- CITY GUIDE
- PODCAST
-
30°
Στο κυνήγι των πειρασμών
Ο Γιώργος Κοντοπόδης από την ομάδα «Δημιουργοί» μιλάει στην A.V. για την επιλογή της ομάδας να ανεβάσει μία από τις πιο επιτυχημένες κωμωδίες του Νιλ Σάιμον.
![4662-35212.jpg 4662-35212.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/4662-35212_0.jpg)
![2778-21073.jpg 2778-21073.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2010/01/20/2778-21073_0.jpg)
Ο Γιώργος Κοντοπόδης από την ομάδα «Δημιουργοί» μιλάει στην A.V. για την επιλογή της ομάδας να ανεβάσει μία από τις πιο επιτυχημένες κωμωδίες του Νιλ Σάιμον.
Πώς αισθάνεται ένας άνδρας ανάμεσα σε τρεις γυναίκες; Άρχοντας.
Πώς οδηγήθηκε η ομάδα στον Νιλ Σάιμον; Η ανάγκη του κόσμου να γελάσει είναι επιτακτική. Ο Νιλ Σάιμον είναι ένας συγγραφέας που όταν ένα κείμενό του πέσει στα χέρια σου δεν μπορεί παρά να σε ενθουσιάσει, άρα η απόφαση ήταν μάλλον εύκολη...
Το έργο παρουσιάστηκε το 1969, τότε που η ιδέα της σεξουαλικής επανάστασης βρισκόταν στο επίκεντρο. Σήμερα τι μπορεί να μας πει; Αυτό ήταν και δικό μου ερώτημα, το οποίο μετά από μία εβδομάδα παραστάσεων μπορώ πια να απαντήσω. Η επανάσταση, και δη η σεξουαλική, είναι μέσα στον άνθρωπο, ασχέτως εποχής. Όλοι βρίσκουν κάτι από τον εαυτό τους στους ήρωες του έργου. Άλλωστε, αυτό είναι που ξεχωρίζει και τους σημαντικούς συγγραφείς: η διαχρονικότητα.
Ποιο πιστεύετε ότι είναι το βασικό στοιχείο της παράστασής σας; Σίγουρα το κέφι. Η πείρα είναι πολύ σημαντική για το θέατρο, αλλά θεωρώ πως εξίσου σημαντικά είναι και η διάθεση και το πάθος που έχουν οι νέοι ηθοποιοί. Αυτό είναι κάτι που σίγουρα υπάρχει στην παράστασή μας και απ’ ό,τι καταλαβαίνω το αντιλαμβάνεται ο κόσμος.
Το είδος της ερωτικής κωμωδίας έχει και αυτό τις απαιτήσεις του... Προσωπικά, το μόνο που έκανα ήταν να αφεθώ στις οδηγίες του σκηνοθέτη και στη ροή του κειμένου. Ο ερωτισμός και η κωμωδία βγαίνουν αβίαστα από τις καταστάσεις.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο μεγάλος σκηνοθέτης μάς μιλά για την Ορέστεια που παρουσιάζει στην Επίδαυρο
Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά μιλάει για τη νέα του παράσταση-πλατφόρμα
Και ακόμα: «Μήδεια» στο Παλλάς, «Ηρακλής μαινόμενος» στο Κηποθέατρο Παπάγου, Yamammoto Noh Theatre στο Σχολείον της Αθήνας, 3 δουλειές της bijoux de kant
Μισός αιώνας (και βάλε) Σταμάτης Φασουλής και ό,τι συμβαίνει στην επιθεώρηση θα έχει πάντα το στίγμα του
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Κουμεντάκης παρουσίασε το νέο, φιλόδοξο, πολυσυλλεκτικό και ευρείας απεύθυνσης πρόγραμμα
Καθώς η «Amalia Melancholia» έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, η συγγραφέας του βιβλίου «Ο κήπος της Αμαλίας» (εκδόσεις Πατάκη) γράφει για τη «βασίλισσα των φοινίκων»
Τι κάνουν ο βραβευμένος σεναριογράφος και η καταξιωμένη ηθοποιός στο Μέγαρο της Παλαιάς Βουλής; Τους ζητήσαμε να αποκωδικοποιήσουν τις «Ετυμολογίες», αυτή τη διαφορετική παράσταση-«ημερίδα»
Ένας τετράποδος ντετέκτιβ αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός άλλου σκύλου. Η βία και η μη απόδοση δικαιοσύνης βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας παράστασης του γνωστού σκηνοθέτη
Η «ψυχή» του studio αρχαίου δράματος γράφει για το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου
Οι εκδηλώσεις της πρώτης εβδομάδας του θεσμού
Μιλήσαμε με τους βραβευμένους συγγραφείς Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και Βίβιαν Στεργίου για τις ηρωίδες που εμπνεύστηκαν από την «Εκάβη» και την «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» του Ευριπίδη
Η διακεκριμένη σκηνοθέτις μάς συστήνει τη νέα, υπαρξιακή και ιδιαίτερη για την ίδια, δουλειά της και μας προσκαλεί σε έναν κόσμο… ανάποδο
Ο ανερχόμενος δημιουργός μιλά για όσα του έχει προσφέρει η διεθνής προβολή και διαδρομή των παραστάσεών του
Και ακόμα:«Μιντάτι» από την Τζένη Αργυρίου, «Ιεροτελεστία της άνοιξης» από τον Ροζέρ Μπερνάτ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί ένα από τα σπουδαιότερα έργα του μεγάλου ποιητή στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό Χαλίλ Αλιζάντα και την σκηνοθέτρια Γιολάντα Μαρκοπούλου για τον ρόλο που παίζει η τεχνολογία στον μετασχηματισμό των οικογενειακών δεσμών των προσφύγων και μεταναστών
«Η αγαπημένη του κυρίου Λιν» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, «50 χρόνια, μια νύχτα» από τον Μάνο Καρατζογιάννη, αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή και άλλες παραστάσεις αυτή την εβδομάδα
Το αντιπολεμικό έργο του Ευριπίδη στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από τη ματιά του διακεκριμένου Ρώσου σκηνοθέτη Τιμοφέι Κουλιάμπιν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.