- CITY GUIDE
- PODCAST
-
32°
Στα μαχαίρια Λιβαθινός και Σωματείο Εργαζομένων λόγω στάσης εργασίας
«Καμία Διοίκηση δεν μπορεί να απαντήσει σε διλήμματα με τη μορφή απειλής»
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![357438-740595.jpg 357438-740595.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2017/06/03/357438-740595.jpg)
Οι παραστάσεις στο Εθνικό Θέατρο είναι sold out, αλλά οι εργαζόμενοι προχωρούν σε ακόμη μία στάση εργασίας με αίτημα την υπογραφή των συλλογικών τους συμβάσεων.
Με αφορμή τη στάση εργασίας η διοίκηση και η καλλιτεχνική διεύθυνση του Εθνικού Θεάτρου καλεί τους εργαζόμενους της πρώτης κρατικής σκηνής οι οποίοι έχουν εξαγγείλει στάση εργασίας για σήμερα 3/6 και ώρα 19.00 έως 23.00 «να αναλογιστούν την ευθύνη τους» και «να καταλάβουν ότι όταν ο θεατής φτάσει στο Θέατρο και το βρει κλειστό, δεν τιμωρείται κανείς άλλος πέρα από τον ίδιο τον θεατή».
«Καμία Διοίκηση δεν μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα όταν της θέτουν διλήμματα με τη μορφή απειλής», τονίζουν.
Στην ανακοίνωση, την οποία συνυπογράφουν ο πρόεδρος του ΔΣ του Εθνικού Θεάτρου Στάθης Λιβαθινός, και ο καλλιτεχνικός διευθυντής Θανάσης Παπαγεωργίου αναφέρουν επίσης: «Θεωρούμε τους λόγους, για τους οποίους αποφασίστηκε μία ακόμη στάση εργασίας ώστε να μην γίνουν οι τελευταίες παραστάσεις ενός έργου, εντελώς προσχηματικούς. Για αυτό καλούμε τους εργαζόμενους να μη συμμετάσχουν σε αυτή τη στάση εργασίας. Η Διοίκηση του Θεάτρου, το ΔΣ και ο καλλιτεχνικός διευθυντής ήταν και είναι έτοιμοι να υπογράψουν τη νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με τους εργαζόμενους αποδεχόμενοι όλα τα αιτήματά τους. Το ΔΣ του ΣΕΕΘ, εντελώς καταχρηστικά, αρνήθηκε ξανά, μόλις χθες, όταν ο καλλιτεχνικός διευθυντής τους κάλεσε να υπογράψουν, συνδέοντας άστοχα και άκαιρα την υπογραφή αυτή με άλλες απαιτήσεις».
Σε άλλο σημείο επισημαίνουν ότι « Η διοίκηση του Εθνικού Θεάτρου τηρεί την αρχή της ίσης μεταχείρισης των εργαζομένων, δεν προκρίνει την εργολαβοποίηση εργασιών, διατηρεί τις θέσεις εργασίας, τηρεί τους κανόνες υγείας και ασφάλειας σε αντίθεση με τα όσα αναληθώς δηλώνει το ΣΕΕΘ».
Και καταλήγουν: «Πιστεύουμε ότι σε κάθε εργαζόμενο του Εθνικού Θεάτρου θα πρυτανεύσει η λογική και το συμφέρον του που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την παραγωγή. Και παραγωγή στο Θέατρο είναι η παράσταση και τίποτα άλλο. Καμία παράσταση δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιείται σαν όπλο διεκδίκησης αιτημάτων, πόσο μάλλον όταν τα βασικά αιτήματα έχουν επιλυθεί με τον καλύτερο, για τον εργαζόμενο, τρόπο».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.