- CITY GUIDE
- PODCAST
-
24°
Πώς επικοινωνούμε μια παράσταση; Στο «Δωμάτιο» θα μάθουμε τον τρόπο
Επικοινωνία, μία πράξη θεατρική
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![324995-670278.jpg 324995-670278.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2016/09/20/324995-670278.jpg)
Θέατρο, μουσική, χορός, σινεμά, έκθεση βιβλίου/φωτογραφίας και οποιοδήποτε άλλο πολιτιστικό γεγονός χρειάζονται μια στοχευμένη επικοινωνία, προκειμένου οι καλλιτέχνες να «συναντηθούν» με τους εν δυνάμει θεατές τους. Όσο σημαντική είναι μία παράσταση ως καλλιτεχνικό γεγονός άλλο τόσο σημαντική είναι και η επικοινωνία της. Για την ακρίβεια, η επικοινωνία μιας παράστασης συνιστά και αυτή μία πράξη θεατρική.
Το πολυσυλλεκτικό αυτό σεμινάριο φωτίζει όλα τα δομικά στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας και εξηγεί με πρακτικά παραδείγματα πώς αυτά οφείλουν να αλληλεπιδρούν με τα δομικά στοιχεία μιας παράστασης: η αφίσα, οι φωτογραφίες, το trailer, το δελτίο τύπου, η επικοινωνία με τους δημοσιογράφους, οι συνεντεύξεις αντιμετωπίζονται ως θεατρικοί καθρέφτες του ίδιου του έργου οδηγώντας σε μία σφαιρική προσέγγιση.
Ο τρόπος διεξαγωγής του σεμιναρίου αντλεί στοιχεία από το θέατρο και τη μουσική. Παρουσιάζονται με διαδραστικό τρόπο μελέτες περιπτώσεων (case studies) πετυχημένης επικοινωνίας παραστάσεων και αναλύεται ο τρόπος σκέψης και ο σχεδιασμός πίσω από αυτές. Ο δε χώρος διεξαγωγής των συναντήσεων εξυπηρετεί τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του σεμιναρίου: η αμιγώς μουσικο-θεατρική συνθήκη (σκηνή, καρέκλες θεατών, πιάνο) προτείνει την επικοινωνία ως σκηνοθεσία. Με άλλα λόγια, ως το βλέμμα του καλλιτέχνη πάνω στο έργο του, το οποίο και οφείλει να είναι ειλικρινές. Ιδιαίτερα σήμερα, την εποχή της κρίσης, υπάρχει ανάγκη και χώρος για τη δημιουργία ενός προσωπικού δρόμου στον τομέα της Τέχνης. Το σεμινάριο αυτό αποτελεί μια πρόταση για τη δημιουργία δομών όπου ο καλλιτέχνης συνδέεται με το έργο του και συνακόλουθα με το κοινό του.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε όλους όσους ασχολούνται ή επιθυμούν να ασχοληθούν με την επικοινωνία μιας παράστασης: ηθοποιούς, σκηνοθέτες, θεατρολόγους, θεατρικούς παραγωγούς, μουσικούς, καλλιτεχνικές ομάδες. Επίσης, σε σπουδαστές και αποφοίτους τμημάτων ΜΜΕ, Πολιτισμού, Θεατρικών Σπουδών, Επικοινωνίας, Marketing, Δημοσίων Σχέσεων και Πολιτιστικής Διαχείρισης.
«H επικοινωνία μιας παράστασης»
Σεμινάριο Επικοινωνίας στο «Δωμάτιο» με τον Μελαχρινό Βελέντζα.
Συνολική διάρκεια: 3 μήνες (3 ώρες την εβδομάδα - 12 συναντήσεις)
Έναρξη: Οκτώβριος
Χώρος διεξαγωγής: «Δωμάτιο» ( Γ’ Σεπτεμβρίου & Σολωμού 55). Το εν λόγω σεμινάριο εγκαινιάζει τη λειτουργία αυτού του εικαστικού χώρου.
Πληροφορίες για τη συμμετοχή και το κόστος: 6977773875
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο melachrinos.velentzas@gmail.com.
Προθεσμία υποβολής συμμετοχών: Κυριακή 9 Οκτωβρίου. Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για την ημέρα και ώρα διεξαγωγής του σεμιναρίου την Τρίτη 11 Οκτωβρίου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.