- CITY GUIDE
- PODCAST
-
19°
Νομίζω πώς όλα ξεκινούν από την αγάπη μου για τον κίνδυνο. Για να είμαι ακριβής φλερτάρω με τον κίνδυνο γιατί δεν νιώθω γενικά φόβο, αλλά και γιατί νιώθω την ανάγκη της αδρεναλίνης. Από μικρός έκανα παράτολμα πράγματα∙ που με έχανες που με έβρισκες, ήμουν μονίμως πάνω σε σκεπές εγκαταλελειμμένων σπιτιών ή εργοστασίων. Θυμάμαι, μια φορά έπεσα από τα κεραμίδια του εργοστασίου της FIX, ευτυχώς, σε μια εξέδρα που με συγκράτησε στα 2 1/2 μέτρα, διαφορετικά δεν νομίζω πως θα είχα σωθεί.
Μεγαλώνοντας δεν μπορούσα φυσικά να συνεχίσω να ανεβαίνω στα κεραμίδια (γέλια) κι έτσι ξεκίνησα «επικίνδυνα» σπορ. Όμως, λόγω επαγγέλματος τα άφησα, γιατί φοβόμουν μην τραυματιστώ. Οπότε τη λύση μου την έδωσαν τα επικίνδυνα παιχνίδια στα λούνα παρκ, όπου ξεγελιέμαι πως παίζω με τον φόβο. Τρενάκια, ελεύθερη πτώση, όλα μ’ αρέσουν, και είμαι ικανός να ανεβαίνω ξανά και ξανά. Τα κάνω δε όλα. Ουρλιάζω, κλείνω τα μάτια ‒ προσπαθώ όμως, να αποφύγω το τελευταίο γιατί μειώνεται η διέγερση που νιώθεις.
Αν τυχόν κάνω ταξίδι στο εξωτερικό από πιο πριν έχω ψάξει αν υπάρχει λούνα παρκ με επικίνδυνα παιχνίδια. Στη Στοκχόλμη δεν ξέρω πόσες ώρες πέρασα στο Gronalund (ειδικά στο τρενάκι της, όπου κόβεται η ανάσα σου, και θα έμπαινα περισσότερες φορές αν δεν υπήρχαν τόσο μεγάλες ουρές) ή στο Tivoli στην Κοπεγχάγη. Έμαθα πως στην Καλιφόρνια υπάρχει ένα απίστευτο τρενάκι και το έχω βάλει σε μελλοντικό πλάνο.
Λατρεύω το παιχνίδι με τις καρέκλες που σε μεγάλο ύψος σε γυρνούν γύρω-γύρω, αλλά και την ελεύθερη πτώση ‒ πέφτεις με καρέκλα από μεγάλο ύψος με ιλιγγιώδη ταχύτητα και σταματάς ελάχιστα μέτρα πάνω από τη γη. Όπως έχει πλάκα να ανεβαίνεις με ανθρώπους που φοβούνται, Μου έχει τύχει με ένα φίλο σκηνοθέτη που τον πείσαμε να ανέβει και νομίζω πως ποτέ δεν θα μπορέσει να ξεχάσει αυτή την εμπειρία.
Πάθος για το ρόλο
Υποδύομαι τον γιατρό Ρίτσαρσον στο «Δαμάζοντας τα κύματα» του Λαρς Φον Τρίερς που σκηνοθετεί η Ρούλα Πατεράκη στο Εθνικό Θέατρο. Είναι ο γιατρός του χωριού, όπου συμβαίνει η ιστορία και είναι αυτός που θέλει να βοηθήσει την Μπεθ, ώστε να συνέλθει μ’ ένα τρόπο. Ο ρόλος είναι διαφορετικός από την ταινία ‒ είναι λίγο μεγαλύτερος στην παράσταση. Είναι ένας άνθρωπος που νιώθει απομονωμένος, γιατί δεν ανήκει στο δόγμα των άλλων συγχωριανών και έχει μια πιο ευρεία κουλτούρα. Ερωτεύεται την Μπεθ κι επειδή δεν έχει ανταπόκριση οι πράξεις του την οδηγούν πιο γρήγορα στην καταστροφή.
Η σκηνή που μ’ αρέσει περισσότερο είναι αυτή της εξομολόγησης του έρωτά του, τότε που για να την πείσει της λέει πως όλοι στο χωριό θέλουν το κακό της. Και όλα αυτά πρέπει να ειπωθούν με μια ψυχρότητα και μια αποστασιοποίηση, σύμφωνα με αυτό που μας ζητάει η σκηνοθέτρια.
Info: Από 11/2, Εθνικό Θέατρο-Rex, Πανεπιστημίου 48, 2103305074. Σκηνοθεσία -Δραματουργία-Σκηνική προσαρμογή: Ρούλα Πατεράκη
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Φωνές από το περιθώριο και τροφή για σκέψη για την αποδοχή και τα σύγχρονα κοινωνικά στερεότυπα
Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά αποτελεί το τελευταίο μέρος της σκηνοθετικής του τετραλογίας, με την οποία ολοκληρώνει την προσωπική του διερεύνηση πάνω στη σχέση θεάτρου και κινηματογράφου
Οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες της παράστασης που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2025
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.