Θεατρο - Οπερα

Η άλλη αίσθηση

Oι θεατές παρακολουθούν τους ηθοποιούς σε έξι διαφορετικά τοπία

4741-35213.jpg
Δημήτρης Μαστρογιαννίτης
ΤΕΥΧΟΣ 420
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
33648-76141.jpg

Ο τρόπος που ανέβασε στο παρελθόν το έργο «Αυτό το παιδί» του Ζοέλ Πομερά η σκηνοθέτις Φρόσω Λύτρα γίνεται στην «Άλλη αίσθηση» επίσημη σφραγίδα. Για μένα, μοιάζει να δηλώνει, το θέατρο αξίζει όταν συνδιαλέγεται επί ίσοις όροις με τις άλλες τέχνες – και αυτή τη θέση την κάνει πράξη. Εδώ οι τέχνες υπάρχουν και εντός κειμένου. Έχοντας ως ήρωα το έργο τον Γκι ντε Μοπασάν, έναν από τους σημαντικότερους διηγηματογράφους του 19ου αιώνα, η Λύτρα εμπνεύστηκε από 7 διηγήματά του και το τελικό κείμενο (Γεράσιμος Ευαγγελάτος) θέλει τις τέχνες (μέσω ανδρικών ρόλων) να συνδιαλέγονται με τις αισθήσεις (γυναικείοι ρόλοι).

Έτσι οι θεατές παρακολουθούν τους ηθοποιούς σε έξι διαφορετικά τοπία (επιμέλεια Μανόλης Παντελιδάκης), φτιαγμένα από πίνακες ζωγραφικής, γλυπτά, φωτογραφίες και σκηνικά. Μια ενδιαφέρουσα πρόταση κι ας μη βοήθησαν όλες οι ερμηνείες στην απογείωση της παράστασης. Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», Kτήριο 56, 212 2540.300

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο
Κράτα με: Ο Βασίλης Μυριανθόπουλος σκηνοθέτησε θέλοντας να ακουστεί το κείμενο

Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.