Θεατρο - Οπερα

Ψηλά απ' τη γέφυρα

4781-128427.jpg
Κατερίνα Παναγοπούλου
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
3264-21525.jpg

Μία εβδομάδα πριν την πρεμιέρα επικρατεί πανικός. Οι σκάλες είναι καλυμμένες με πλαστικά. «Αύριο θα τοποθετηθούν τα καθίσματα, κάναμε γερή ανακαίνιση!» μου εξηγεί ένας τεχνικός που παρατηρεί ότι ψάχνω ανεπιτυχώς κάπου να καθίσω. «Είμαστε σε κατάσταση τρέλας!» λέει ο Γρηγόρης Βαλτινός γελώντας και με οδηγεί στο καμαρίνι του. «Ο Μίλερ είναι ο τραγωδός του σύγχρονου θεάτρου».

 Το κινητό του χτυπάει ασταμάτητα. «Δεν είναι περιπετειούλες μικροαστών. Ο Μίλερ συνδέει την ιστορία του με τον κοινωνικοοικονομικό περίγυρο». Η Μαρίνα Ψάλτη στο καμαρίνι της φτιάχνει κάτι στη φούστα της παράστασης. «Η Μπέατρις βιώνει ένα δράμα. Ο άντρας της είναι ερωτευμένος με την ανιψιά της, αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Είναι μετανάστρια, απόλυτα εξαρτημένη, δεν έχει δουλέψει ποτέ. Όλα συναινούν στο να επέλθει η καταστροφή». Ο πρώτος που είναι έτοιμος για την πρόβα είναι ο κύριος Πέτρος Φυσσούν. Η συζήτησή μας κατά έναν περίεργο τρόπο πηγαίνει στα μοντέλα που ξαφνικά γίνονται ηθοποιοί: «Στενοχωριέμαι γιατί αυτό γίνεται με σκοπό. Να αμβλύνουν το γούστο του κόσμου. Να τον αποβλακώσουν. Δεν είδα όμως κανένα σοβαρό καλλιτέχνη να δέχεται να πάρει μοντέλο».

 Οι τεχνικοί δοκιμάζουν μουσικές. Στη σκηνή, μια πανέμορφη κοπέλα διαβάζει. Είναι η Μαριάννα Πολυχρονίδη. Από κακιά στα «Μυστικά της Εδέμ» μεταμορφώνεται στη γλυκιά Catherine που ερωτεύεται ο Βαλτινός. Πότε τα προλαβαίνει; «Να φανταστείς τα γυρίσματα στο σίριαλ είναι 10ωρα!». Και το τραγούδι; (σ.σ το χειμώνα τραγουδούσε στο πλευρό του Σωκράτη Μάλαμα) «Δεν ξέρω τι μου αρέσει περισσότερο. Ευτυχώς τραγουδάω στο σίριαλ!». Λατρεύει αυτό που κάνει. Όλοι φορούν τα κουστούμια της παράστασης εκτός από τον Βαλτινό. Κάποια στιγμή ρωτάει «ποιο από τα δύο παντελόνια φαίνεται πιο φθαρμένο;». Βλέπω τον Νίκο Πουρσανίδη. Είναι ξανθός, «έπρεπε για την παράσταση!». Μαζί με τον Βασίλη Ρίσβα περιμένουν να ξεκινήσει η σκηνή, και όταν ξεκινάει είναι εξαιρετικοί. Ο Βαλτινός απαριθμεί τις σκηνές και εξηγεί πώς θέλει το φωτισμό σε καθεμία. Ο Γιώργος Πάτσας αλλάζει αντικείμενα στη σκηνή και βρίσκω ευκαιρία να του πω ότι και πάλι τα σκηνικά του είναι υπέροχα. Χαμογελάει. «Το θέμα είναι να βοηθάει στο ζωντάνεμα της ιστορίας. Μόνο αυτό!».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Βρέχει στη Βαρκελώνη: Ένα μικρό κομψοτέχνημα από τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο στο Θέατρο Τέχνης
Βρέχει στη Βαρκελώνη: Ένα μικρό κομψοτέχνημα από τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο στο Θέατρο Τέχνης

Μια παράσταση ευχάριστη στη θέαση, δουλεμένη στη λεπτομέρεια, με άψογη καθοδήγηση των ηθοποιών, ώστε να κινηθούν με δεξιοτεχνία στην κόψη μεταξύ κωμωδίας και δράματος

Εύα Σιμάτου: Συνέντευξη για την παράσταση «Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της»
Εύα Σιμάτου: Στον πόλεμο καταλαβαίνεις πόσο σκληρός μπορείς να γίνεις ακόμα και με τα παιδιά σου

Η ηθοποιός μας μιλά για την συμμετοχή της στην παράσταση «Μάνα Κουράγιο και τα παιδιά της» του Εθνικού Θεάτρου σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού

Γυάλινος κόσμος: μια ενδιαφέρουσα και εν μέρει ανατρεπτική πρόταση από τον Αντόνιο Λατέλα
Γυάλινος κόσμος: μια ενδιαφέρουσα και εν μέρει ανατρεπτική πρόταση από τον Αντόνιο Λατέλα

Ο γνωστός Ιταλός σκηνοθέτης αναλαμβάνει για πρώτη φορά να σκηνοθετήσει Έλληνες ηθοποιούς, προσεγγίζοντας τον «Γυάλινο κόσμο» μέσα από μια δική του, «πειραγμένη», και γι’ αυτό καλοδεχούμενη, οπτική

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.