27 καλλιτέχνες με και χωρίς αναπηρία αναζητούν την αγάπη
Η ομάδα Un-Label κάνει Τέχνη χωρίς ετικέτες και έρχεται στην Ελλάδα για να στείλει το μήνυμά της. Δείτε τι μας περιμένει.
![daad.jpg daad.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/daad.jpg)
![331376-686349.jpg 331376-686349.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2016/11/22/331376-686349.jpg)
Οι ταμπέλες στη ζωή μας βλάπτουν σοβαρά την ανθρωπιά. Μια αναπηρική καρέκλα περιγελά ένα κουτσό τραπέζι. Μια πεταλούδα κι ένα δέντρο παγιδεύονται στον ιστό της αράχνης. Ανθρώπινα σώματα σπεύδουν να ανασυνταχθούν και να ενταχθούν σε γραμμές.
Η διεθνής ομάδα Un-Label που αποτελείται από καλλιτέχνες με και χωρίς αναπηρία, θα βρίσκεται την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για να παρουσιάσει την performance που αναζητά την αγάπη με άλφα κεφαλαίο πίσω από τις ετικέτες της καθημερινότητας.
Ρεαλισμός και ποίηση, μουσική, ακροβατικά και χορός. 27 ταλαντούχοι άνθρωποι που εμπνέονται από τη διαφορετικότητα. Η παράσταση «L: Do I Need Labels To Love?» υποστηρίζεται με ακουστική περιγραφή, για τυφλούς και άτομα με προβλήματα όρασης, υπέρτιτλους, για κωφούς και βαρήκοους, και ο χώρος εξασφαλίζει την ανεμπόδιστη μετακίνηση για χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων και όρθιες αναπηρίες. Ίσως η πρώτη δια-καλλιτεχνική παραγωγή τέτοιου είδους.
Το διεθνές πολιτιστικό έργο Un-Label, από το 2015 έως το 2017, εμπλέκει περισσότερους από 100 καλλιτέχνες με ή χωρίς αναπηρίες, από όλη την Ευρώπη, για να αντιμετωπίσει με καινοτόμους τρόπους, φαινόμενα αποκλεισμού στις παραστατικές τέχνες.
Αφαίρεσε κι εσύ τις ετικέτες! Την ίδια μέρα, από το πρωί στις 09.30, στην αίθουσα Maurice Saltiel του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης διοργανώνεται από την ομάδα Un-Label συμπόσιο με τίτλο «Παραστατικές Τέχνες χωρίς Ετικέτες».
Μια διαδραστική συζήτηση και ένας γόνιμος προβληματισμός μεταξύ εκπροσώπων διεθνών καλλιτεχνικών και πολιτισμικών οργανισμών, οργανισμών ατόμων με αναπηρία, της ακαδημαϊκής κοινότητας, της πολιτείας και των πολιτών για την παραγωγή της τέχνης από ομάδες καλλιτεχνών με και χωρίς αναπηρία, την ισότιμη συμμετοχή των ατόμων με αναπηρία στον πολιτισμό, τα όρια της κοινωνικής ένταξης και τις προοπτικές των παραστατικών τεχνών να γίνουν φορείς κοινωνικής αλλαγής.
Στα πλαίσια του συμποσίου θα υλοποιηθούν τρία εργαστήρια υπό τον συντονισμό της Stine Nilsen (Candoco Dance Company), των Dodzi Dougban και Michaela Kosiecovà (Un-Label) και του Κώστα Λαμπρούλη (ΣΜουΘ, Un-Label) αντίστοιχα και μια μία στρογγυλή τράπεζα με τη συμμετοχή του Ben Evans (British Council- Disability Arts International) που θα διερευνά τη σχέση μεταξύ της πολιτικής και ενταξιακών καλλιτεχνικών πρακτικών.
Το συμπόσιο θα υποστηρίζεται από διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα και στα ελληνικά-αγγλικά και αγγλικά-ελληνικά και οι χώροι διεξαγωγής του εξασφαλίζουν την ανεμπόδιστη μετακίνηση για χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων και όρθιες αναπηρίες. Για τη συμμετοχή απαιτείται προεγγραφή.
UN-LABEL: L-DO I NEED LABELS TO LOVE?
Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, 21:00 , Αίθουσα Αιμίλιος Ριάδης, Μ2
Τιμές εισιτηρίων: 12€, 8€ (μαθητικό-φοιτητικό-κάτοχοι κάρτας ανεργίας-άτομα με αναπηρία)
Χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων να επικοινωνούν με τα εκδοτήρια του Μεγάρου, Τ: 2310 895.938/9
Σύλληψη, σκηνοθεσία: Κώστας Λαμπρούλης
Συντονισμός έργου: Lisette Reuter
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όσα πρέπει να ξέρετε για τη διανομή των δωρεάν εισιτηρίων, τη μέρα και την ώρα
Κι αν τα σκυλιά αναλάμβαναν δράση; Καταιγιστική πλοκή και ευαίσθητη ματιά
Το ανσάμπλ της Κομεντί Φρανσέζ επιστρέφει στην Επίδαυρο με το νέο έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν. Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η Εκάβη που δεν είναι η Εκάβη;
Και ακόμα: «Τα σκυλιά» και «Ετυμολογίες» στο Φεστιβάλ Αθηνών, «Θεόφιλος sold» από την Όλια Λαζαρίδου και το πολυταξιδεμένο «Lemon»
Το Θεσσαλικό Θέατρο εμπιστεύεται τα ηνία του θεσμού στο νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει την αριστοφανική κωμωδία σε σκηνοθεσία - απόδοση του Γιάννη Κακλέα
Είδαμε τη «Μήδεια» του Σάιμον Στόουν στο θέατρο Παλλάς, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Εντυπώσεις από την παράσταση σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, με τους Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο Γιώργο Χρυσοστόμου και άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς
Οι μοναδικές λυρικές βραδιές και το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί
Μιλήσαμε για τον ρόλο του ως Αργκάν στην περιοδεία της παράστασης «Ο κατά φαντασίαν ασθενής», το θέατρο και τη δύσκολη απόφαση που έχει πάρει μέχρι τώρα στην καριέρα του
Σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και με τον Μάνο Βακούση στον πρωταγωνιστικό ρόλο, το ΚΘΒΕ «κατηφορίζει» στην Επίδαυρο
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.