εργασίας για σήμερα 3/6 και ώρα 19.00 έως 23.00 «να αναλογιστούν την ευθύνη τους» και «να καταλάβουν ότι όταν ο θεατής φτάσει στο Θέατρο και το βρει κλειστό, δεν τιμωρείται κανείς άλλος πέρα από τον ίδιο τον θεατή».

«Καμία Διοίκηση δεν μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα όταν της θέτουν διλήμματα με τη μορφή απειλής», τονίζουν.

Στην ανακοίνωση, την οποία συνυπογράφουν ο πρόεδρος του ΔΣ του Εθνικού Θεάτρου Στάθης Λιβαθινός, και ο καλλιτεχνικός διευθυντής Θανάσης Παπαγεωργίου αναφέρουν επίσης: «Θεωρούμε τους λόγους, για τους οποίους αποφασίστηκε μία ακόμη στάση εργασίας ώστε να μην γίνουν οι τελευταίες παραστάσεις ενός έργου, εντελώς προσχηματικούς. Για αυτό καλούμε τους εργαζόμενους να μη συμμετάσχουν σε αυτή τη στάση εργασίας. Η Διοίκηση του Θεάτρου, το ΔΣ και ο καλλιτεχνικός διευθυντής ήταν και είναι έτοιμοι να υπογράψουν τη νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με τους εργαζόμενους αποδεχόμενοι όλα τα αιτήματά τους. Το ΔΣ του ΣΕΕΘ, εντελώς καταχρηστικά, αρνήθηκε ξανά, μόλις χθες, όταν ο καλλιτεχνικός διευθυντής τους κάλεσε να υπογράψουν, συνδέοντας άστοχα και άκαιρα την υπογραφή αυτή με άλλες απαιτήσεις».

Σε άλλο σημείο επισημαίνουν ότι « Η διοίκηση του Εθνικού Θεάτρου τηρεί την αρχή της ίσης μεταχείρισης των εργαζομένων, δεν προκρίνει την εργολαβοποίηση εργασιών, διατηρεί τις θέσεις εργασίας, τηρεί τους κανόνες υγείας και ασφάλειας σε αντίθεση με τα όσα αναληθώς δηλώνει το ΣΕΕΘ».

Και καταλήγουν: «Πιστεύουμε ότι σε κάθε εργαζόμενο του Εθνικού Θεάτρου θα πρυτανεύσει η λογική και το συμφέρον του που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την παραγωγή. Και παραγωγή στο Θέατρο είναι η παράσταση και τίποτα άλλο. Καμία παράσταση δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείται σαν όπλο διεκδίκησης αιτημάτων, πόσο μάλλον όταν τα βασικά αιτήματα έχουν επιλυθεί με τον καλύτερο, για τον εργαζόμενο, τρόπο».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ευθύμης Φιλίππου & Αγγελική Παπούλια, "Ετυμολογίες"
Ευθύμης Φιλίππου - Αγγελική Παπούλια: «Ετυμολογίες» κόντρα στα δεδομένα

Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»

Ανέστης Αζάς, "Τα σκυλιά"
Ανέστης Αζάς: Όταν «Τα σκυλιά» ψάχνουν το δίκιο τους

Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη

Σφάλμα σύνδεσης
Σφάλμα σύνδεσης: ΑΙ, μπορείς να μου πεις τι θα γίνει στο μέλλον;

Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών

Forced Entertainment, «Signal to Noise»
Οι Forced Entertainment εκπέμπουν Signal to Noise από την Πειραιώς 260

«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.