- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Η Athens Voice βάζει τέλος στις φήμες. Δεν ήταν αριστοφανικός δάχτυλος - ένα διαφημιστικό τρικ για τους «Βάτραχους» του Αριστοφάνη (αφού δεν παίζονται φέτος) η… εισβολή των συμπαθητικών αμφίβιων. Εξάλλου ένα μόνο βατραχάκι ήταν αυτό που προκάλεσε… τόσο πανικό.
Επεισοδιακή παράσταση παρακολούθησαν το Σάββατο το βράδυ οι 6.500 χιλιάδες και πλέον θεατές που έσπευσαν να παρακολουθήσουν τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή, όπως τον «διάβασε» ο Λιθουανός σκηνοθέτης Τσέζαρις Γκραουζίνις και τον ερμήνευσαν επί σκηνής ο (εξαιρετικός στον ομώνυμο ρόλο) Αιμίλιος Χειλάκης, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης (εκκεντρικός ως Τειρεσίας, εντυπωσιακός ως Ιοκάστη, συγκινητικός ως γεροβοσκός), ο Χρήστος Σαπουντζής (απολαυστικός Κρέοντας, μεταξύ άλλων) και οι οχτώ ηθοποιοί του χορού που τους πλαισίωναν με κορυφαίο τον Κώστα Κορωναίο.
Λίγο πριν σβήσουν τα φώτα, μέρος της αριστερής όπως βλέπει κανείς τη σκηνή πλευράς του θεάτρου φάνηκε να ενοχλείται από κάτι, χωρίς ωστόσο να θορυβηθεί το υπόλοιπο θέατρο. Λίγο όμως μετά από τη μέση της παράστασης, μία φωνή ξεσήκωσε «κύμα» θεατών διαδοχικά στις κερκίδες, καθώς πολλοί ισχυρίστηκαν ότι άκουσαν τη λέξη φίδι.
Τα φώτα άναψαν, οι ταξιθέτες καθησύχασαν το κοινό, ο Αιμίλιος Χειλάκης πλησίασε τις κερκίδες και ζήτησε ψυχραιμία και ο Τσέζαρις Γκραουζίνις ανέβηκε επί σκηνής και έδωσε οδηγίες στους ηθοποιούς του από ποιο σημείο να συνεχίσουν τη σκηνή.
Τα φώτα έσβησαν και ο Κώστας Κορωναίος ξανάπιασε το τραγούδι του σα να μη συνέβη τίποτε εν μέσω θερμού χειροκροτήματος από το κοινό που εκδήλωσε τη συμπαράστασή του στους ηθοποιούς που επιβεβαίωσαν περίτρανα το the show must go on.
Το φινάλε βρήκε το κοινό όρθιο να χειροκροτεί και να φωνάζει μπράβο. Ιδιαίτερα εντυπωσίασε η μουσική του Δημήτρη Θεοχάρη, ενώ πολύ καλά λόγια ακούστηκαν για τα λιτά σκηνικά και κοστούμια του Κέννι Μακλίλαν και τους φωτισμούς του Νίκου Βλασόπουλου που έπαιξαν με το καυστικό φως και το λυτρωτικό σκοτάδι που χαρακτηρίζουν την ιστορία του Οιδίποδα.
Σε μίνι γκάλοπ που ακολούθησε ανάμεσα σε κοινό και ταξιθέτες ακούστηκαν οι εκδοχές μικρό βατράχι, ποντίκι και φίδι, με το βατράχι να προηγείται μακράν σε εμφανίσεις. Ο χαμογελαστός κόσμος που έσπευσε στα καμαρίνια και αποχωρούσε χαμογελαστός από το θέατρο φάνηκε να προτίμησε την παράσταση από τον πανικό.
(Το βατραχάκι δεν βρέθηκε για να του δοθούν συγχαρητήρια για τον πανικό που σκόρπισε).
*Τρίτη 10/7 και Tετάρτη 11/7 η παράσταση Οιδίπους Τύραννος παρουσιάζεται στη Θεσσαλονίκη, στο θέατρο Συκεών Μάνος Κατράκης στις 9:30.
Φωτό: Μάρω Παπαδοπούλου
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη για την παράσταση στο «Θέατρον» και την ανάγκη του κοινού για έργα με κοινωνικο-πολιτικά μηνύματα
Συνεχόμενα sold out για τη λυτρωτική ροκ τελετουργία για τον Αντονέν Αρτώ με τον Γεράσιμο Γεννατά
Ο γνωστός καραγκοζιοπαίχτης μας μίλησε για την παράσταση όπου συμμετέχει αλλά και για το θέατρο σκιών
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Το θεατρικό ισπανικό έργο της Μάρτα Μπαρσελό, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, είναι ένας ύμνος στη αγάπη δίχως όρους
Ο ηθοποιός φέρνει στη σκηνή την αληθινή ιστορία της Charlotte Von Mahlsdorf, της πιο διάσημης Γερμανίδας trans γυναίκας
Τι παραστάσεις ξεκινούν στα θέατρα της Αθήνας τις μέρες που ακολουθούν;
Το έργο του Τζέφρι Ναφτς, εντασσόμενο στην γκέι δραματουργία, διαθέτει μια στιβαρή, αν και πλέον κλασική, δομή, αλλά κυρίως θίγει ζητήματα που η τρέχουσα δραματουργία σπάνια τολμά να θίξει
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Τι μας είπε ο σκηνοθέτης για το έργο και τον Μποστ λίγο πριν την πρεμιέρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Μιλήσαμε με τη συγγραφέα του «Frankenstein & Eliza» λίγο πριν την πρεμιέρα στο θέατρο Πορεία
Μια παράσταση της Χριστίνας Κυριαζίδη για το φως και το σκοτάδι της γυναικείας ψυχής
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το έργο «Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ» στο θέατρο ΕΛΕΡ και όλα όσα την απασχολούν
Το θέατρο Πόρτα άνοιξε την πρόβα του έργου του Μπέκετ σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, σε νέους 14-17 ετών
Κριτική για την παράσταση στο θέατρο Κνωσός
Κωμωδίες, υπαρξιακές αναζητήσεις, σάτιρα, σύγχρονες μεταφορές κλασικών έργων, πρεμιέρες σύγχρονων έργων
Το έργο της Μάρτα Μπαρσελό αποτυπώνει τη διαδρομή της σχέσης «μητέρας-κόρης», μετά την ανατρεπτική απόφασή τους να εφαρμόσουν τους όρους ενός άρρηκτου συμβολαίου
Μια καριέρα που ξεπερνάει τα σύνορα της Ελλάδας
Η γνωστή ηθοποιός μιλάει για το show «Σούπερ Ατού» και για την παράσταση «Διάφανος Ύπνος»
Ο ράπερ μιλάει για την απόφασή του να δοκιμάσει κάτι που δεν έχει ξανακάνει, το θεατρικό σανίδι, στο ψυχολογικό θρίλερ που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Αγοράς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.