- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ψηλά απ' τη γέφυρα
Μία εβδομάδα πριν την πρεμιέρα επικρατεί πανικός. Οι σκάλες είναι καλυμμένες με πλαστικά. «Αύριο θα τοποθετηθούν τα καθίσματα, κάναμε γερή ανακαίνιση!» μου εξηγεί ένας τεχνικός που παρατηρεί ότι ψάχνω ανεπιτυχώς κάπου να καθίσω. «Είμαστε σε κατάσταση τρέλας!» λέει ο Γρηγόρης Βαλτινός γελώντας και με οδηγεί στο καμαρίνι του. «Ο Μίλερ είναι ο τραγωδός του σύγχρονου θεάτρου».
Το κινητό του χτυπάει ασταμάτητα. «Δεν είναι περιπετειούλες μικροαστών. Ο Μίλερ συνδέει την ιστορία του με τον κοινωνικοοικονομικό περίγυρο». Η Μαρίνα Ψάλτη στο καμαρίνι της φτιάχνει κάτι στη φούστα της παράστασης. «Η Μπέατρις βιώνει ένα δράμα. Ο άντρας της είναι ερωτευμένος με την ανιψιά της, αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Είναι μετανάστρια, απόλυτα εξαρτημένη, δεν έχει δουλέψει ποτέ. Όλα συναινούν στο να επέλθει η καταστροφή». Ο πρώτος που είναι έτοιμος για την πρόβα είναι ο κύριος Πέτρος Φυσσούν. Η συζήτησή μας κατά έναν περίεργο τρόπο πηγαίνει στα μοντέλα που ξαφνικά γίνονται ηθοποιοί: «Στενοχωριέμαι γιατί αυτό γίνεται με σκοπό. Να αμβλύνουν το γούστο του κόσμου. Να τον αποβλακώσουν. Δεν είδα όμως κανένα σοβαρό καλλιτέχνη να δέχεται να πάρει μοντέλο».
Οι τεχνικοί δοκιμάζουν μουσικές. Στη σκηνή, μια πανέμορφη κοπέλα διαβάζει. Είναι η Μαριάννα Πολυχρονίδη. Από κακιά στα «Μυστικά της Εδέμ» μεταμορφώνεται στη γλυκιά Catherine που ερωτεύεται ο Βαλτινός. Πότε τα προλαβαίνει; «Να φανταστείς τα γυρίσματα στο σίριαλ είναι 10ωρα!». Και το τραγούδι; (σ.σ το χειμώνα τραγουδούσε στο πλευρό του Σωκράτη Μάλαμα) «Δεν ξέρω τι μου αρέσει περισσότερο. Ευτυχώς τραγουδάω στο σίριαλ!». Λατρεύει αυτό που κάνει. Όλοι φορούν τα κουστούμια της παράστασης εκτός από τον Βαλτινό. Κάποια στιγμή ρωτάει «ποιο από τα δύο παντελόνια φαίνεται πιο φθαρμένο;». Βλέπω τον Νίκο Πουρσανίδη. Είναι ξανθός, «έπρεπε για την παράσταση!». Μαζί με τον Βασίλη Ρίσβα περιμένουν να ξεκινήσει η σκηνή, και όταν ξεκινάει είναι εξαιρετικοί. Ο Βαλτινός απαριθμεί τις σκηνές και εξηγεί πώς θέλει το φωτισμό σε καθεμία. Ο Γιώργος Πάτσας αλλάζει αντικείμενα στη σκηνή και βρίσκω ευκαιρία να του πω ότι και πάλι τα σκηνικά του είναι υπέροχα. Χαμογελάει. «Το θέμα είναι να βοηθάει στο ζωντάνεμα της ιστορίας. Μόνο αυτό!».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το έργο της Μαρίας Ζαβάκου για τον ψηφιακό εκφοβισμό και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η νέα γενιά ανεβαίνει στη σκηνή σε σκηνοθεσία Γιολάντας Μαρκοπούλου
Μια ματιά στον άνθρωπο, τα πάθη και τις αδυναμίες του
Ποιες παραστάσεις διαμορφώνουν το φετινό θεατρικό τοπίο
Ένας χειμώνας γεμάτος μεγάλες παραγωγές με σημαντικούς καλλιτέχνες
Πλούσιο ρεπερτόριο που εμπνέει τις κοινωνικές ομάδες μέσω της τέχνης
Οι επαναλήψεις με τα απανωτά sold out και οι πολλά υποσχόμενες νέες παραγωγές
Ανατρεπτικές κωμωδίες και συναρπαστικές περιπέτειες για μικρούς και μεγάλους
Υμνώντας τη διαφορετικότητα και ξορκίζοντας τη μοναξιά
Ένα ανατρεπτικό δικαστικό θρίλερ και μια εντυπωσιακή θεατρική διασκευή ενός σπουδαίου έργου της παγκόσμιας λογοτεχνίας
Το δεύτερο θεατρικό έργο που έγραψε ο Γούντι Άλεν και ανέβηκε για πρώτη φορά το 1969
Ένα ονειρικό σκηνικό ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι, γεμάτο σκιές
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Νέες πολυαναμενόμενες παραγωγές και επαναλήψεις από προηγούμενες σεζόν που έχουν κάνει αίσθηση
Πώς μια οικογενειακή γιορτή φέρνει στο φως τις πιο σκοτεινές πτυχές της ανθρώπινης φύσης
Πώς συναντιούνται τόσοι κόσμοι;
Σπουδαίοι συνθέτες και σύγχρονες δημιουργίες σε μοναδικές μουσικές εμπειρίες
Τα θέατρα Άλμα, Κατερίνα Βασιλάκου και Τζένη Καρέζη προτείνουν πολύ ενδιαφέροντα έργα
Η απώλεια συνείδησης και τα σκοτεινά παιχνίδια της μνήμης
Η Πέμη Ζούνη και ο Σταύρος Ζαλμάς προσπαθούν να ρίξουν τα προσωπικά τους τείχη και να αγγίξουν ειλικρινά ο ένας τον άλλον
Μέσα στον γραφειοκρατικό κυκεώνα μιας δημόσιας υπηρεσίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.